slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

chell schreef: 03 mei 2019, 15:52(ik stoei met Pax en Besta planners, wat een gepruts)
Die super uitgebreide reeksen zijn idd enorm gedoe om iets uit samen te stellen! Succes. :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

R. heeft vanavond ons hele nieuwe huis in een programma getekend waarmee je het ook kan inrichten en er doorheen kunt 'lopen' enzo. Heel verhelderend! We weten nu precies wat wel en niet past, wat wel belangrijk is, aangezien de woonkamer/keuken aanzienlijk kleiner wordt.
Nu obsessed over een eettafel die we gezien hebben en perfect gaat passen. Morgen even langs de winkel, vragen of we hem kunnen reserveren.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Gaaf, zo kunnen inrichten!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

OMG, ik dacht vanochtend dus echt een heel uur dat mijn telefoon stuk was omdat hij geen geluid meer gaf, behalve over de koptelefoon. Was al aan het Googlen omdat ik dacht dat het pinnetje in de koptelefoonaansluiting wat hem in koptelefoon-modus zet vast zat. Ik vond een artikel waar stap één van het probleemoplossing was om te checken of het echt daaraan lag. Bijvoorbeeld door te kijken of je volume niet gewoon helemaal laag stond.

Mijn volume stond gewoon helemaal laag. :lol:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

:schater:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Haha! Gelukkig niets stuk.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: slowchat

Bericht door Ravelijne »

Whoa, ik moet over minder dan een uur weg en nog eten en ik weet niet wat... Misschien iets van een eitje/omelet of zo, dan maar. Groente-omelet? Oeh, met restje feta dip. Zoiets dan maar.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Deze week op woensdag vrij op woensdag en vrijdag een halve dag. Dat is zo niet hetzelfde. Volgende week 5 dagen werken, het moet maar even maar boy vier dagen is wel super fijn!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Woensdag vrij en een halve dag...? Ik volg je niet.

Ik ben hard aan het werk, zodat ik op tijd klaar ben om met Jongste naar de bioscoop te kunnen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Snap ik, het staat er heel raar/fout. Normaal ben ik op woensdag vrij; nu heb ik woensdag en vrijdag een halve dag. Dus wel 5 dagen aanwezig.

Veel plezier in de bios! Welke film?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Detective pokemon. :mrgreen: Was leuk.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Owww was jij dat...

Huilende kinderen na horrorfilm in plaats van Pokémon in bioscoop - https://nos.nl/l/2284186
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Rozetje valt steeds 10 minuten voor we ergens zijn pas in slaap in de auto. Op de heenweg maar wakker gemaakt, maar nu zit ik thuis, voor de deur in een geparkeerde auto tot Ze wakker wordt.

Even met oma weggeweest voor moederdag, met een pondje over is leuk :) en moderne technologie is handig!

In de tijd dat het pondje aanmeert een app downloaden om te betalen via m'n bankapp. :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Pontje bij Waalwijk is gratis. Ik was ruim volwassen en al een aantal jaar in bezit van een rijbewijs toen ik leerde dat niet alle pontjes gratis zijn. Sterker nog, dat de meeste dat niet zijn. Dat was best awkward, de eerste keer op een betaalde pont. :lol: Maar het pontje hier doe ik soms gewoon voor de lol. Zeker bij mooi weer.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Ja het was leuk :) we waren al op de helft voor ik doorhad dat we also onderweg waren

Mocht je wel mee op het pondje?
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie