slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Het viel mij ook nog mee eigenlijk qua drukte. En ik had mn collega's gevraagd te bellen als het te druk was. Dan ga ik nog een paar uurtjes werken. Maar heb nog geen telefoontje gehad dus die zal nu ook niet meer komen verwacht ik.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Wij waren in Maastricht. Shoppen stond al op de planning, maar vanwege de dreigende/aangekondigde harde lockdown zijn we wel vroeger gegaan. Om half twee was het in één klap ontzettend druk! Gelukkig waren we toen al klaar.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Hier in Rotterdam werd/wordt opgeroepen om niet meer naar de stad te komen vanwege de drukte
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Normaal ligt de piek ook tussen 14 en 16 uur op zaterdag in winkels dus eigenlijk is het wel normaal dat het daaromheen rustiger is geweest.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik was er rond lunchtijd, en inderdaad begint de normale zaterdagdrukte rond een uur of 13.00. waren wel wat rijen voor de typische cadeauwinkels.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Ben ik de enige die het maar triest vindt dat iedereen z’n kapitalistische behoeften nog even moet bevredigen? Like, koop een keer geen cadeautjes en maak het over naar stichting vluchteling ofzo.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Nouja ik snap wel dat mensen zich vasthouden aan iets als kerstkado's om zich op te vrolijken in deze depressieve toestanden.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Dat mag je vinden. Ik persoonlijk heb al 2 jaar geen sinterklaas en geen kerst gevierd. En dus ook geen cadeautjes gedaan. Dit jaar een keer wel max 15 euro voor een dobbelspelletje met kerst. En dat moest ik inderdaad vandaag nog snel ff regelen. Die iphone die kinderen krijgen van hun ouders met kerst vind ik ook wel overdreven maar die mensen kunnen het blijkbaar missen en die zullen misschien ook wel schenkingen doen aan goede doelen. Ieder zn eigen keus.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Mensen zijn in crisismode, ik verwacht niet meer dat we collectief rationele beslissingen kunnen maken. Ik kan dat op individueel niveau al niet meer. Na 20 maanden mezelf van alles moeten ontzeggen, en dan vooral de dingen die mijn leven waarde geven, ben ik ook in een vreemd soort overlevingsmodus terecht gekomen. Ik snap dat men zich probeert vast te houden aan iets wat ze een soort van gewend zijn. Ik ga het ze in elk geval niet kwalijk nemen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Nadia

Re: slowchat

Bericht door Nadia »

Mja. Ik ben ook single, woon alleen. Ik doe niet aan Sint, en ook niet aan Kerst. Ik laat me dus niet opjagen wbt cadaeutjes. Vind Corona ook kut. Ik hoop maar dat de sauna op 2e kerstdag door kan gaan. En inderdaad, alles is een eigen keuze, @Leonietje. Dus ook aan jou de keuze of jij je ergens gek voor laat maken.
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Het hele cadeautjes circus gaat ook aan mij voorbij. De situatie is ruk maar ik red mijzelf nog wel.
We hebben met Beestje & Rho maar besloten dat we met z'n drieën een bubble zijn.
Ik weet nu nog niet wat we precies met de feestdagen gaan doen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Nadia

Re: slowchat

Bericht door Nadia »

@Mack: het is maar een voorscrift he, geen wet. Gewoon doen, doet Amalia ook toch, met 100 man?
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Nee ik snap het ergens ook wel, was een beetje m’n lockdown chagrijn die post. Snap op individueel de niet zo rationele keuzes vaak wel en collectief dan weer niet, ofzo.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

Ik ben echt zo blij om in het nu te leven wat betreft dingen bestellen en laten bezorgen. Ik vond de stad in voor wat dan ook nooit echt leuk en de enige tijd dat ik het mis is wanneer ik niet precies weet wat ik wil kopen voor kado oid.

Maar goed. Is een lockdown nog steeds rete irritant als je even snel wat nodig hebt van de bouwmarkt omdat je maar gaat klussen want er is anders toch geen kut te doen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Nou ok beetje omdenken. Ik was te laat met inschrijven voor de sportschool voor deze week. -De lessen gaan door in kleinere groepen en buiten.- En dat vind ik niet zo heel erg vandaag. -4 is koud om op straat push-ups te doen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie