slowchat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

Wenen?
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Rotterdam en gewoon thuis. Wenen ga ik dit weekend voor boeken, dat wordt Mei.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Ik mocht me vanmorgen om kwart over zeven melden bij n lokaal stembureau om daar tot kwart over twee gastvrouw te zijn. t Was daar zo verschrikkelijk koud dat ik nu pas weer t gevoel krijg n beetje warm te worden. Had bij thuiskomst al n hete douche genomen en daarna onder n deken op de bank gaan bijslapen, maar t hielp allemaal niks. Maar hé, heb weer n goede daad gedaan :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: slowchat

Bericht door eireann »

Dank je wel Phedre!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

dit was de tweede keer dat ik het deed en het is best wel heel leuk om te doen eigenlijk :) Wel n groot verschil in gezelligheid tussen de twee bureaus die ik nu gedaan heb, maar dat maakt t niet minder leuk :) Wel heel bewust voor gastvrouw gekozen, was eerst als teller opgeroepen, maar savonds na 9 uur tellen gaat m voor mij niet worden, dan tel ik ongeveer zo: 1-4-56-23-32... dat gaat nooit goed komen. Dus toch maar gevraagd of ik als gastvrouw aanwezig kan zijn :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

Goed, aflevering acht in Daantje and the cursed getaway. Ik heb weer een vakantie geboekt. Dit keer met alle toeslagen om te kunnen annuleren, laten we hopen dat ik daarmee genoeg offers heb gebracht aan de annuleringsgoden.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: slowchat

Bericht door Voleuse »

Het gebeurt me echt een beetje te vaak dat ik een oude tv serie terug kijk en dat er dan hele rare homofobie/transfobie in zit die me vroeger kennelijk nooit zo opviel. Nu ook weer met de IT crowd ineens een aflevering die draait om een transvrouw die (haha) de perfecte partner is want het is net een man totdat hij erachter komt natuurlijk. En dan ga ik googlen en dan blijkt de maker van de serie een enorme TERF. Zucht.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: slowchat

Bericht door JJV »

ow .. IT-crowd is af en toe ècht fout ja

(zou me niet verbazen dat ze t hier en daar ook expres deden)
~\v/~
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Mrs Doubtfire. :shock: :nooo:
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door Daantje »

En daar is recent nog een musical van gemaakt, die op Broadway gelukkig vooral op Corona hiatus is geweest. Maar helaas ook naar Europa gaat komen, nou ja naar terf-island dan, ik snap wel dat zo'n show het goed gaat doen in een land dat moreel wordt verdedigd door Putin.

Voor de liefhebbers, deze podcast is een uur commentaar op waarom Mrs Doubtfire de musical niet gemaakt had moeten worden en alles wat er mis aan is:
https://www.musicalswithcheese.com/podc ... he-musical
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Wtf. Altijd om half 7 wakker, want ritme of zo. Wordt de klok verzet... Half 7 wakker! Mijn lijf doet gewoon mee met dat aftandse idee van klokken verzetten?
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: slowchat

Bericht door Yara »

Mijn lijf niet, zwemles echter wel...(iedere zondag om 8 15)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: slowchat

Bericht door kitten »

Au! :/ Alsof zwemles nog niet genoeg traumatisch is.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: slowchat

Bericht door juffie »

Edit: dit was de post van Nadia, niet de mijne. Maar ik heb iets veranderd met bannen ofzo. Kijken of ik dit kan veranderen

Edit 2: omdat ze verwijderd is kan ik het niet terugveranderen, dus helaas blijft mijn naam bij deze zeikpost staan. :( Kan ermee leven.
kitten schreef: 27 mar 2022, 17:47 Au! :/ Alsof zwemles nog niet genoeg traumatisch is.

Sinds wanneer is iets van het leven traumatisch? Het moet echt niet gekker worden toch? Dramaqueen much?
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: slowchat

Bericht door phedre »

Nadia, als jij nou echt alleen maar rotopmerkingen komt geven op dit forum, kan je dat dan niet ergens anders gaan doen? t Is niet aan jou om te oordelen of levensgebeurtenissen voor iemand al dan niet traumatisch zijn. Er komt werkelijk nooit eens iets positiefs uit dat toetsenbord van jou, in ieder geval niet op dit forum. Zet gewoon n slot op je WS-inlog en houd je kop!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie