KKV!

Gesloten
cmeermin

Re: KKV!

Bericht door cmeermin »

Hé, voor mij is daar dan ook weer een oplossing voor gevonden :P
Dagelijkse sleur van het huishouden? Dat kan in de vorm van een spel gegoten worden: HD
En dan nog een KKV eroverheen :mrgreen: Dat houdt je lekker bezig, op de achtergrond.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: KKV!

Bericht door Voleuse »

Nee ik ben het met je eens hoor puppie, maar ik reageerde op justes. Die zij: hij geniet zo heerlijk van mijn orgasmes, dus die vraag kwam dan in mij op. Niet perse dat ik dat nou zo vind.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: KKV!

Bericht door thaliya »

Ik 'mag' eens per 2 weken en tussendoor als hij vindt dat ik het verdiend heb. Ik zie het ook als een cadeautje en kan echt enorm uitkijken naar de dag dat het weer mag. Maar het zal ook denk ik de eerste regel zijn waarvan ik straks blij ben dat ik er vanaf ben :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: KKV!

Bericht door Daantje »

Klaarkomverboden en orgasmecontrole vind ik best leuk. Maar niet permanent of zeer langdurig. Een kkv voor een week, een maand hooguit, daar kan ik wel wat mee. Eventueel afgedwongen met kuisheidsgordels hier en daar. Maar veel langer hoeft het niet te duren, voor mij is het echt een spel en geen way of life.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
fran

Re: KKV!

Bericht door fran »

fixertje schreef:een maand hooguit
Pfffff, moet er echt niet aan denken. :confused: Zou ik, geloof ik, echt niet kunnen volhouden. :roll:
Tenzij mijn omgeving, vrienden, collega's uit mijn buurt blijven. Volgens mij wordt ik onuitstaanbaar en onhandelbaar. De grens ligt bij mij ergens bij twee weken. Maar laat vooral mijn Meester het niet lezen. Zou het niet willen uitproberen......

Fijne avond nog!
Lieve groet,
musje
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: KKV!

Bericht door phedre »

ik vind de vorm van taika wel wat hebben... die is consequent, tastbaar, duidelijk, je weet waar je aan toe bent...

ik blijf het een moeilijk iets vinden
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
fran

Re: KKV!

Bericht door fran »

Lucifer Morningstar schreef:Je zou het KKV als spel kunnen opvatten. Dus zolang dat geld is er (op de achtergrond) een spel gaande. Dus ben je niet helemaal de baas over jezelf zolang dat KKV geldt.
@Morningstar,
Dit roept bij mij wel een vraag op. Ik krijg, gelukkig, geen langdurig KKV van mijn Meester. Moet wel om toestemming vragen, maar die ik meestal redelijk snel. Wel spelen er andere verboden, zoals geen toetje na het eten. Heb daar zelf niet zoveel moeite mee, maar mijn vraag aan jou. Ben je dan ook van mening dat daar dan op de achtergrond een spel gaande is?

Zoals iemand anders scheef, ik heb ook een dagelijkse sleur. En eigenlijk vind ik ook dat langdurig spel en RL niet door elkaar moeten lopen.

@Iedereen: Graag jullie mening!!!!

Lieve groet,
musje
Lucifer Morningstar

Re: KKV!

Bericht door Lucifer Morningstar »

Wanneer is iets spel? Het is maar net hoe je het wilt noemen en welke definitie je gebruikt. Je kan iets als KKV als spelelement zien dat doorwerkt in dagelijks leven. Je kan term spel ook minder ruim gebruiken en er alleen intensief met bdsm bezig zijn ermee bedoelen. Dus bijvoorbeeld een zwepenspel. Als je spel breder gebruikt en KKV valt eronder, hoe zie je dan andere D/s onderdelen, zoals gedragsregels? Wat mij betreft zijn alle activiteiten die met bdsm te maken hebben spelelementen. Maar kan me voorstellen dat anderen er anders over denken.
fran

Re: KKV!

Bericht door fran »

Lucifer Morningstar schreef:Wat mij betreft zijn alle activiteiten die met bdsm te maken hebben spelelementen.
@Lucifer Morningstar.
Ik denk dat gedragsregels ook tot BDSM spel behoren. Maar merk wel door het nu zo te lezen en er over na te denken, ik toch wel moeite heb dat het door mijn RL heen loopt. Zou daar geloof ik dan toch een grens willen trekken. Als het om langdurig gaat tenminste. Als opbouw naar een ontmoeting is het wel spannend. Maar waarom een langdurige regel? Al begrijp ik dat de macht die dat met zich mee brengt ook een belangrijk onderdeel kan zijn voor een Dominant.

