Help, Touwtjes!

De beste aanbiedingen: Hier melden graag!
Deleted User 2176

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door Deleted User 2176 »

Leren boeien gebruiken en die met touwtjes vastmaken aan het bed bijvoorbeeld, dat vond ik wel fijn. Geen last dat het touw een knellend gevoel geeft aan de polsen en de enkels. Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen liever de touwtjes echt wel willen voelen op hun huid. Dat zullen jullie zelf moeten uitvinden wat werkt en hoe het ervaren wordt.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door phedre »

Ropespace ei dhoven houdt wel degelijk sessies in haar woonkamer, zowel privé als met twee of drie koppels. Een deel van haar woonkamer is hier speciaal voor ingericht. Daarnaast verkoopt ze ook touw, doeken om je touw in op te bergen en dat soort dingen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door Voleuse »

Frodo schreef: 27 aug 2020, 16:14 Als je het low budget wil doen: De Action verkoopt rollen dik hennepkoord van 20 meter voor 'n euro of acht. Kan even zoeken zijn want niet elk filiaalheeft hetzelfde assortiment.
Ohja hierover: dat is dan wel onbewerkt en dat moet je zelf doen voordat je er fatsoenlijk mee kan knopen ( wordt een grote pluizenbende anders en is niet lekker op de huid). De reden dat touw verkopers duurder zijn is omdat ze het bewerkt hebben voor je.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door Mack »

Ik vond destijds het bruikbaar maken van de touwen ook een heel leuke bezigheid. Inclusief het toch gemeen houden van een paar touwen (ook kokos en sisal) voor de bottoms die juist dat weer waarderen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door Voleuse »

Dit filmpje schoot me trouwens ook nog te binnen:

https://vimeo.com/399854101

Gericht op bedroom bondage en hoe je dat veilig kan doen :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door leonietje »

Ow dat filmpje is goed te volgen! Lekker basic zoiets zocht ik inderdaad! Thanks!

Ik heb het filmpje doorgestuurd, ben benieuwd naar zn reactie.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door Voleuse »

Ja zij is erg goed :). Als je doorklikt naar het kanaal dan zijn er nog meer filmpjes. Bijvoorbeeld deze:

https://vimeo.com/398869920

waarbij je verschillende fricties leert door op jezelf te oefenen. En er is er ook eentje over hoe je touw kunt betrekken in masturberen die ik erg kan aanraden ;). Link for the lazy:

https://vimeo.com/398052081
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Help, Touwtjes!

Bericht door leonietje »

Vandaag was geen touwtjes dag en ook geen kleren van lijf scheur dag. Soms kan je dingen plannen en roepen en loopt alles heel anders. Het was wel heel erg fijn samen! 😍
Plaats reactie