Huidhonger

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Huidhonger

Bericht door Charles »

Ik zit ergens mee.
Ik heb een grote huidhonger en vooral om deze reden overweeg ik een sekswerker te bezoeken. Niet voor het eerst overigens dat ik een sekswerker bezoek. Voor mij is dit de enige optie voor mijn huidhonger, want heb geen vriendin die daarin iets kan betekenen voor mij. Dat ik een sekswerker bezoek komt vooral vanwege het feit dat ik een blote vrouw zie en dat ik daar ook aan mag komen. Blote lijfen tegen mekaar is goed voor me huidhonger. Ik ga niet voor seks naar een sekswerker, want op dat gebied zijn mijn prestaties zeer teleurstellend. Een Meesteres bezoeken kan natuurlijk ook, maar die zal waarschijnlijk te weinig te bieden hebben voor mijn huidhonger en de uurtarieven zijn bovendien fors hoger.
Dat er betaalt moet worden is vanzelfsprekend, het is voor hun immers werk.

Echter, ik kan mijn geld ook ergens anders aan uitgeven en daar zal ik zeker en vast veul langer plezier van hebben dan een paar uurtjes. Bovendien kan ik elke euro die ik heb slechts 1x uitgeven.
Dat is waar ik mee zit, tussen hunkering of verstand.


Met googlen vond ik dit:
Wat wordt er bedoeld met huidhonger?

De afgelopen jaren waren jaren van huidhonger: het verlangen naar fysiek contact. Niet gek, want aanrakingen zijn van levensbelang. Een simpele knuffel of streling van de huid geeft een ontspannen, vertrouwd en veilig gevoel. Ook heeft lichamelijk contact positieve effecten op je gezondheid.
Ik lees herkenning in dit stukje.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Huidhonger

Bericht door phedre »

Als je die huidhonger stilt, heb je daar best wel langer plezier van natuurlijk dan dat ene uurtje. t Bevredigt n behoefte waar je best langere tijd plezier van hebt, je honger is tijdelijk weer gestild, hoe lang is per persoon verschillend. Dus zie het niet als n besteding voor 'maar n uurtje'. Misschien maakt dat t iets makkelijker voor je?

En daarnaast, je probleem is best wel heel erg herkenbaar hoor, voor veel alleenstaanden denk ik. Ik was daarom ook altijd erg blij met mn wekelijkse bezoek aan de fysiotherapeut, t was beperkt, maar welk elke week even n moment van lichamelijk contact, aandacht voor mijn lijf, ook al was dat dan vooral voor m onderbenen en schouders.... maar t hielp me wel
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Huidhonger

Bericht door Arno »

Het is inderdaad heel herkenbaar, dus ik ben het wel met phedre eens dat je er wel langer plezier van hebt dan alleen de afspraak zelf.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Huidhonger

Bericht door kitten »

Moet het per se bloot zijn? Anders kun je ook eens googlen op knuffeltherapie. En wellicht dat een fijne massage je huidhonger ook beantwoord. Aangezien het voor jou niet seksueel hoeft te zijn kwamen deze twee bij mij op.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Huidhonger

Bericht door Charles »

phedre schreef: 04 nov 2022, 12:18Als je die huidhonger stilt, heb je daar best wel langer plezier van natuurlijk dan dat ene uurtje. Dus zie het niet als n besteding voor 'maar n uurtje'. Misschien maakt dat t iets makkelijker voor je?
Is dat wel zo? Bij mijn vorige bezoeken was het altijd weer, is de tijd nu al voorbij??
Hetzelfde als toen ik nog meetings bezocht, is het nu al ten einde?
Kan me niet herinneren dat ik nadien nog een goed gevoel bleef houden.
phedre schreef: 04 nov 2022, 12:18Ik was daarom ook altijd erg blij met mn wekelijkse bezoek aan de fysiotherapeut, t was beperkt, maar welk elke week even n moment van lichamelijk contact, aandacht voor mijn lijf
Dat is een goeie en nog goedkoper ook. Heb alleen geen medische reden om een peut te bezoeken.
kitten schreef: 04 nov 2022, 13:34Moet het per se bloot zijn?
Ja en nee.

Ja, omdat er voor mij geen andere mogelijkheid is om een blote vrouw te mogen zien en waar ik ook aan mag komen.
Je mag er alleen naar kijken, maar aankomen niet, gaat voor mij niet werken.

Nee, omdat ik niet van overtuigt ben dat een blote vrouw noodzakelijk is voor mijn huidhonger.
kitten schreef: 04 nov 2022, 13:34En wellicht dat een fijne massage je huidhonger ook beantwoord. Aangezien het voor jou niet seksueel hoeft te zijn
Klinkt goed en inderdaad beslist niet seksueel.
Jaren geleden heb ik van een dame een erotische massage gekregen op basis van vriendschap, maar we hebben allebei geen fijne herinnering daaraan overgehouden. Vriendschap was dan ook van korte duur.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Plaats reactie