slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: slowchat

Bericht door Toran »

Ik dacht dat ik bijzonder was, promotie had gekregen ofzo 😏
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: slowchat

Bericht door Yara »

Toran schreef: 17 jun 2022, 19:48 Ik dacht dat ik bijzonder was, promotie had gekregen ofzo 😏
You wish :p
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Het icoontje is ook letterlijk de 'ban hammer' :P
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

Anarchistisch WS!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Buspost! Met N in de nachtbus naar Parijs, weekendje weg als verrassing voor hem. Helaas kan ik niet slapen, maar hopelijk zo nog wel. We zijn er als het goed is om 7u en het wordt 38 graden. Yay! (Maar het wordt ook vast wel heel tof).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Leuk thaliya! Lekker een museum in op de warme momenten, daar is het vaak wel koel (als N daarvan houdt)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

lunaaa schreef: 17 jun 2022, 21:39 Anarchistisch WS!
Ban the rich! :amen: :mistress: :devilish:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door lunaaa »

thaliya schreef: 18 jun 2022, 02:21 Buspost! Met N in de nachtbus naar Parijs, weekendje weg als verrassing voor hem. Helaas kan ik niet slapen, maar hopelijk zo nog wel. We zijn er als het goed is om 7u en het wordt 38 graden. Yay! (Maar het wordt ook vast wel heel tof).
Hoe is/was het thaliya? Ik was dit weekend alleen met de oudste op pad, we sliepen een nachtje in een hotel (hij ging 2 keer in bad en genoot van het hotelontbijt), gingen gisteren naar het strand en vandaag naar Madurodam. Was heel leuk!
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Ik wil even melden dat ik echt zo trots ben op Jerry. Hij is de afgelopen weken/maanden zó druk met alles regelen rondom z’n moeder. Die is dementerende. Hij is echt aan het adulten. Houdt me goed op de hoogte van alle tussentijdse stappen en voortgang en heeft zich enorm ingelezen in dingen als levenstestamenten, curatele, bewindvoering, schenking, volmachten, erven, zorgindicaties, etc.

Hij is nu weer naar Friesland, het is bijna allemaal rond. Hopelijk nog een paar weken en dan wat meer rust in de tent want ik zie dat hij erg moe aan het worden is. Hij moet alles alleen regelen want hij is enig kind. Aan de andere kant is hij daardoor ook autonoom in z’n handelen en keuzes.

Intussen helpt hij dus mij ook nog hè, met het random shit en heeft ie zaterdag nog een enorme berg staan strijken.

Ik mopper weleens op hem, maar ik ben nu echt heel trots op hem en heb superveel respect voor alles wat hij aanpakt en hoe hij het doet. ❤️ Heel fijn ook om deze kant van hem te zien ontwikkelen.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: slowchat

Bericht door thaliya »

Wat goed, @juffie!

@lunaaa, Parijs was superleuk! De bus was er rond 7.15 al, dus echt een hele dag gehad. Eifftoren (kaartjes online al gekocht, dat scheelde enorme wachtrijen, de hop-on hop-off bus en 's avonds Montmartre. Het was alleen ontzettend heet (39 graden) dus overdag tussendoor wel even naar de hotelkamer gevlucht, de zon uit. Zondag nog even de Eiffeltoren kijken en in de middag met de trein terug.

We doen wel vaker een nachtje weg, populaire bestemmingen hiervoor waren oa het Arcade hotel in Amsterdam (gamen) en het HUP hotel in Mierlo (sporten).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Peter^ »

@juffie Ik weet uit ervaring wat voor een enorme klus Jerry te verstouwen heeft. Zeker om trots op te zijn.

@thalya: uitjes met N zijn veelal successen lees ik...
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Pien schreef: 21 jun 2022, 22:12 Hoe is het concert Voleuse?
Het was erg tof :). Greenday was erg goed, heel blij dat ik erbij ben geweest :D
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: slowchat

Bericht door Nijntje »

Na lang zieken ontdekt sat sub-silver geen profiel meer is, waardoor mijn layout text-based bleef. Fijn om weer terug te zijn.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ja ik vind het ook wel jammer, maar dit went ook wel weer.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Is er iemand die mij een tent kan lenen?

Ik heb later deze maand een eh festival maar geen tent. Nou kan ik een tentje gaan kopen, maar ik zie me die niet veel gebruiken buiten dit evenement. Toen bedacht ik me dat we hier best wel wat kampeerders hebben.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie