Proizvod - Justin Zeit

Ook BDSM-ers halen wel eens de voorpagina
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Voleuse »

Maak vriendinnen in de kinkscene ;). Die strategie heeft voor mij in ieder geval goed gewerkt want het is wel eenzaam als je de enige bent met dit soort emoties. Bij kink-mensen kan ik echt mezelf zijn, en dat sommige vanilla's in mijn leven er moeilijk over doen, tsja, die snappen het gewoon niet. Ik kan me dus echt niet indenken dat je gelukkig bent met 3x op en neer missionaris met t licht uit. Agree to disagree :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door tessie »

Ja! Wat Voleuse zegt, vriendinnen in de Kink scene <3

En btw, als iemand het boek heeft en het weer wil verkopen, pb mij :D
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Mack »

Tsja, dat is iets waar meer mensen in de scene tegen aanlopen.
Daarom is het niet vreemd dat veel van ons een soort tweedeling in vrienden en familie hebben.

To kink or not to kink, that's the question...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Crownless »

Jammer dat er corona is en zo'n beetje alle meets en munches zijn gecanceld, anders had je een deel van ons kunnen ontmoeten. (En don't worry, munches en andere meets zijn ontmoetingen in een gewoon café of park of whatever, in gewone kleding zonder dat er kinky dingen gebeuren)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Deleted User 2176

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Deleted User 2176 »

Als ik de toespraak van MP goed begrepen heb, dan zouden munches enzo weer kunnen vanaf 1 juli.
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

Ik merk dat ik het lastig vind als er andere vrouwen naast mij op de grond zitten, alleen achteraf kan ik er mentaal nog wel wat mee. Het liefst ben ik de enige vrouw met meer mannen, zo schaam ik me niet. Gelukkig, als we eruit komen, dan zegt de andere vrouw achteraf ook vaak zelf dat zij het ongemakkelijk vond omdat ik er ook was. Ik heb ook geen vriendinnen in de scene. Misschien eens serieus overwegen.

Wat zijn munches?!? :)
Deleted User 2176

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Deleted User 2176 »

MariekeV schreef: Wat zijn munches?!? :)
Dat heeft Crownless al omschreven, een paar posting terug in dit topic.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door kitten »

MariekeV schreef: 27 jun 2020, 20:44Gelukkig, als we eruit komen, dan zegt de andere vrouw achteraf ook vaak zelf dat zij het ongemakkelijk vond omdat ik er ook was.
Ik ben je even kwijt... Waaruit?
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

Kan het zijn, zo bedacht ik zojuist, dat mannen steeds meer mietjes worden? #metoo enzo.

Ik las in het boek ook dat blijkbaar veel mannen bereid zijn om hun mening en identiteit op te geven om te kunnen voldoen aan de verwachting van een vrouw, dat mannen afhankelijk meeveren om zo nog beter te voldoen.

Eerst dacht ik dat het bullshit was, maar later ging erover nadenken en bedacht mij dat het wellicht toch wel een kern van waarheid kent. Wij vrouwen willen stoere mannen, maar we creëren vleugellamme zielige vogeltjes.

Zeg ik iets geks?
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

kitten schreef: 27 jun 2020, 21:10
MariekeV schreef: 27 jun 2020, 20:44Gelukkig, als we eruit komen, dan zegt de andere vrouw achteraf ook vaak zelf dat zij het ongemakkelijk vond omdat ik er ook was.
Ik ben je even kwijt... Waaruit?
uit een scene. Soms zit ik met andere vrouw of vrouwen op de grond naast de bank. Op zich opwindend, maar wel alleen. Als er andere vrouwen zitten dan voel ik juist schaamte om mijn vrouwelijkheid en gevoel naar de andere vrouwen. Zoiets.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Voleuse »

MariekeV schreef: 27 jun 2020, 21:14
Zeg ik iets geks?
Neuh, gewoon iets seksistisch
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Pien »

MariekeV schreef: 27 jun 2020, 21:15
kitten schreef: 27 jun 2020, 21:10
MariekeV schreef: 27 jun 2020, 20:44Gelukkig, als we eruit komen, dan zegt de andere vrouw achteraf ook vaak zelf dat zij het ongemakkelijk vond omdat ik er ook was.
Ik ben je even kwijt... Waaruit?
uit een scene. Soms zit ik met andere vrouw of vrouwen op de grond naast de bank. Op zich opwindend, maar wel alleen. Als er andere vrouwen zitten dan voel ik juist schaamte om mijn vrouwelijkheid en gevoel naar de andere vrouwen. Zoiets.
Volgens mij wordt de kinkscene bedoeld. De community.
Niet een spel.
MariekeV
Berichten: 0
Lid geworden op: 26 mei 2020, 00:43

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door MariekeV »

Sorry ik bedoel een kinkscenario met een begin en einde. Een sessie, een scenario. Sorry voor de onduidelijkheid
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door Pien »

Dat dacht ik al ;)

Maar ik denk wel dat het hebben/maken van (een) kinky vriend(in/en), niet perse een speelpartner, kan helpen om je niet 'raar' te voelen
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Proizvod - Justin Zeit

Bericht door tessie »

En die vrouw(en?) waar je dan naast zit, dat zijn geen mensen die ook je vriendin(nen) kunnen worden of waar je mee kan praten?
Plaats reactie