Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Deleted User 178

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Deleted User 178 »

Hoe is het nu? Heb je er nog last van?

Zelf even een grote, algehele meeeehhheeeehhhheeeeeeeee. Waarom gaat alles soms zo moeilijk?!

Zucht
Blue

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Blue »

Tippi, er zijn van die dagen..
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JJV »

* knuffel klasrlegt voor tippi *
~\v/~
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Ook knuffel van mij tippi, wil je delen? Kan helpen hoor!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Knuffel!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door tessie »

Ik heb echt een mega blaasontsteking.. Ik had al een antibiotica kuur gehad maar nu is het veel erger terug gekomen. En ik zou vanmorgen naar de bijeenkomst over de eventuele richtlijnen voor seksspeeltjes gaan en daar kan ik nu niet heen want dit doet echt mega veel pijn. Dus zit nu te wachten op een nieuwe antibiotica kuur. En auw. :(
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Pien »

Beterschap!!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Ravelijne »

Balen, Tessie! Hoop dat het snel over is.

Sterkte, @Tippie! Ingewikkelde dingen is gedoe. :(

Brandwonden zijn nog steeds best wel een ding. Het voelt wel wat beter, maar als ik niet genoeg rust wordt het dik en krijg ik koortsige verschijnselen. Dus nog maar een beetje goed afwisselen tussen dingen doen en dan weer even gaan liggen met mijn benen omhoog.
grotemuil

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door grotemuil »

Ah. Gevonden. Ik ben 10000 euro kwijt geraakt aan een Nep dating site. En daar baal ik stevig van. En toch is er een stemmetje in mijn hoofd dat me valse hoop geeft. Ik vind dat ik genoeg geld aan die site heb betaald. Dan maar geen date
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door phedre »

vergeet die valse hoop!! die date gaat er echt nooit komen. Sterker nog, je weet niet eens of je wel met n vrouw chat. t Verdienmodel van deze sites is gewoon zo lang mogelijk iemand aan de praat houden, zelf vragen stellen, zodat je gaat antwoorden, zodat ze je aan de praat houden. Dingen beloven, zodat je terug blijft komen, nog meer met ze praat. Nog meer vragen die gesteld worden, nog meer antwoorden die jij gaat geven, en elk antwoord is weer een euro voor t bedrijf en misschien 10 ct voor de persoon die met jou chat. Ga in real life op zoek naar dates! dat geeft echt veel meer kans op succes
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JJV »

Wat mij dan stoort aan dat type site is dat t in de voorwaarden staat dat je met kunstmatige profielen te maken kunt krijgen.
Dus zij zien zichzelf niet als fake.. Want t staat in de voorwaarden

Vraag me af wie er de lol van in ziet met een fake te praten.
~\v/~
grotemuil

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door grotemuil »

Je hebt gelijk phedre en het is maar beter om te accepteren dan me te verzetten. Dat zou het alleen maar erger maken. Nog mser knaken kwijt. En die ken ik wel beter besteden. Voor een geslaagde date geef ik mezelf nu gern kans want ik krijg volgende maand pas een nieuw gebit. Ik zal dus nog ff geduld moeten hebben.
grotemuil

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door grotemuil »

@JJV ik ken me nog 1 ding bedenken en dat is dat dat profieltje zo fake is als wat. Maar dat er aan de andere kant van de lijn wel een heel leuk en lief profiel zit. Dat is de laatste poging die ik zal doen, maar volgende week geen date? Dan kennen ze definitief aan het gas.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Crownless »

:| je hebt best wel wat haat in je taal. Hier al "kennen ze aan het gas", elders zeg je al te gaan kijken als ze bellen als ze in de fik staan... Ik bedoel, het heeft voor jou misschien dezelfde lading als "dood vallen" of "ophoepelen" maar het klinkt gezien de algehele toon van dit forum zoveel meer agressiever. Het schrikt mij nogal af.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door pluis »

Ik beloof je plechtig dat ze je bij die sexlijn alleen maar om de tuin leiden, grotemuil. Ik zou er geen cent meer aan verspillen. Je kunt van die Euros vast wat leukers doen
Die date komt er echt nooit, gegarandeerd.

Sowieso, waarom zou je op date gaan also je er zoveel voor moet betalen? Voor een date met iemand die echt bestaat ben je zoveel minder kwijt!
Plaats reactie