Ga er geloof ik een nachtje over slapen en wacht even de reactie van anderen af. Voel een dilemma opkomen aan mijn kant...... :?: :icon_sad:

Groetjes,
musje
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: KKV!

Bericht door puppie »

Zoals fixertje typte, het is voor mij een spel, geen way of life.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: KKV!

Bericht door thaliya »

Dat is denk ik idd het verschil; spel of way of life. De beleving is dan ook anders. Mijn 2 weken regel is er ooit gekomen omdat ik hem door afstand en tijdsverschil moeiljk kon bereiken soms voor toestemming. De toestemmingsregel was er altijd al. Voor mij werkt het hetzelfde als Sabrina zei met het cadeautje zelf uit de kast pakken.

Tuurlijk heb ik ook wel eens enorm zin (damn you, pennevruchten!), maar het stiekem doen is gewoon geen optie.

Maar das persoonlijk en een andere manier van benaderen.

@musje: als die regel altijd geldt dat je geen toetje mag en je mag dat niet omdat hij dat zo wil dan vind ik dat persoonlijk wel spel. Spel mss niet het juiste woord. Meer een bewustzijnmoment elke dag: normaal neem ik nu een toetje, maar nu niet want hij heeft dat zo besloten en ik acceptrer zijn beslissing.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
fran

Re: KKV!

Bericht door fran »

Merk dat ik er dubbel in zit.

Als ik mij goed voel, kan ik prima de regels accepteren. Vind het eigenlijk ook wel leuk en spannend. Kan ik het van mijzelf accepteren. En natuurlijk. Klaarkomen zonder toestemming is iets wat ik gewoon niet doe.
Maar soms voel ik mij minder goed door allerlei dagelijkse zaken (zoals bijvoorbeeld nu dat ik mijn kat na 10 jaar heb moeten laten inslapen). Dan ervaar ik de twijfel bij mijzelf. Vind ik D/s iets wat ik even niet kan hebben en daarom ook niet wil. Dan denk ik, bij een ontmoeting prima, maar niet tijdens mijn dagelijkse leven die regels. Heb dan ook niet de behoefte om klaar te komen, maar een toetje, dan denk ik wat een gelul. Laat me.... Maar, ik neem toch geen toetje.
Weet ook dat als ik lekker in mijn vel zit, ik het vreselijk zou missen.

Snappen jullie het nog.

Tja, en als ik mijzelf al niet helemaal kan volgen.....

Lieve groet,
musje
Gebruikersavatar
shareen_G
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 jun 2010, 11:11
Locatie: Alkmaar

Re: KKV!

Bericht door shareen_G »

taika schreef:Ik 'mag' eens per 2 weken en tussendoor als hij vindt dat ik het verdiend heb. Ik zie het ook als een cadeautje en kan echt enorm uitkijken naar de dag dat het weer mag. Maar het zal ook denk ik de eerste regel zijn waarvan ik straks blij ben dat ik er vanaf ben :)
Als die dag dan is aangebroken, mag je dan 1 keer klaarkomen of vaker?
Waar een wil is, is een weg
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: KKV!

Bericht door thaliya »

@shareen: Ik kan maar 1x, weet niet waarom... is me nooit gelukt om vaker te komen. Dus dat is geen probleem.

@musje: ik heb ook wel eens zulke dagen en dan is daar normaal gesproken ook ruimte voor. Afgelopen week nog omdat mijn baby ziek is en dan ben ik daar drukker mee dan met D/s. Dat meld ik dan en dan versoepelen regels voor een bepaalde tijdsduur. Dus dan is het voor mij nog steeds hetzelfde; normaal mag ik geen toetje, maar nu wel, omdat hij dat zo beslist :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: KKV!

Bericht door Sabrina »

Ach, 't voelt voor mij niet eens echt als een permanent KKV - het is gewoon iets waarin Romanticide de controle heeft, en hij zorgt wel dat ik aan mijn trekken kom. Of well, hij zorgt niet dat ik mijn libido volledig 'benut', maar da's maar goed ook :-X. Langere periodes van niet klaarkomen heb ik nauwelijks, de afgelopen 6 weken (tot hij er was, vrijdag! :static:) niet meegerekend. Maar hoe lang een periode wel is, dat ligt gewoon niet in mijn handen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gesloten