Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door leonietje »

Jaaaa tis dinsdag vandaag date! Maar ik kreeg eerst nog ff een monteur van de woningbouw om tochtstrips enzo te plaatsen valt mn raam van de slaapkamer er ineens uit toen hij een ringetje wilde vervangen. Zo op de grindtegels 1 verdieping later.. maar de ruit zelf was nog heel (hoe dan??) Het kozijn was wel wat beschadigd maar er moet toch nog dubbelglas in dus dat lossen ze later op. Gelukkig kan mn date dus wel doorgaan vanmiddag en zijn ze niet de hele dag bezig om mn raam te repareren.. was wel ff schrikken!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Pien »

Veel plezier! Fijn dat het niet in het water valt door een raam....
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door leonietje »

Het was leuk en fijn en yay!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door eireann »

Yay!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Mack »

Yay indeed!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door leonietje »

We hebben een beetje met vanalles gespeeld en sommige dingen waren ok vond ik vroeger leuk maar had ik nu totaal geen trigger bij. Bij andere dingen had ik ineens wel een trigger. Wat ook wel bijzonder voelde was dat we blijkbaar 5/6 jaar geleden ook al eens geprobeerd hadden om een date te regelen samen. Ik was dat compleet vergeten. Ze moest toen afbellen omdat ze koorts had en toen is het er niet meer van gekomen. Ze had me toen gevraagd wat ik wilde doen en dat berichtje van toen had ze nu terug gevonden en ik had daarin bijna op het woord nauwkeurig hetzelfde verteld als nu. Wat ik wilde waarom ik het wilde. En nu was dat dus weer hetzelfde verhaal als toen. Dat voelde zo bizar! Maar het geeft me wel vertrouwen dat ik mezelf weer beetje bij beetje terug aan het vinden ben. En ik nog steeds ongeveer dezelfde dingen leuk vind. Er is 1 ding wel echt anders. Ik had vroeger altijd heel erg de drive dat ik tot het uiterste door wilde gaan voor de ander. Daardoor m'n eigen lat steeds hoger ging leggen en steeds een stapje verder ging. Bij welke partner dan ook. Altijd maar doorvechten omdat ik wilde bewijzen dat ik sterk was en alles heus wel aankon. En tijdens dit spel was het anders. Het voelde een soort van egoïstisch ik wilde het zelf leuk houden en mezelf niet wegcijferen. Ik deed dat altijd door de ander op een enorm voetstuk te plaatsen. Ik had mezelf altijd voorgehouden dat mijn Dominant belangrijker was dan ik zelf in een spel. Dit keer wilde ik wel de macht uit handen geven en alles loslaten en opgaan in het moment. Maar niet ten kostte van mijzelf. Wat natuurlijk veel gezonder is voor mezelf ook. Door mijn nilla relatie met collega heb ik eigenlijk pas geleerd wat gelijkwaardigheid is tijdens de seks. Dat ik ook initiatief kan nemen en mag beslissen wat we gaan doen. Ik durfde dat nooit door mijn eeuwige onzekerheid (echt ik haat doe eigenschap) En gister waren die 2 dingen ineens gecombineerd ik vroeg mezelf continue af wat ik voelde en of dat ok was en ik liet bewust toe dat ik niet alle beslissingen zou maken maar haar liet kiezen. En dit is niet rot naar eerdere partners bedoeld maar ik dacht gewoon dat het zo hoorde dat ik in mijn DS relaties mezelf weg hoorde te cijferen dat ik niet de baas was als ik in submood zat. Dat ik daarover vooraf en achteraf kon praten maar niet tijdens want dan gaf ik de macht uit handen. Ik had al vanaf mn 15de of 16de ofzo kink gevoelens en had ook altijd gecommuniceerd met mijn partners dat ik het zo voor me zag tot er iets knapte en ik het niet meer kon en mijn hoofd blokkeerde en ik zelf niet eens wist waar het mis ging. Ik zie het nu pas. Nu ik na jaren het weer eens aandurfde om te spelen en de kans kreeg het te doen met iemand die mij kent. Het duurde een tijdje voordat ik in submood schoot. Het gebeurde en ik zag alles een beetje wazig worden. Ik wist op dat moment dat het zover was en ze zag het ook echt direct gebeuren blijkbaar veranderde mijn blik. Dat was zo fijn want ze stelde me meteen gerust dat ze het zag en dat het ok was. En nu voelt het als een soort opluchting. Al is mijn gedachte elke paar uur anders. Ik laat het wel over me heen komen.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Arno »

Mooi verslag, en fijn dat het zo goed gegaan is.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Voleuse »

Herkenbaar leonietje, het klinkt alsof je een mooie groei aan het doormaken bent.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Peter^ »

Wat een mooie ervaring leonietje.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door pluis »

Tripje naar t Amerikaans consulaat vandaag. K heb 18 documenten, een drie keer nagelopen checklist en een vrije dag.

Toch de zenuwen.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Nijntje »

Fingers crossed! En hopelijk snel een paspoort met een M erin.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door pluis »

Heb in vier rijen gestaan, drie paspoorten laten zien, 149 euro afgerekend en toen mocht ik gaan, een uur en n kwartier later. Zou 't nieuwe ding over 2 a 3 weken in huis moeten hebben. Net op tijd om de coronatests te plannen voordat er gevlogen wordt :)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door kitten »

Wat een gedoe. :lol: Maar fijn dat het je gelukt is!
Blue
Berichten: 0
Lid geworden op: 06 feb 2022, 22:48

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Blue »

Ik ga as vrijdag voor de 3e keer mijn papa zien en heb besloten lekker te gaan uitdagen Hihi. Eens kijken hoe streng papa is of kan zijn bij zijn kleine meisje die de eerste 2 keer echt lief was en moest ‘wennen’ aan het idee dat klein zijn mag.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door kitten »

Haha, veel plezier!
Plaats reactie