dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door Daantje »

Een indoor ondergronds bos? Nice! Ik moet geloof ik eens met de werkgever gaan praten over mijn salaris, want zo'n oude butler kan ik het niet aandoen om daarvoor te zorgen, daar moet gewoon een hovenier/boswachter bij.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

Wow, dat klinkt awesome. :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door tessie »

Haha Voleuse, jouw dromen zijn zo awesome <3
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Wauw, je deed het gewoon weer! :lol:
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

Ik droomde vannacht dat Zarath en ik met een groep mensen probeerden de ondergang van de wereld te voorkomen, of in ieder geval uitstellen. We moesten telkens naar een bepaalde locatie met een bepaald nummer (coördinaten?) rijden, en dan verbonden we iets daarmee en dat was belangrijk. Mensen reden telkens in twee of drietallen in auto's naar die punten. Zarath en ik ook, in zijn nieuwe bus (oude was stuk, was verrast dat de 'nieuwe' occasion al in mijn droom-database was doorgedrongen, toen ik wakker werd).

Alyson Hannigan, de actrice die Willow speelt in Buffy The Vampire Slayer was er ook, maar volgens mij was ze niet willow maar gewoon zichzelf, of Lily, uit 'How I Met Your Mother'. Of een kruising tussen die laatste twee. (Oh, en ik snap ook waarom zij er bij was, ik heb net stukjes 'Penn & Teller Fool Us' op Youtube zitten kijken, en zij presenteert dat.)

De WSer: @Dacrael legde ons uit wat we aan het doen waren: er was een soort zombie apocalypse 'olievlek' die zich uitbreidde over de wereld, alleen binnen dat zich uitbreidende veld waren er zombies en veranderde het landschap, als een soort 'toxic spill'. Op één punt bewoog die vlek sneller, een soort 'vinger' reikte uit de 'vlek' naar een bepaalde plek waar het door aangetrokken werd. Als het die bereikte en daar verbinding maakte, dan ging de wereld ten onder.

Wat wij aan het doen waren waren zeg maar de zijkanten van die vinger juist met andere punten te verbinden, zodat het niet een lange, dunne voorhoede werd, maar maar zo snel vooruit kon als de hele breedte van de linie vooruit kon. Dacrael zei 'Ik weet niet of we de wereld gered hebben, hiermee. Misschien hebben we het erger gemaakt. Maar we hebben het einde in ieder geval vertraagd.' Dus toen gingen we er nog maar even mee door, terwijl andere mensen aan een oplossing op die andere plek werkten, geloof ik. Het einde was dat Zarath en ik weer in de auto stapten met een nieuw nummer, en de andere teams ook.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

Ik vind het compleet plausibel dat Dacrael de wereld helpt redden in het geval van een zombie apocalyps.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

@kitten Dat was ook een van mijn eerste gedachten toen ik wakker werd. Had in mijn droom ook alle vertrouwen in zijn assessment.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Ik had een hele leuke droom dat @tessie met mij mee ging shoppen voor een vibrator. Zij had in alle seksshops backstage access dus dan mocht ik in het magazijn onder een dekentje liggen om verschillende dingen uit te testen. En dan kwam tesss elke keer met nieuwe leuke dingen aan om uit te proberen. Was heel gezellig. Uiteindelijk is het deze geworden:

Afbeelding

(Ja dit is in de realiteit een scheerapparaat. Kennelijk spreken die drie draaiende scheerkoppen tot de verbeelding...?)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: dromen over ws topic

Bericht door eireann »

GEWELDIG!
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 178

Re: dromen over ws topic

Bericht door Deleted User 178 »

Jouw dromen zijn echt briljant!!
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: dromen over ws topic

Bericht door Toran »

Hey. Die heb ik ook. 😎
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: dromen over ws topic

Bericht door Heidi »

😂
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: dromen over ws topic

Bericht door Crownless »

:schater:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: dromen over ws topic

Bericht door tessie »

Hahahah!!
En nu wil ik dus personal sexshop--shopper worden he!! hahahaha :D
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: dromen over ws topic

Bericht door Pien »

Hahahaha!
Plaats reactie