Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Pfoeh. Nog steeds kut van je leuke plannen, maar een beetje verzacht dat het niet ook nog een bak geld kost.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Tja dat is een geluk bij een ongeluk dan :/. Ik vind t echt zo stom voor je, dat het eerst allemaal niet door leek te gaan en toen toch weer wel en dan een week voor vertrek ineens niet meer, jeetje.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Weet je wat soort van gek is, dat ik nu ik single ben dus ineens "niet meer polyamoreus ben". Ik bedoel, het is nog steeds de relatievorm die mijn voorkeur heeft maar het is toch anders. Ik mis mijn metamour best wel ook al hadden we niet de meest hechte band ofzo. Het voelt alsof er een stukje zelfexpressie weg is ofzo want nu ben ik gewoon single en zie je het eigenlijk nergens aan af (is dit relatable voor iemand? Ik voel me hier een beetje eenzaam in)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Mwah ik ben ook best wel single. Maar ik identificeer nog steeds als polyamoreus. Ik heb dan wel geen partners of metamours, maar dat maakt mijn gevoel niet minder. Ik vind het wel een beetje vergelijkbaar met een biseksueel persoon die in een monogame relatie niet ineens niet meer bi is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door thaliya »

Ik weet niet of ik poly ben, maar ik herken wel het stukje missen van de metamour. Ook als je een leuke band hebt samen, dan wordt het toch anders als het uit is met je partner.
Ik heb het ook lastig gevonden als de metamour de relatie stopte, alsof ze dan ook een beetje met mij stopte, want we zaten hier toch met z'n drieën in? Dit had ik overigens ook toen mijn wensvaders uit elkaar gingen. Ok, dit was niet wat jij bedoelde, maar ik moest er aan denken toen ik je las.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door leonietje »

Ik snap je gevoel wel. Het voelt als een stukje van je identiteit wat weg valt. Het is een beetje wat Daantje ook zegt. Je leeft nu niet in een poly relatie maar maar dat zegt niks over je voorkeur.

En dat je je er ineens eenzaam in voelt herken ik ook wel je veilige bubbel valt ineens weg. Waar je eerst een groep mensen achter je had staan sta je nu ineens "alleen". En je houd tijd over omdat je geen rekening meer hoeft te houden met alle agenda's van anderen.

Ik vind het soms nog steeds wel lastig bij bijvoorbeeld nieuwe collega's of mijn buren ofzo. Dat je iets over vroeger verteld en dat je voor die persoon gewoon single bent en dat je dan moet gaan kiezen of je daarover nog uit de kast wil komen of dat je het gewoon zo laat omdat je nu single bent.
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door lunaaa »

Ik herken het wel... Toen het uitging met J heel lang geleden vond ik het ook jammer dat ik hem niet meer deelde met lieve metamour. Gelukkig bleven we hele goede vrienden. Maar het is wel iets waar ik niet bij stil stond toen het uitging. Overigens identificeer ik mezelf niet meer als poly. Deed ik toen het uit was nog wel, pas nadat het een tijd aan was met P voelde het niet meer als onderdeel van mijn identiteit. Ik sluit niet uit dat het dat ooit wel weer wordt.

Maar goed, ik dwaal af. Maar ik herken dus wat je schrijft. Knuffel!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Voleuse »

Omg ik ben nou een paar dagen op vakantie en alles gaat fout. Eerst staakten de treinen dus op mijn vertrekdag. En ik heb nog steeds longcovid dus ik ben steeds bang om te veel hooi op mijn vork te nemen. En ik heb al zo lang te weinig beweging dat ik in geen van mijn broeken nog pas kwam ik achter bij het inpakken. En mijn hotel in Hamburg (tussenstop) was cheap maar ook gewoon echt heel slecht. En het tasje waar ik alles in mee draag viel midden op straat uit elkaar.
Maar goed vandaag ging ik naar Kopenhagen, mijn eindbestemming. Ik ken een sub hier, wij zouden gaan spelen en een workshop doen, kijk hier al maanden naar uit. Trein vertraging, ik mis mijn aansluiting. Kom later aan. Bij het hotel willen ze me vervolgens niet binnen laten omdat ze een creditcard willen om garant te staan (ik kan geen reguliere creditcard krijgen want ik verdien te weinig). Ik moet dus helemaal mijn vader bellen, die gelukkig opneemt, maarja het duurt al met al 40 min voordat het formulier is getekend en ik ben echt moe al en ik heb nog niks gegeten. Na even gechilled te hebben in de hotelkamer ga ik snel even naar de supermarkt om iets te eten te halen... EN IK VERZWIK MN ENKEL. Kennelijk hebben ze hier twee stoepranden en die tweede zag ik niet aan komen.
IMG_20220902_193020236.jpg
.... Ik heb twee paar hoge hakken met moeite in mijn koffer gepropt voor de ooh la la fetish fantasy!! Ik vind dit niet leuk meer!!!! Wat heb ik gedaan om deze karma te verdienen?!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
MrEd
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 nov 2016, 14:06

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door MrEd »

een handdoek met ijsklonten erop om zwellen tegen te gaan
Niet het geweld maar
Het goede vernietigt het kwaad
tolstoi
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Oh Voleuse, wat een drama vakantie!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Verdorie Voleuse, niet tof!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door pluis »

Wat een vakantiepech. En stom ook, dat ge-eikel met credit cards. Hoop dat je enkel snel bijtrekt in elk geval.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JJV »

Sterkte Voleuse.
Maak er 't beste van.
~\v/~
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door thaliya »

Sterkte, Voleuse!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Peter^ »

"Wat heb ik gedaan om deze karma te verdienen?!!!" Helemaal niets verkeerds. Lijkt op theorie van 'wet van murphy'. Je hebt pech. Omdat mijn ervaring is, dat veel mensen alleen maar schrijven wat er goed gaat, lijkt het alsof anderen nooit pech hebben. Heus, je bent niet de enige die dit soort dingen overkomt. Knuffel, sterkte.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie