slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Uitzendbureau stuurt me een kerstpakketje door de brievenbus. Ik blij want het ziet eruit als een doos chocolaatjes en ik had niks van ze verwacht. Blijkt het... receptenkaartjes. Zoals je ook gratis bij elke willekeurige supermarktkan halen. En een koeltas, maar dan zo klein dat er net een broodje inpast. Want nu kan je met die recepten lunch maken en zo mee naar je werk nemen! :) :)

Stuur dan niks lol ik had zo'n zin in chocola.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: slowchat

Bericht door Crownless »

-sad trombone-

Bryan had een soort escape room doos. Moesten zelf de code kraken van de doosjes in de doos. Was best leuk.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Ik had een hele doos vol crackertjes en pinda’s en Japanse zoutjes, je kent t wel. En meerdere zakjes en potjes met losse kruiden. Hibiscus, oregano, Italiaanse kruiden en serieus, koriander zaad. Oh en een drinkfles met de naam van m’n soon to be ex werkgever er op :roll:
Kan zijn dat m’n dédain over m’n kerstpakket iets met mn irritatie over deze organisatie te maken heeft 8-)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Kerstpakket was hier wel ok, beetje de gebruikelijke dingen, maar dan met een fietstas erbij. Alleen de cantucinni ontbreken en dat is wel een gemis.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik had een cadeaukaart van het eigen bedrijf van 50 euro. En een zakje chocolaatjes. Klinkt heel suf maar iedereen is er altijd heel blij mee. We hebben best leuke producten en je hebt toch altijd wel iets nodig door het jaar heen.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Desnoods als kado voor iemand.

(ik had twee bonnen, eentje van bol, eentje waar je kado voor 'moet' kiezen. Kaasjes chocola nootjes en een geurkaars.)

Eigenlijk allang blij dat er wat uit te pakken is.
~\v/~
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: slowchat

Bericht door isara »

Ik ga al die soorten pinda’s en crackertjes lekker naar de voedselbank brengen.
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: slowchat

Bericht door Toran »

Hier een giftcard van werkgever, die is gedoneerd aan collega wiens huis is afgebrand. En verder een redelijk kerstpakketterig pakket. Wel leuk 😁
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Ik heb een kerstpakket voor mezelf gekocht :D En ik heb het nog niet open gemaakt, want dat ga ik met kerst doen in de hoop dat ik dan een beetje vergeten ben wat er ook alweer in zat haha! Yay voor een slecht geheugen ;-)
En ik heb van een vriendin een kerstpakket gekregen met allemaal superrrr lieve kadootjes er in. Omdat ik had gezegd dat ik kerstpakketten zo leuk vind maar er eigenlijk nooit een krijg <3
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 100
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Ik krijg hier in Noorwegen elke dag n kadootje van mn vriendin in mn kerstsok! :) En zij heeft n sexshop, dus enigszins n idee van wat er in die kadootjes zit, kunnen jullie wel hebben :) Vertel het wel als al mn kadootjes uitgepakt zijn :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik heb meegedaan aan een kerstpakketswap met andere fotografen. Heel leuk om toch iets te krijgen en ook om iets te geven, hoewel mijn pakket wel wat teleurstellend was..
Volgend jaar denk ik dat ik gewoon wat voor mezelf koop. Of ik stuur R. naar de Foodelicious.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 325
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Ik heb niks gehad dit jaar. Een chocoladeletter met Snieklaas. Misschien komt er nog iets, maar eigenlijk had ik dat nu dan al wel verwacht, aangezien we om 4 uur dicht zijn gegaan tot de 27e.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door tessie »

Mijn kerstpakket was echt vet leuk! Had ik goed uitgezocht tihihi! :p
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Zaten er nog verrassingen in?
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Boostershot kunnen inplannen. Ik kan vanmiddag nog terecht, in het dorp waar mijn ouders wonen. Mama-D: "Nee ik wil niet dat je met de trein gaat, je vader komt je zo ophalen met de auto."
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie