slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Hoi Pien! Hoe gaat het? Geef even een update :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Hey, ja. Nou.
Update... iets met werken in de zorg tijdens corona, half team dat vertrekt en geen nieuwe collega's te vinden.
Dus veel meer tijd kwijt met werken dan ik zou willen.
En veel minder sociale dingen dan ik zou willen.

Dus nu bezig met enigzins voor mezelf zorgen. En dat geeft wel wat rust.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Jeetje, dat werkt nu nog steeds door? Goed om op de rem te gaan staan.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: slowchat

Bericht door Pien »

Ja, er zijn echt veel mensen afgehaakt in/door corona. En uitval door langdurige corona klachten
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Ik stond vanmorgen in mijn slaapkamer 10 tellen lang mezelf af te vragen wat ik er ook weer kwam doen. Tot ik me herinnerde dat ik van mijn bureau was opgestaan om koffie in te gaan schenken. Die koffie was nodig. :biggrin:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

kitten schreef: 28 feb 2023, 03:56 Maar ik heb nu wel een opleiding gekozen om dit jaar met stap budget te gaan doen! Morgenochtend inschrijving voor het budget ervoor. Die van vorig jaar heb ik net af gemaakt. :)
Ik ben blij dat ik gisteravond op mijn telefoon al in de pre-wachtrij ben gaan zitten, want ik kom er op de computer al niet eens meer in (geprobeerd vanaf 8.15). Benieuwd of het lukt, die regeling gaat echt ten onder aan zijn eigen 'succes'.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Pre-wachtrij? De wachtrij voor de wachtrij?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Cue prins zes en de geit!

(lubach had er item over gister.. Nare flashbacks naar 't leraren register)
~\v/~
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Daantje schreef: 28 feb 2023, 09:29 Pre-wachtrij? De wachtrij voor de wachtrij?
Ja... :lol: UWV he, dus allemaal lekker gammel enzo. Ik ben niet verbaasd als ik zometeen vanuit de pre-wachtrij alsnog niet in de wachtrij terechtkom want de website is dus overbelast.

Edit: de pre-wachtrij duurt nu een uur langer en heeft een melding dat er een 'storing' is. Even wat VM-etjes en resources bijschakelen UWV IT-ers!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Let op: Door technische storing is het niet mogelijk om vandaag STAP-budget aan te vragen. Verlaat de wachtrij, de wachtrij wordt niet meer herstart.

De mogelijkheid om STAP-budget aan te vragen wordt verplaatst naar een andere datum. Meer informatie daarover volgt later. Excuses voor het ongemak
:frusty: :frusty: :frusty: :frusty:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

💀 lekker is dat
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Overheid en ICT, altijd weer een succesrecept.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Vraagje voor de sauna mensen: welke sauna in omgeving Rotterdam is leuk? Ik ben nog nooit in een sauna geweest en ik heb geen idee wat een redelijke prijs is. Of waar ik nou precies voor betaal want ze hebben allerlei pakketten en ??? Het is ingewikkelder dan ik dacht.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: slowchat

Bericht door leonietje »

In omgeving rotterdam ben ik niet vaak geweest. Maar tussen de 30 en 40 euro voor dag entree is wel gemiddeld. Hou er rekening mee dat je daar vaak nog wel 1 maaltijd neemt en extra geld aan kwijt bent. Wat ik weleens doe als ik echt op kosten wil letten dat ik dan bv zorg dat ik om half 12 ofzo binnen ben en dan zelf al mn lunch heb gegeten en dan alleen het avond eten hoef te regelen daar. Of ik pak een avondje sauna en eet voor die tijd iets en pak dan eventueel alleen iets van een borrelplankje. Een deal met een lunch of avondeten is eigenlijk altijd wel slim om te doen afhankelijk van de tijden dat je gaat. En als je een massage wil kun je een pakket nemen met een massage.

Dingen als scrub faciliteiten zijn eigenlijk altijd inclusief en de opgietingen ook. Daar hoef je niet extra voor te betalen. Ik vind het op zo'n dag altijd vervelend als ik telkens op de klok moet kijken wanneer mijn volgende activiteit is (en een klok moet zoeken want er hangen er niet veel in de meeste sauna's) Dus ik pak meestal niet teveel activiteiten.

Neem zelf mee: 1 flesje water je kan die daar altijd bijvullen. Drink genoeg water tussendoor om hoofdpijn te voorkomen. Handdoeken 1 grote om op te zitten in de sauna en 1 om je af te drogen. En 1 handdoek extra (vind ik fijn voor als je je gaat afdrogen voor je naar huis gaat). Badslippers die niet glijden als ze nat worden (gewone teenslippers doen dat soms wel) en een fijne badjas.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: slowchat

Bericht door chell »

Ik vond Thermen Holiday (Schiedam) altijd wel fijn. Maar het is wel jaren geleden dat ik daar was.
Meestal hoef je geen pakketten of arrangementen af te nemen, maar betaal je gewoon een entreeprijs. Als je iets als een massage wil wel natuurlijk, maar voor alleen de sauna is er gewoon entree.
Plaats reactie