Ik loop alleen maar tegen scam websites aan

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Mcrash
Berichten: 0
Lid geworden op: 05 apr 2022, 23:00

Ik loop alleen maar tegen scam websites aan

Bericht door Mcrash »

Hi!

Door mijn laatste relatie heb ik ondervonden dat ik al langer dol ben op BDSM, zonder ooit te beseffen dat wat ik leuk vind een label heeft en er talloze mogelijkheden zijn om er meer en beter van te kunnen genieten.
Ik ben mezelf wegwijs aan het maken in het wereldje en probeer mensen te ontmoeten om van te leren en om samen te genieten van vanalles en nogwat aan sexuele interacties.
Alleen loop ik tegen de lamp met dat ontmoeten, ik heb me ingeschreven op wat websites en al snel kreeg ik de indruk dat ik met chat operators zat te kletsen. Bummer!

Hoe ontmoeten jullie nou anderen en hoe pak je dat aan?

Voor mij is het van belang dat iemand communicatief vaardig is, ik heb niet de behoefte om iemand echt pijn te doen maar vind het heerlijk om iemand naar mijn wil te schikken (bv. door bondage of iets simpelere zoals hand op de keel, beetje een rapekink oid). Ook vind ik het fijn als er echt een klik is om het niet bij een eenmalig iets te laten, juist door elkaar te leren kennen wordt het fijner en leuker (is mijn mening iig) en kunnen we er ook van nagenieten.
Op voorhand zou ik graag wel weten of we elkaar liggen door eerst gezellig te kletsen en elkaar wat te leren kennen, het hoeft voor mij niet van de ene op de andere dag geregeld te zijn, heb geen haast haha.

Alle tips zijn welkom, ik ga ook eens wat meer door het forum snuffelen. Kwam hier net terecht via Marijkespraktijken, de eerste website die me het gevoel gaf dat ik serieus werd genomen. Hopelijk is dit de tweede! ;)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Ik loop alleen maar tegen scam websites aan

Bericht door JJV »

Operator sites zijn .. erg ja. Helemaal als de eerste berichten erg positief zijn en dan uiteindelijk in een 'calm down cowboy' terecht komen.
Begreep dat je bij sommige sites zelfs met verschillende mensen/operators praat.
Denk dat ze op zich makkelijk te herkennen zijn: betaal je per bericht... foute boel.
.. en t staat in hun algemene voorwaarden, dus t fake sites noemen... .

Zijn paar sites die wel redelijk waren (ik word wat ouder en blijkbaar scheelt dat in t aantal berichten)
maar via ok-cupid heb ik leuke mensen ontmoet. ( kun je in je profiel zetten dat je evt wat aan t experimenteren en kinky bent)
badoo/blndr werkt bij mij niet echt .. veel mensen die vanuit azie chat matches zoeken.. en dat werkt voor mij niet.
bumble... vrouwen reageren eerst.. maar vraag me af of de vrouwen dat ook weten. (ook alleen reacties van overver if any)
maar wie weet ligt dat ook aan mij en mijn niche.
adult chat .. blijkbaar worden de dames daar echt belaagd, respons is ook daar laag

volledig betaalde sites ( bij cupid. blndr en bumble zie je bv niet wie je liked als je niet betaalt) heb ik geen ervaring mee.

dan..
en die werkt voor mij ook niet echt.
lokale 'munches' ( dus low profile ontmoetingen in vanilla setting)
maar ik val stil in groepen. wel de nodige bezocht. en ook gezellig.
Munches zijn op zich ook goede opties om met mensen af te spreken voor eerste kennismaking.. toch beetje afleiding van t hele 1 op 1 afspreken.

kink/speelgroepen met praat avonden laat ik even aan iemand anders over.
~\v/~
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Ik loop alleen maar tegen scam websites aan

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom hier tussen ons, en als je hier gewoon gaat rondstruinen en her en der gaat reageren dan doe je al contacten op. Maar inderdaad dan moet je het wel de tijd gunnen.

Verder zou je ook naar Fetlife.com kunnen gaan, dat is de kinky variant van Facebook.

En tot slot heb je ook nog onder andere de bijeenkomsten van de VSSM op vssm.nl

Veel succes ermee.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Ik loop alleen maar tegen scam websites aan

Bericht door kitten »

Goeie reacties, JJV en Arno. Ik heb er gewoon niks meer aan toe te voegen. :) Voor mij waren van dat rijtje de munches en meets het meest effectief.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Ik loop alleen maar tegen scam websites aan

Bericht door Voleuse »

Yup inderdaad. FetLife en de munches die daar gepost worden waren voor mij de beste route. Als je het account MunchesNL volgt dan krijg je alle munches in je feed.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie