25 juni: De oude garde overvalt...

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door kitten »

(crosspost van FetLife)

Onlangs heb ik een fout gemaakt. En ik wil er mijn excuses voor maken.

Ik wilde weer feesten gaan bezoeken en merkte dat dat me heel moeizaam af ging. Ik sprak mensen op de uitvaart van René die mijn gevoel deelden dat het moeilijk is om dingen weer op te starten omdat we zo weinig mensen kennen. Dus ik heb een evenement op FetLife gekozen en deze op Wandering Spirits aangekondigd als evenement waar we als leden van een oude garde niet alleen zouden zijn. Het event dat ik hiervoor koos heeft gendered pricing en ik ging eraan voorbij dat dit impact heeft op transmensen en non-binaire mensen. Daar werd ik op gewezen. Terecht.

Mijn eerste reactie was butthurt. Ik probeerde iets goed te doen. Geen enkel feestje zou iedereen tevreden stellen. En bovendien, ik doe heel veel voor equality! Ik ben zo’n ally dat ik als cis-het mee mag varen op de pride. Ik ben de “cool mom” waar de vrienden van mijn puberkinderen graag thuis komen, omdat ze zichzelf mogen zijn. Ik bedoel, come on! Waarom doen ze nu zo lelijk tegen mij? Ik voelde me aangevallen. Mijn intenties waren toch goed?

Mijn intenties waren goed... ja. Maar dat veranderde niks aan de impact.

Ik denk dat dit een hele belangrijke les is voor mezelf en voor ons allemaal als we kijken naar intentie versus impact. Ik bedoelde niet opzettelijk mensen buiten te sluiten, maar dat maakt uiteindelijk niet echt uit. Want het had een impact. En ik wil oprecht mijn excuses aanbieden voor de fout en de schade die dit heeft veroorzaakt, en ook voor het daarmee onbedoeld in stand houden van antitrans-sentiment. Ik wil ook alle lieve mensen bedanken die gereageerd hebben en contact hebben gezocht en mij de ruimte hebben gegeven om de fout die ik had gemaakt te erkennen en te herstellen.

Ik ben iemand die mijn best doet om inclusief te zijn en geen schade aan te richten, maar fouten gebeuren en wanneer dat gebeurt, denk ik dat het belangrijk is om ze te erkennen, toe te eigenen en excuses aan te bieden. Dus nogmaals mijn oprechte excuses. Dat was niet mijn intentie, maar het heeft toch impact en ik zal mijn best doen om altijd inclusief te zijn, schade te beperken en daar verantwoordelijkheid voor te nemen wanneer mogelijk.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door kitten »

Aanvullend: 25 juni gaat wél door! Ik ben in pb's aan het verder kletsen om het event zo inclusief mogelijk te maken voor iedereen die mee wil.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door Voleuse »

Heel tof kitten. Ik hoop dat we van die gendered pricing af komen een keer, het is toch echt wel ouderwets.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door Arno »

Niemand is perfect, toegeven dat iets fout is gegaan verdient respect kitten. Dus mijn respect heb je, want er zijn er nog veel te veel die fouten maken en dat nooit toegeven.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door pluis »

Als ik je goed begrijp, ben jij niet degene bent die het feestje en de prijsstructuur bedacht had, toch? Hoop dat de organisatoren meer feedback hebben gehad op hun keuzes om een en ander zo te organiseren dan jij om je keuze om erheen te willen.

Ben het wel met je eens dat het in elk geval vanuit WS zelf heel fijn is om zo inclusief mogelijk te zijn, overigens, en ik waardeer dus zeker je voornemen om in volgende gevallen te kijken of er andere feestjes zijn waarbij dat beter / anders geregeld is.

Alsnog zijn we als bezoekers wel gebonden aan wat mensen ook echt organiseren, en met een meerderheid aan allo-cis-het mensen zet dat ook wel een beetje de toon voor wat er dan wel of niet op poten wordt gezet. Kan me voorstellen dat als iemand voortaan een feestje nomineert voor een 'oude garde-groepsbezoek' dat diegene in de aankondiging ook een beetje een sfeerbeeld geeft? Ich-fur-mich als toch vrij kopschuwe feestganger zal toch al wel vrij grondig nakijken of het wel een plek is waar ik me senang ga voelen, maar zo kunnen we als WS-ers in elk geval een beetje laten merken dat we aan elkaar denken, zonder daarbij gelijk verantwoordelijk gehouden te worden voor een beslissing van de feestorganisatoren.

Veel plezier, in elk geval!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door eireann »

Even een lijstje:

Kitten en heerscher
Crownless en Bryan
Eireann
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door miss_meeko »

Oppas is geregeld dus wij komen ook :)

Kitten en heerscher
Crownless en Bryan
Eireann
Toran en Meeko
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door eireann »

miss_meeko schreef: 06 jun 2023, 17:17 Oppas is geregeld dus wij komen ook :)

Kitten en heerscher
Crownless en Bryan
Eireann
Toran en Meeko
Nog meer aanhakers?

Ik ben mn kleren vast aan t doorpassen :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door Peter^ »

Corset en rokje?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door kitten »

Natya carpoolt met ons. :inluv: Dus die is er ook bij.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door skaoot »

Door wat veranderde omstandigheden en daardoor veranderde planning kan ik misschien toch ook!
Wordt alleen last minute beslissing denk ik want even kijken wat m'n spoons doen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door eireann »

Zou leuk zijn skaoot.

Dit weekend!!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Emmy
Berichten: 0
Lid geworden op: 06 nov 2022, 20:03
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door Emmy »

Ik ben er dus ook!
Geen idee of ik naast Kitten nog meer mensen ken van vroegah...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door eireann »

Dan stellen we ons voor :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: 25 juni: De oude garde overvalt...

Bericht door Peter^ »

Wie van de mods heeft de WS vlag en buttons nog in de kast liggen? 🤣
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie