Oud en nieuw + vakantie

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Oud en nieuw + vakantie

Bericht door leonietje »

Zijn er hier nog mensen die ook nog niks gepland hebben met oud en nieuw en het samen willen vieren? Dat is ineens al over een paar dagen en ik heb er gewoon niet echt over nagedacht dat ik dat nog moet plannen. Niet echt handig :clown:
Maar ineens is december voorbij.. Ik heb mn verjaardag in november niet gevierd. Geen sinterklaas gevierd. Ik dacht zal ik dit jaar dan toch eens een paar kerstlampjes ophangen en een kerststukje ofzo maken? Heb een doos van zolder gehaald en niks mee gedaan. Dus die kan weer onaangebroken naar zolder. Morgen moet ik "gewoon" werken. En door de winkelsluitingen heb ik de kerstmuziek en kerstdrukte ook grotendeels kunnen ontlopen dit jaar. Behalve mijn verjaardag en oud en nieuw geef ik echt niks om de feestdagen dus het was wel gewoon ok. Maar ineens is december dus bijna voorbij zonder dat ik het echt door heb gehad en is het bijna oud en nieuw. Meestal kan ik gewoon ergens bij een feestje aanhaken maar nu zijn die er misschien ook gewoon niet door de lockdown of iedereen heeft al met iemand afgesproken? Geen idee maakt ook niet uit. In ieder geval ben ik zelf vergeten iets te regelen en heb ik dus nog niks gepland.

Dus mijn vraag: zijn er mensen die hier bij mij thuis willen aanhaken voor oud en nieuw? Of is er ergens nog een plekje waar ik kan aanhaken ik heb namelijk wel zin in een beetje gezelligheid!

En heb je nog op andere momenten zin om af te spreken deze week reageer dan ook vooral want mijn vakantieplannen zijn ook compleet in het water gevallen door de lockdown
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Oud en nieuw + vakantie

Bericht door eireann »

Wij hebben nog geen oud en nieuw plannen, ik laat rozetje liever wel in eigen bed slapen. Je bent welkom!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Oud en nieuw + vakantie

Bericht door miss_meeko »

Hier wel traditioneel veel kerstversiering in huis. Mocht je in de buurt zijn ben je welkom deze week.
Plaats reactie