Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Crownless »

Ja, ballet! Vooral de voeten van mensen die op spitzen hebben gedanst. En de cultuur van de pijn verbijten en permanente veranderingen in lichaamsbouw.

Helemaal prima. Een letter in een paspoort veranderen? Nope.

Het is zo krom allemaal.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Charles »

Ik dacht dat genderneutraal tegenwoordig standaard geworden was? Dus dan kan die letter ook wel verdwijnen, toch?

Heb zelf geen paspoort maar een Nederlandse Indentiteitskaart. En daar staat bij mij een m onder geslacht/sex...
Daar klopt dus niks van hè, ik ben niet geslacht en sex heb ik ook al niet :mrgreen:
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Origineel gevonden ;-)
Op de toegang pas van mijn werk staat:
M/M.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Yooo ik ben zo blij dat de feestdagen voorbij zijn ze waren echt een marteling dit jaar. Al mijn vrienden zijn natuurlijk bij familie en mijn eigen familie is een beetje nutteloos soms. Dus ik heb al twee weken geen levende ziel gezien gewoon. Das echt niet goed voor een mens holy shit.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Charles »

Voleuse schreef: 01 jan 2023, 11:01Al mijn vrienden zijn natuurlijk bij familie en mijn eigen familie is een beetje nutteloos soms. Dus ik heb al twee weken geen levende ziel gezien gewoon.
same here, je bent niet de enige.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Meh ik ben gevallen vandaag op de trap. Toen ik omhoog liep. Ik weet niet hoe maar ik viel voorover en wist mn klap op te vangen met mn handen. Het ging niet eens hard. En nou doet mn linker hand/pols/onderarm enorm pijn. En dat is kut want ik ben linkshandig. Ik denk zelf een verrekte spier of een kneuzing. Ik geef het een nachtje rust en dan bel ik morgen ochtend even de huisarts om toch voor de zekerheid te checken. Het is niet dik of blauw en ik kan hem alle kanten op draaien maar zodra ik er kracht op zet doet het zeer. Super Stom!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Huisarts zit vandaag vol. Maar denkt dat het niet gebroken is omdat het niet dik en niet blauw is. Pijn is nu wel doorgetrokken tot mn bovenarm maar dat kan goed spierpijn zijn. Ik moet rustig aan doen en niet te veel belasten.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door juffie »

Oh balen zeg!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

:(. Goed laten rusten maar dan. Hopelijk trekt het snel bij!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Er is hier in de wijk een hond die wat overlast geeft. Ik hou van honden ik zou er het liefst zelf 1 willen. Maar doe het niet omdat ik het zielig vind dat ie dan zoveel alleen moet zitten. De afgelopen jaren is die overlast er wel vaker geweest. Maar eigenlijk altijd in de zomer en dat is dan een 2/3 weken en daarna is het weer over. Gisterochtend heeft dat beestje van 7 uur s ochtends tot 9 uur alleen maar continue zitten blaffen en vandaag zelfde verhaal maar ik moest gaan werken en ik weet niet hoelang het heeft geduurd uiteindelijk maar minstens 2 uur. Kei zielig. Hij zit dan ook buiten. En ik heb het idee dat de eigenaren dan niet thuis zijn. Want als je hond zolang tekeer gaat dan geef je hem toch wat aandacht dan ga je toch kijken waarom hij blaft? Ik hoef er niet zo vroeg uit dus vind het ook wel vervelend. Maar ik dacht als ik er nou achter kan komen waar het precies is kan ik een briefje in de brievenbus doen en dan weten die mensen in elk geval dat er iets niet goed is met hun hond als ze thuiskomen. Maar er is ook een facebook groep voor mensen uit deze wijk. Mensen zitten daar al te zeuren als er een houten plankje een beetje scheef zit op een bruggetje. Dus ik dacht ik doe daar anoniem een berichtje met de vraag of iemand weet wat er met die hond aan de hand is en of er meer mensen "last" van hadden. Ik had niet zoveel zin in een burenruzie ofzo vandaar dat ik het anoniem deed. Maar echt ik krijg toch een bak ellende over me heen. Dat een hond wel eens blaft en of ik niet gewoon moet gaan werken. En dat er ook kinderen zijn die geluid maken of vogeltjes. Nou zitten er standaard minstens 30 vogeltjes in mn tuin. Hebben mn directe buren een hondje (kei lief beestje wel) die aanslaat als ik in de tuin zit omdat ie niet gewend is dat ik veel buiten ben omdat ik ook werk en veel van huis ben. En mn buurkinderen hoor ik ook dagelijks. Aan 3 kanten om me heen staan er trampolines en mn buurman speelt piano en trompet (Kan ie best leuk en oefent op normale tijden en hooguit half uurtje) maar dat hoort er gewoon bij. Vind ik helemaal niet erg en brengt wat leven in de buurt. Gelukkig heb ik in die fb groep niet mn eigen straat genoemd maar de straat erachter. En zijn er gelukkig wel 2 of 3 normale reacties gekomen en mensen die het ook gehoord hadden maar het ook niet hadden kunnen vinden waar het precies vandaan kwam maar ik denk 20/30 berichtjes die echt onbeschoft en aanvallend waren. Gelukkig heb ik het dus anoniem gedaan maar toch wordt ik wel verdrietig van want het zijn toch m'n achterburen. Ik heb het bericht nu verwijderd en ben uit de groep gestapt. Ik hoop dat de overlast dit keer niet 3 weken gaat duren maar ik hoor hem nu ook alweer een tijdje continue blaffen. En vraag me echt af wat er aan de hand is maar blijkbaar mag je dat niet vragen hier in de wijk.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Oh daar zou ik ook niet blij van worden.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door puppie »

Als de hond buiten uren zit te blaffen dan zou ik de politie bellen. Laten zij het dan maar opnemen met de eigenaren. Je hond buitensluiten is echt niet oke
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Crownless »

Misschien kun je overleggen met de dierenbescherming? Op de website zeggen ze dat je mag bellen voor overleg.

https://www.dierenbescherming.nl/over-o ... er-in-nood

Vervelend wel. En zielig. Ik vind de hond van hiernaast al sneu als z'n baasjes weg zijn, want dan is hij nog een half uurtje zo nu en dan aan het huilen. Maar gelukkig niet continu, en het duurt maar kort.

En ja, jeetje, wat een reacties. Pfff... stom van ze zeg.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ik kijk het wel ff aan morgen thanks voor de dierenbescherming tip. Heb er echt wel een beetje een rot avond van gehad omdat mensen zo onaardig kunnen zijn. Ik heb wel de neiging om als wraak (maar dit soort wraak acties is niet echt volwassen enzo dus doe ik maar niet)ergens in de straat hierachter een speaker te verstoppen en s avonds hele nare overlast te veroorzaken door gewoon iets van een krolse kat die blijft krijsen ofzo af te spelen. (Die hebben we laatst ook al real life gehad en daar klaagde iedereen continue over maar zodra ik s avonds sliep werd ik er niet meer van wakker dus daar heb ik gelukkig niet veel last van gehad) Heb nu alle ramen dicht gedaan want morgen ben ik vrij. Het liefst slaap ik met het raam helemaal open maar ik hoop dat ik met raam dicht niet zo vroeg wakker wordt en beetje kan bijslapen. Een slechte nacht slaapt helpt ook niet in je humeur..wordt vervolgd..
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

Vervelend. Herken je neiging tot wraak acties.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie