Onbeschoft reageren op een vraag.

Blauwtje gelopen in de chatbox? Overvallen door een priveespringert? Zet het neer en er wordt ingegrepen...
NatyaBE

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door NatyaBE »

meiss schreef:
Frodo schreef:
meiss schreef:jammer dat de groeps-vorming hier zo sterk merkbaar is...
Valt wel mee hoor. De "groep" waar jij mot mee had bestaat maar uit drie of vier man - en er zijn momenteel 157 geregistreerde chatters (laatste telling)
F.
dan moet je ook niet overdrijven dat je het hele forum over je heen zou krijgen ;)
Als Frodo zonder goede reden iemand uit die club van 4 man zou bannen, dan zou hij het hele forum over zich heen krijgen. Dat is geen overdrijving van Frodo. Het is niet zo dat alleen die 4 man dan elkaar de hand boven het hoofd zouden houden. Ook de rest zou dat niet pikken.

Op dit moment heb ik geen geweldige indruk van je naar aanleiding van dit draadje. Maar als Frodo je zou bannen, dan zou ik zeker Frodo vragen naar het hoe en wat. Dat heeft niks te maken met groepsvorming zoals jij schijnt te denken.
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

het maakt mij niet meer uit hoe jullie over mij denken..... ;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door kitten »

JJV schreef:volgens mij de eerste keer dat phe jill kitten en ik in dezelfde kliek zitten


.. ook wel eens leuk
Had ik mot met jill wat ik vergeten ben, dan? :bloos:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door eireann »

he getver! kliekjes?? HIER?? in een groep die elkaar al een paar jaar kent ? Dat kan niet hoor. Dan voel ik me als nieuweling steevast miskent. Dan zou ik moeite moeten doen om jullie eerst te leren kennen?? Dat is me te veel werk hoor ! Stel je voor... Dan ken ik jullie en snappen we elkaar -zonder meteen te klagen over god weet wat- en dan hoor ik binnen een paar weken OOK bij het kliekje !

Ik wil het niet hebben. Willen jullie allemaal als de donder gaan doen alsof jullie elkaar niet kennen?

Kliekjes, tsss, zelfs op het internet werken groepsprocessen hetzelfde als in IRL, zo hoor ik natuurlijk nooit ergens bij !


---------

Alle lieve nieuwe mensen, jullie zijn welkom, we vinden jullie STANDAARD lief leuk en gezellig. Tenzij je gelijk begint te zeiken en te zeuren en je miskent begint te voelen terwijl je niet eens je best hebt gedaan ons te leren kennen en de sfeer te proeven. Dan krijg je kritiek terug. Van ons allemaal. Want we komen hier voor ons plezier. Snap je?
**Self Rescuing Princess**
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

eireanne schreef:he getver! kliekjes?? HIER?? in een groep die elkaar al een paar jaar kent ? Dat kan niet hoor. Dan voel ik me als nieuweling steevast miskent. Dan zou ik moeite moeten doen om jullie eerst te leren kennen?? Dat is me te veel werk hoor ! Stel je voor... Dan ken ik jullie en snappen we elkaar -zonder meteen te klagen over god weet wat- en dan hoor ik binnen een paar weken OOK bij het kliekje !

Ik wil het niet hebben. Willen jullie allemaal als de donder gaan doen alsof jullie elkaar niet kennen?

Kliekjes, tsss, zelfs op het internet werken groepsprocessen hetzelfde als in IRL, zo hoor ik natuurlijk nooit ergens bij !


---------

Alle lieve nieuwe mensen, jullie zijn welkom, we vinden jullie STANDAARD lief leuk en gezellig. Tenzij je gelijk begint te zeiken en te zeuren en je miskent begint te voelen terwijl je niet eens je best hebt gedaan ons te leren kennen en de sfeer te proeven. Dan krijg je kritiek terug. Van ons allemaal. Want we komen hier voor ons plezier. Snap je?

wat een achterbaks antwoord.....
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door Frodo »

Zeg... Wie bent u eigenlijk?

F.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door eireann »

Achterbaks? Ik vond het wel open en eerlijk.

Dag, ik ben anne.

En ik stoor me aan zeurende nieuwkomers. Hoe is dat achterbaks?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door juffie »

Hallo!

Ik ben juffie.
En ik sluit me helemaal bij anne aan!

En nee, niet omdat ik zogenaamd met haar in een kliek zit, maar gewoon, omdat ik het helemaal met haar eens ben.
MILF :grin_ani:
meiss

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door meiss »

Frodo schreef:Zeg... Wie bent u eigenlijk?

F.
Niet diegene zoals mensen mij hier doen voorschrijven, en in welk hokje mensen mij duwen....

en waar is het fout gegaan:
Doordat iemand hier niet op aan het letten was in de chat, dingen niet mee kreeg, maar uiteindelijk wel zeker weet dat bepaalde dingen niet gezegt zijn.....
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door eireann »

:crownless: kut, hoor ik niet bij de kliek? :shock: ;)

*vermoed voor de eerste keer naar uitpraat topic gesleept te worden*
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door eireann »

Frodo schreef:Zeg... Wie bent u eigenlijk?

F.

Frodo kent me ook al niet :cry:
**Self Rescuing Princess**
silence

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door silence »

@anne, jou antwoord druipt het cynisme van af.
Niet echt leuk om te lezen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door eireann »

Het was bedoelt als humor silence, met een cynise ondertoon dat zeker.
**Self Rescuing Princess**
silence

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door silence »

Ik weet dat, ik ken je (van dit forum) en vind je een vriendelijk persoon, maar mensen die jou niet (langer) kennen zouden het anders kunnen zien/lezen.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Onbeschoft reageren op een vraag.

Bericht door juffie »

Iedereen is hier altijd welkom, iedereen wordt opgenomen, mits men zelf een klein beetje moeite doet om de anderen te leren kennen en het forum te bekijken en de sfeer te proeven. Iedereen is welkom op meets, en ja duh, als je elkaar irl leert kennen op feestjes of meets, natuurlijk krijg je dan een andere band. Maar daar werk je zelf voor een groot deel aan mee.

Iemand die hier binnenkomt, op een forum begint te blazen dat er 'kliekjes' zijn zonder zichzelf 2 tellen te verdiepen in de achtergrond van alles, daar heb ik ook weinig geduld mee. Je kunt toch niet verwachten dat mensen die hier (zoals ikzelf) al jaren zitten, ineens gaan doen of ze elkaar niet kennen en niet elkaar afgelopen vrijdag nog gezien hebben, of vorige week in de Efteling liepen, omdat nieuwelingen dan denken dat er een 'kliek' is? Iedereen is welkom in de zogenaamde kliek, maar dan zal je zelf ook van goede wil moeten zijn.

Ook meiss is hier van harte welkom geheten, en dat is ook terug te zien aan haar voorstelpost.

Edit: wat trouwens niet wil zeggen dat je per se moet meeten om 'erbij' te horen, ook mensen die nooit op meets komen, worden hier enorm gewaardeerd.
MILF :grin_ani:
Plaats reactie