Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door eireann »

Beetje vroeg ja
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Mack »

Ik moet toch maar eens naar bed gaan ... :gaap:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door leonietje »

Ik werd net huilend en compleet verkrampt wakker na een nachtmerrie... Ik sliep pas om 2 uur en over een uur gaat de wekker voor mn eerste dag werken na mn vakantie. Dus dit wordt een hele vermoeiende dag...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Crownless »

Knuffel Leonie, hopelijk trek je het een beetje?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door leonietje »

Oudste dochter van kitten is hier vorige week blijven slapen. Het was echt heel erg fijn om haar weer te zien. Maar daarna heb ik altijd een enorme terug val. Ik mis de kids dan extra. Natuurlijk vertellen de kids ook over thuis als ze hier zijn en over wat er in hun leven gebeurd en dat moeten ze ook gewoon blijven doen want het is wat het is en ik vind niet dat ze niet over thuis mogen praten omdat het voor mij pijnlijk is. Het is al kut genoeg dat ze er tussenin zitten. Maar als ze weg zijn ga ik weer nadenken hoe het nou kan dat alles zo enorm stuk is gegaan. . Vroeger was mijn grootste angst dat er iemand van ons, ooit als we oud waren zou doodgaan. Want ik was er heilig van overtuigd dat we voor altijd samen zouden blijven. En dan wordt ik weer boos en verdrietig en krijg ik nachtmerries. Ik wil dingen uitpraten maar ik ben bang dat ik mn eigen emoties niet meer in de hand kan houden dat het alleen maar een grote schreeuwruzie wordt en dat ik dus maar beter afstand kan houden. Dr zit hier namelijk niemand die me dan kan opvangen. Ik ga er dan mentaal alleen maar meer last van krijgen. Ik heb dromen gehad dat ik zo boos was dat ik schreeuwend van boosheid wakker werd en droomde dat ik mensen fysiek aanviel en in elkaar sloeg mn eigen krachten niet meer kende omdat ik helemaal zou doorslaan. En wat heeft uitpraten eigenlijk voor zin. Ik voel me al 2 jaar in de steek gelaten. Dr gaat niks meer aan de situatie veranderen want ik ben alles en iedereen toch al kwijt. Het vertrouwen is zo enorm stuk dat het niet meer te lijmen is. Maar ik vind het ook zo enorm kut voor de kids dat ik niet gewoon op hun verjaardag kan komen. Dat ik soms twijfel bij ze zie of ze bepaalde dingen wel of niet zullen zeggen omdat ze niet weten of ze mij of de andere volwassenen daar pijn mee doen. En vanacht werd ik dus huilend en alleen wakker. Dus nee ik trek het vandaag niet...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door eireann »

Wat een rot gevoelens :( dikke knuffel
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Crownless »

Veel knuffels. Ik weet ook niet waar het is misgegaan en ik wou dat ik het kon lijmen.

Ik weet niet of iedereen er voor open staat, maar misschien dat een paar gesprekken met een systeem therapeut wel helpt om het af te ronden? Of iemand voor jezelf? Je klinkt erg somber en alsof je vast zit. En ik gun je ontzettend iemand die naar je luistert en dan ook nuttige dingen zegt waar je verder mee kunt.

Hele hele dikke knuffel! Als je na je werk behoefte hebt aan voor de tv hangen in een chaotisch huis met twee uitgebluste volwassenen, je weet waar ons huis woont 😘 (of Mario kart? We hebben een switch sinds kort)

Knuff!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Voleuse »

Lalalala jetlag
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door kitten »

Welkom thuis, Voleuse!

Ik kom net uit de douche. Tweede ronde covid zou minder heftig zijn toch? Statistieken zeggen niks over het individu. :eerie: godskolere.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door JJV »

Sterkte kitten.

( ik krijg net prik #3... Tot nu toe fiets ik overal tussendoor.
Weer Pfizer ook, daar reageerde ik vorige keer nauwelijks op. Dus ik heb hoop.)
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Daantje »

Pfizer #3 was voor mij een dag een zere arm, minder erg dan na Pfizer #2.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door kitten »

Oh nee, ik bedoel tweede ronde covid besmetting. Vorige keer had ik misschien 6 uur lang een snotneus. Nu ben ik er echt goed ziek van. Ik bedoel, geen ziekenhuis hour, het kan nog veeeeel erger. Maar happy camper I is not.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door JJV »

als we een bever of rendier moeten langssturen geef je maar een gil
~\v/~
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door isara »

Beterschap! Lijkt me echt zo kut, twee keer en dan de tweede keer er wel mega last van hebben...
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Bikkeltopic!!! (Posten tussen 2:00 en 6:00)

Bericht door Toran »

kitten schreef: 17 jan 2022, 11:16 Oh nee, ik bedoel tweede ronde covid besmetting. Vorige keer had ik misschien 6 uur lang een snotneus. Nu ben ik er echt goed ziek van. Ik bedoel, geen ziekenhuis hour, het kan nog veeeeel erger. Maar happy camper I is not.
Joh, de derde ronde, da's pas een feest...
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Plaats reactie