bondage door sekswerker

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Deleted User 2176

bondage door sekswerker

Bericht door Deleted User 2176 »

Tot Covid-19 ging ik een paar keer p/j naar een dvp die aan thuisontvangst deed. Ik kwam bij haar voor mijn sterke verlangen om enkele uurtjes vastgebonden te zijn. Dat vond ze nooit een probleem en ze rekende voor mij een lager tarief dan wat op de prijslijst stond. Immers, ze hoefde weinig handelingen te doen en ik kwam voor enkele uurtjes. Nu sinds kort de sekswerkers weer mogen werken nam ik gelijk kontakt maar haar op. Ze moest mij helaas teleurstellen. Aan thuisontvangst doet ze niet meer en ze werkt tegenwoordig in een club. Aldaar hebben ze niets om aan mijn verlangen te kunnen voldoen vertelde ze en bovendien kan er geen "speciaal tarief" gehanteerd worden voor mij. Dat laatste is natuurlijk logisch, de dvp kan daar niet haar eigen tarieven gaan bepalen.
Het advies wat gegeven werd is om naar een SM-meesteres of BDSM-club te gaan. Maar dat is niet wat ik zoek of 'nodig' heb, al zullen ze daar inderdaad wel die mogelijkheid hebben, natuurlijk. En de tarieven zijn er ook veel hoger.

Een vriendin heb ik niet en speelfeesten zijn er amper.
Overigens dien ik hierbij op te merken dat het natuurlijk wel heerlijk rustig was bij die dvp :D Dat is op een meeting of speelfeest heel anders en bepaald niet rustgevend.

Nou vraag ik me af waar of naar wie ik zou kunnen gaan om gewoon enkele uurtjes vastgebonden te mogen zijn?
Bij de dvp lag ik altijd geheel in mij blootje en dat vond ik fijn. Het is overigens geen must, ik kan natuurlijk gewoon een spandex pakje dragen.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Nijntje »

Wat is een dvp? Ik ken de term niet en kan het ook niet precies uit context afleiden.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: bondage door sekswerker

Bericht door phedre »

dame van plezier?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Deleted User 2176

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Deleted User 2176 »

Nijntje schreef: 31 jul 2021, 19:01 Wat is een dvp? Ik ken de term niet en kan het ook niet precies uit context afleiden.
Anders toch wel uit de titel van dit topic?
Inderdaad wat phedre zegt: Dame voor plezier oftewel sekswerker :D
Plat gezegd: een hoer of prostituee.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Nijntje »

Ik kende de afkorting niet. Weer wat geleerd. Dank voor de verheldering Phe.

Jammer dbj dat je mij daarom moet uitlachen. Ik was al bang om de vraag te stellen, maar ik heb ooit geleerd dat domme vragen niet bestaan. Hier blijkbaar wel, prima. Ik kruip wel weer terug in mijn persoonlijke hoekje. Helaas niet de eerste keer dat ik op dit forum probeer weer eens mee te doen en ik er enkel een rotgevoel aan over houd.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: bondage door sekswerker

Bericht door eireann »

Dvp kon ik ook niet plaatsen, ik dacht dat het een consequente auto-correct was.

@nijn, ik lees in de reactie van dbj geen uitlachen, wel vervelend dat het zo voelt.

@dbj ik zou een andere sexwerker proberen te vinden (wellicht een referentie van de vorige?) Die bij je past
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: bondage door sekswerker

Bericht door leonietje »

Ik wist ook niet wat dvp was hoor!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: bondage door sekswerker

Bericht door thaliya »

Dvp is dame van plezier, niet dame voor plezier.
De term werd veel gebruikt onder wandelaars op hookers nl, daar ken ik het van. Werd, omdat ik er net achter kwam dat de site grotendeels uit de lucht is, toch jammer. Maar goed, de vraag.

Je zou altijd eens kunnen informeren bij een sm studio wat de mogelijkheden zijn. En anders advertenties op kinkyjobs in de gaten houden of zelf een advertentie plaatsen daar? Wie weet reageert er iemand.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Deleted User 2176

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Deleted User 2176 »

eireann schreef: 31 jul 2021, 23:01 Dvp kon ik ook niet plaatsen, ik dacht dat het een consequente auto-correct was.

@nijn, ik lees in de reactie van dbj geen uitlachen, wel vervelend dat het zo voelt.
Precies, ik begrijp de reactie van @nijn ook niet. En mijn eerste zin is gewoon een vraagstelling.
Dat de term Dvp tamelijk onbekend zou zijn had ik niet voorzien, maar dat is ondertussen verhelderd.

Jaren geleden alweer, wat gaat de tijd ontzettend snel voorbij, had ik een vriendin waar ik regelmatig mocht komen. Het was doorgaans steeds hetzelfde ritueel (is dat wel de juiste term?) want 5-10 minuten na aankomst lag ik reeds vastgesnoerd op het bed en ze liet mij daarna rustig een paar uurtjes liggen. Echter, na ongeveer een half jaar is de vriendschap stukgelopen omdat ze mij niet aankon. Althans, zo heb ik dat begrepen.
Het was dan ook wel in mijn slechtste periode, een tijd waarin ik zo ongeveer op alles en iedereen boos was en niemand iets goed kon doen. Dat zal zeker en vast invloed hebben gehad op de vriendschap van toen.

