slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Maar wat is de kans dat 2 zulke dingen tegelijk gebeuren, je kan niet op alles plannen
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Daantje schreef: 05 apr 2022, 13:26 Dat van die back-up die nutteloos bleek is typisch. Op werk ook wel gehad:
"We gaan volgende week moeilijk ding doen."
"Hebben we een back-up voor als moeilijk ding mis gaat?"
"Ja!"
"Hebben we de back-up ook al eens getest?"
"Eh.... We gaan over twee weken moeilijk ding doen."
Ja herkenbaar. Of dat testen maar niet gedaan wordt omdat daar dan het primaire systeem voor plat moet en moeilijk moeilijk. Ja, totdat het stuk is. Dan pas echt moeilijk.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Het is lang geleden dat dit me is overkomen, maar gisteren weer een ropeburn opgelopen. Niet met een hete kinky bondage sessie ofzo, al was het zo warm dat ik mijn shirt uit wilde trekken. Het was gewoon in de sportschool bij een les touwklimmen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

Daantje schreef: 13 apr 2022, 09:23 Het is lang geleden dat dit me is overkomen, maar gisteren weer een ropeburn opgelopen. Niet met een hete kinky bondage sessie ofzo, al was het zo warm dat ik mijn shirt uit wilde trekken. Het was gewoon in de sportschool bij een les touwklimmen.

Nu is CrossFit sowieso wel de sport voor masochisten... Ik ben zelf ook weer begonnen. :P
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

lunaaa schreef: 13 apr 2022, 15:16 Nu is CrossFit sowieso wel de sport voor masochisten... Ik ben zelf ook weer begonnen. :P
True, goden wat ging ik kapot gisteren, bijna opgegeven in de laatste paar rondjes. (Het was een emom deadlifts, burpees ropeclimbs.)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Ik krijg vandaag mijn afwasmachine geïnstalleerd. Toen ik de afspraak maakte vroeg ik of het wat later kon dan 9 uur en kreeg ik een hele rant over me heen: normaal begint hij om half 9 dus dit was al coulance, en anders wordt zijn hele dag opgeknipt, en dat jij nou in je nest ligt tot 10 uur blablabla.

Oke nou, ik vroeg het maar, jeetje, 9 uur is goed hoor. Ik zit dus sinds half 9 klaar. En nu is het tien over 9 :donder: :donder: :donder: WAAR BLIJF JE DAN. Ben ik nou heel erg als ik hem straks geen koffie aanbied? :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ugh! Maar ook, yay afwasmachine!!

Ik zit een soort van te wachten tot de taxateur komt, hypotheek oversluiten is een hoop gedoe hoor. Blij als ik bij de notaris naar buiten loop en het achter de rug is. Dan heb ik ook weer de headspace om een nieuwe keuken te plannen voor die afwasmachine.

Of eigenlijk: het uitdenken en uitzoeken van die keuken lukt wel. Het is vooral de oude eruit trekken en de nieuwe plaatsen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Voor de rotterdammers hier: morgenmiddag ben ik in Rotterdam (schiekade). Is er een plek daar in de buurt waar je lekker kan eten? Liefst niet standaard NL kaart, en een beetje budget vriendelijk (hoofdgerechten van max 20 euro).

@chell @Voleuse
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Sorry, lees dit nu pas Isara! Hoop dat je alsnog lekker hebt gegeten
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Oh :mrgreen:
Ja nee ik was kennelijk nog minder snel
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Vanmorgen op het station aangesproken met een compliment over de jurk die ik droeg, en de vraag waar ik 'm gekocht had. 20 minuten leuk gesprek gehad met iemand over kleding en shoppen en winkeltjes. Niet heel erg des mij, meestal heb ik een koptelefoon op en negeer ik iedereen, maar vandaag toevallig niet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Een goed begin van de dag! :D
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

en met wat er op stations aan de hand was gister... best een èrg goed begin vd dag. me dunkt
(halve spoornetwerk lag plat in de spits door meerdere ongevallen)
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik heb echt niets gemerkt van de bielzenblues, dat was ik net voor. De trein was zelfs rustiger dan ik had verwacht.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Weer eens een wachtkamerpost in het ziekenhuis, dat zoals altijd uitloopt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie