Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door chell »

Ik heb ontzettend behoefte aan een beetje positiviteit, dus een topic voor alle mooie dingen die je nu tegenkomt of meemaakt in deze rare tijden. Want die mooie en toffe dingen zijn er zeker!
Zo keek ik dinsdagavond naar een live concert van mijn lievelingsartiest op Facebook, ondertussen juichend en huilend op Whatsapp met vrienden die ook fan zijn. Ik ging die avond een stuk lichter naar bed, ondanks dat al zijn liedjes véél harder binnenkwamen dan anders.

En aanstaande zondag geeft één van mijn buren een vioolconcert in onze binnentuin. Alle galerijen zijn daaromheen, dus alle bewoners kunnen veilig bij hun eigen voordeur luisteren :inluv:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door leonietje »

Mijn allereerste yoga lerares geeft online lessen en het was gisteravond fijn om weer eens les van haar te krijgen .
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door pluis »

Ik ben met de crush samen onze kostuums voor de conventie / halloween aan het plannen en dat is de leukste afleiding ooit :)

Kan me niet voorstellen dat we daar net zoveel tijd en aandacht zouden besteden als de omstandigheden anders waren en hij een heel stuk meer uithuizig was.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Daantje »

Mijn huis is een stuk opgeruimder omdat ik kleine dagelijkse klusjes, afwas opruimen, was ophangen, vuilnis buiten, tussendoor oppak om even in beweging te komen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door chell »

Beter Daantje! Ons huishouden is een beetje een zooi geworden juist. Morgen maar even orde op zaken stellen.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Crownless »

We hebben een tijdschema gemaakt waarin Bryan en ik elkaar blokken hebben gegeven waarop we thuiswerken. En we hadden besloten om 's morgens de dag te starten met een uur naar buiten wandelen met de kinderen. Dus we zijn nu al 3 keer naar het bos geweest. En de dag zo beginnen is best wel lekker.

Sowieso vind ik onze teamspirit wel lekker. En de structuur.

En we hebben nu Disney+
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Deleted User 2176

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Deleted User 2176 »

De kinderen hier uit de wijk hebben op het wandelpad (=asfaltpad) langs de speelweide tientallen hartjes getekend in zo ongeveer alle kleuren van de regenboog. Ergens halverwege is de tekst wees lief voor elkaar geschreven.
Van bovenaf, 13-hoog, is het een fraai gezicht. Helaas geen fotocamera om hiervan een mooi plaatje te schieten.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door lunaaa »

Ik heb vooral heel erg genoten van hetzelfde concert als chell. Verder heeft mijn andere favoriete artiest een concert integraal op YouTube geknald, artiest van mij en chell doet dat ook en roept op om dat zaterdag met zijn allen te gaan kijken, hij is dan zelf in een livechat aanwezig.

Oh en we kijken nu Bohemian Rhapsody want Film 1 is gratis op Ziggo.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door eireann »

Mijn moeder komt tijdelijk bij me wonen. T zal vast ook ruzie geven, maar ik ben er erg blij mee. Samen.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Jezebel »

Samen thuis werken vind ik stiekem echt heel gezellig :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door chell »

Ik vind het vooral heel fijn dat mijn lief om 17.30 oid gewoon stopt met werken in plaats van pas om half acht een keer binnenkomen.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Daantje »

Bij mij zijn de familie appgroepen weer tot leven gekomen ik heb in de afgelopen week mijn familie meer gesproken dan het het afgelopen half jaar. De thuiswerkbingokaarten, geïmproviseerde werkplekken, tips en check-ins vliegen om me om de oren. Ondertussen met mijn broer appen over Lego en Star Trek Picard (hij heeft ein-de-lijk het streaminglicht gezien).
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door chell »

Zonder pasje winkelen bij Hanos! Hoera!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door skaoot »

M'n broertje belde gewoon even. Dat doen we eigenlijk veel te weinig... dus yay!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Corona - welke mooie/bijzondere dingen brengt het?

Bericht door Mack »

Beestje en ik zitten nu even heel erg met elkaar opgescheept. We hebben onszelf in quarantaine gezet omdat we allebei milde klachten hebben die corona-achtig zijn.
En nu gaat het tussen ons erg goed. We proberen elkaar vooral positieve aandacht te geven. :zuipen: :hug:

Alleen jammer dat we momenteel Rho niet binnen kunnen hebben. Die heeft nog geen verschijnselen maar wel een vader in de meest kwetsbare groep.
En hij haalt boodschappen voor ons. :static:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Plaats reactie