Een aantal jaren geleden ben ik dus naar een sekswerker gegaan (hoop maar dat de term sekswerker inmiddels bekend is, al was het maar van de protestacties) met mijn verlangens. Die dame deed klanten thuis ontvangen en had de mogelijkheid om mij op het bed vast te binden. Ik bracht daarvoor zelf leren boeien mee en wat touwtjes om die vast te kunnen maken aan de bedpoten. Meer hoefde ze met mij niet te doen en omdat ik altijd kwam voor enkele uurtjes rekende ze voor mij een wat lager uurtarief. Soms ging ze even mijn voeten kietelen om vervolgens op te merken: gelukkig je leeft nog...

Zoals ik mijn startpost opgemerkt, ze werkt nu in een club en kan helaas niets meer voor mij betekenen omdat daar geen mogelijkheden zijn.
Naar een BDSM-club of SM-meesteres gaan lijkt logisch, maar daarheen gaan om enkel een paar uurtjes vastgebonden te liggen wordt dan wel een heel duur uitje gezien hun tarieven.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Crownless »

Nou, ik zou het wel een ding vinden waar ik als ik een sekswerker was, geen korting op zou geven. Je moet toch op gezette tijden kijken of iemand die je hebt vastgelegd nog ademt.

Misschien is een meesteressenavond iets? Ik zag dat toen ik nog op fetlife zat vaak voorbij komen. Volgens mij komen er dan meerdere onderdanige mannen tegelijkertijd naar een of twee prodommes tegen lager tarief. Die vinden het vast niet erg om je in een hoekje vastgebonden te laten zijn terwijl ze de rest van de mannen onder handen nemen.

Vragen staat vrij.

En anders een andere sekswerker zoeken die nog thuis ontvangt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Peter^ »

dbj, ik stuur je via Fet wel wat profielen van vrouwen die dat wellicht wel voor je kunnen doen.
Geniet van de positieve momenten.
Deleted User 2176

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Deleted User 2176 »

Crownless schreef: 01 aug 2021, 14:36 Nou, ik zou het wel een ding vinden waar ik als ik een sekswerker was, geen korting op zou geven. Je moet toch op gezette tijden kijken of iemand die je hebt vastgelegd nog ademt.
Dat schreef ik toch? Af en toe kietelde ze onder mijn voeten...

Wat korting betreft, dat is haar keuze om dit te doen. Over het waarom zullen we nooit te weten komen.
Maar ik zie vaak genoeg adjes van SM-meesteressen of studio's waar een uurtarief staat van 250. Maar als je komt voor een sessie van 4 uur dan betaal je 700. Volgens mij is 4x250=1000 en geen 700. Dus kennelijk bestaat korting toch wel en mogelijk dat die sekswerker waar ik kwam ook zo rekende.

Dat vastgebonden worden heeft op mij een rustgevende werking en dat is iets wat ik blijkbaar nodig heb. Ingesnoerd in een dwangbuis of bodybag werkt dat zelfs nog beter dan gewoon vastgebonden liggen. In een rustige/stille omgeving werkt het beter dan in de drukte van een bijeenkomst. Een soort therapie zeg maar waar geen enkel medicijn of psych tegenop kan. Het enige wat niet lukt helaas, is mijn hoofd leegmaken.

Als er straks weer speelfeesten zijn waar ik naar toe zou kunnen, dan wil ik die wel gaan bezoeken hoor. Terug onder de mensen zijn en nieuwe mensen ontmoeten. Als daar mensen komen die het leuk vinden om mij vast te leggen, ja dat is heel fijn.

Van Peter^ heb ik overigens maar 1 naam gekregen. Het betrof een dame hier in de buurt die hij kent en waar hij vertrouwen in heeft. De anderen die hij kent zitten veel verder weg en daarom weinig zinvol om daarmee contact op te nemen.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Peter^ »

@dbj: Er is via Fetlife een lichtpuntje voor je naar je verstuurd.
Geniet van de positieve momenten.
Deleted User 2176

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Deleted User 2176 »

Dank Peter^ voor je lichtpuntje :D
Nu is het afwachten of die dame inderdaad contact met mij zal gaan opnemen, na jouw bemiddeling.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: bondage door sekswerker

Bericht door Peter^ »

Sorry hoor, meen je dit nu echt? Deze Dame is commerciële Meesteres (kennis van mij) heeft aangegeven dat ze kan bieden, wat jij zoekt. En dat als het om bondage gaat zonder spel, ze ook nog een aangepast goedkoper tarief wil rekenen.

En dan verwacht jij nog dat Zij contact met jou gaat opnemen? Ik wil tot op zekerehoogte best rekening houden met mensen met hun beperkingen. Maar nu is mijn grens bereikt.

Voordat ik energie ga verliezen en negatieve reacties ga geven, is dit voor mij het einde van mijn reacties.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie