slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Wat voor behangetje is het geworden?

Mijn antibiotica is wel aangeslagen geloof ik alleen geeft die antibiotica hoofdpijn. Dus das een beetje irritant haha maar morgen is de kuur af.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Feestje was leuk, maar ik was niet lekker, dus ik heb er niet vol van kunnen genieten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Hebben wij een ik zoek ander werk/banen topic? Dacht het wel maar zit er denk ik overheen te kijken. Ik ben er klaar mee. Mijn maatje op de afdeling heeft vandaag zn contract opgezegd. Hij was 1 van de mensen waardoor ik er ook nog was. En ik denk niet dat ik er nog zin in heb zonder hem. Dus als iemand nog een leuke baan weet. Niet in de retail/verkoop. Maar waar retailervaring wel handig bij is. Of als iemand mij kan helpen om mijn cv (die al meer dan 15 jaar oud is) te pimpen. Ik haat de onzekerheid die komt bij het wisselen van baan dus als ik kies voor een bedrijf ben ik echt mega loyaal. Dus als je iets leuks weet in de regio Eindhoven/ den Bosch laat het dan vooral weten!
Ik weet ook wat ik wel en niet leuk vind aan mijn baan. Maar ik weet niet zo goed bij die eigenschappen past. Moet ik dan een recruiter zoeken? Hoe werkt zoiets? Ik ben van thuis uit in de retail gerold en daarna heb ik eigenlijk nooit meer echt hoeven solliciteren. Dus hoe pak ik dit nou aan?
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

viewtopic.php?t=2644&start=4935#p333368

Die?
(mag ook gepimpt worden zo te zien)

Meen me nog apart cv draadje te herinneren ook.
~\v/~
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ja die en die was dus ook al best oud. Maar ik heb vanacht tot 3 uur liggen piekeren en malen over wat ik wil. Op Linkedin was er al een bedrijf wat mij een berichtje had gestuurd vorige week en waar ik nog niet op gereageerd had. Dus daar ga ik vandaag even mee bellen. Een vriendin gaat me helpen met mn cv vanmiddag en het bedrijf waar mijn collega naartoe gaat heeft ook nog een vacature maar daarvan weet ik nog niet of ik dat wel wil maar met hem is werken altijd leuk dus misschien reageer ik daar ook nog wel op.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Tja je kan iig reageren toch? Vragen en twijfels kunnen in een later stadium ook nog over onderhandeld worden
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Ik had vandaag een telefonisch gesprek met een recruiter. Had ik nog nooit gedaan maar het was een erg fijn gesprek!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Leonietje, ik wil niet vervelend doen of belerend overkomen of negatief zijn of zo en ik gun je echt alle geluk van de wereld in zowel de liefde als je werk. Realiseer je gewoon dat werken met je partner heel fijn kan zijn, zolang het je partner is. Wat als je om wat voor reden dan ook, niet meer elkaars partner zal zijn? Moet je dan weer op zoek naar ander werk?

Veel succes met solliciteren en de zoektocht naar wat je wenst
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

Phedre mijn maatje op werk is in dit geval niet mijn partner collega. Maar een collega waarmee ik al jaren elke dag samen werk op mijn afdeling. We hebben gewoon dezelfde visie en zouden heel graag op een andere locatie ook weer samen werken. Hij stond in tranen toen hij me vertelde dat hij weg ging en dat het voelde alsof hij mij en het team in de steek liet. Maar ik ga niet dezelfde baan aannemen als ik er geen goed gevoel heb heb. Het is voor mijn geluk en mijn inkomen en mijn toekomst. Mijn partner daar sta ik op dit moment niet mee op dezelfde afdeling en dat zou ik ook niet willen. Die zou ik enorm missen als ik hem minder zou zien maar onze band is ondertussen zo sterk en goed dat we daar ook wel weer een oplossing voor vinden. We zien allebei ook in dat de samenwerking op werk niet eeuwig kan duren al vind ik 9 jaar al best een eeuwigheid. het zou het jammer zijn als 1 van beide weggaat. Maar hier hebben we al heel veel gesprekken over gehad de laatste maanden. Het gesprek van vandaag was overigens ook voor een compleet ander bedrijf als waar mijn maatje heen gaat. Wat ik de laatste 3 jaar heb geleerd is dat de enige waar je 100% op kan vertrouwen en waar je goed voor moet zorgen is jezelf. Heel egoïstisch misschien maar niemand anders gaat mijn rekeningen betalen en niemand anders kan zorgen voor mijn persoonlijke geluk. En de afgelopen jaren ben ik er echt wel achter gekomen op wie ik kan bouwen en op wie niet. Daar kom je in minder goede tijden beter achter. En heb ik me ook aardig vergist in bepaalde mensen en dat heeft echt pijn gedaan. Maarja de wereld is nou eenmaal hard en ik misschien een beetje verbitterd ondertussen. Maar laten we het ervaring noemen dat klinkt leuker. Dus thanks dat je dit zegt en dat kan ik echt waarderen en ik ga gewoon voor een leuke job. Heb al wat verschillende dingen lopen en heb zin in iets anders/nieuws. En ik denk ook dat alles nu stabiel genoeg is in mijn prive situatie om de verandering aan te kunnen. Ik ben er klaar voor :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: slowchat

Bericht door Mack »

Heb je hier al eens gekeken?

https://www.werkenbijns.nl/vacatures
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Leonietje, dank voor je reactie en dan had ik jouw writing even verkeerd begrepen, sorry. En goed voor jezelf zijn is absoluut NIET egoistisch, maar echt heel erg noodzakelijk. Heel veel succes!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Gefeliciteerd aan Brabant met carnaval :) enjoy!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Komt weer eens om het hoekje kijken. Hoi!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: slowchat

Bericht door pluis »

Haaaiii! Goed je weer ns te zien!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: slowchat

Bericht door Arno »

Welkom terug.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Plaats reactie