Your mind playing tricks

Gesloten
wolfje1

Your mind playing tricks

Bericht door wolfje1 »

Uuumh tja , hoe leg je zoiets uit? Maar bij het begin beginnen denk ik.
Gisterenavond lag ik op bed, geblindoekt, gag in, en totaal van onder tot boven in de folie gerold, op een gegeven ogenblik werden er door Falcon 2 gaatjes in de folie gemaakt waar mijn tepels door heen kwamen, en begon hij heel zachtjes met zijn vingers over mijn borsten en langs de zijkant van mijn tepels te strijken.
En terwijl ik 100% zeker weet dat er niks prikkend in de buurt was, Falcon nooit met naalden bezig zal gaan( harde grens voor ons allebei) voelde ik naalden in mijn borsten en tepels prikken en voelde ik ze letterlijk naar binnen glijden.

En nou komt de vraag, hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt, dat je tijdens een sessie/spel iets meende te voelen wat er later helemaal niet bleek te zijn?
fantashe

Re: Your mind playing tricks

Bericht door fantashe »

Welkom in de wondere wereld van de mindplay, wolfje :icon_biggrin:
Kicken he?
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Your mind playing tricks

Bericht door Sabrina »

Ik ken 't! Ik heb een keer gehad dat Romanticide mij liep te mindfucken met ijsblokjes met citroensap (er bleek geen citroensap in te zitten, eikel!) en dat hij mij dus aan het ijsblokje liet likken om citroensap te proeven. Er zat helemaal geen citroensap op, maar ik kon zweren dat ik citroen proefde!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
colet

Re: Your mind playing tricks

Bericht door colet »

Nee, wolfje, heb ik niet gehad.
Maar lijkt me wel gaaf!!! Sowieso is mindfucks wel een wens of kun je dat nu weer niet zo zeggen??
Hoe dan ook, deze klinkt echt gaaf, omdat je eigenlijk weet dat het jullie beider harde grens is en toch.....
wolfje1

Re: Your mind playing tricks

Bericht door wolfje1 »

mmm tja kijk als Falcon nou van te voren een " terloopse"opmerking had gemaakt over needleplay, of tijdens de sessie zelf zoiets had gezegd als "weet je wel zeker dat je niet van naalden houd?" dan kan ik me bij mindfuck/mindplay wel iets voor stellen , maar dit was toch echt mijn eigen mind waardoor ik gefuckt/played werd :confused:
dutchfalcon

Re: Your mind playing tricks

Bericht door dutchfalcon »

Als het een 'mindfuck' was geweest was dat er wel een zonder 'aansturende mind' want er was (ook zeer ruim vooraf) geen enkele 'dreiging' in die richting. Ze heeft zelfs de afgelopen dagen niets ge(naald)naaid ( :lol: ). Deze hele beleving kwam dus voor 100% 'uit de blauwe lucht' vallen.

En inderdaad 'needleplay' is (voor ons) geen onderwerp (mede omdat ik er in een ver verleden negatieve ervaringen mee heb gehad) en ik (in een nog veel verder verleden) zelf al 'lek genoeg' geprikt ben geweest.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Your mind playing tricks

Bericht door kitten »

Nee, dat is idd geen mindplay.

Maar de wonderlijke effecten van folie heb ik wel gezien en dat is machtig mooi! De ene zakte meteen weg in diepe trance/subspace, terwijl een ander nog net zo bijdehand bleef als voor het infoliën. Ik kan me de prikkels die je voelde wel voorstellen, als het folie een soort trance had veroorzaakt die je zenuwen voor het lapje hield...
fantashe

Re: Your mind playing tricks

Bericht door fantashe »

Een van de kwaliteiten van een sub is, dat hij/zij zelf haar eigen mindplays maakt. Er is geen Dom die dat beter kan dan de sub zelf. Je Dom hoeft maar een woord te zeggen en er ontspinnen zich hele fantasieën in je eigen hoofd. Die kunnen heel ver gaan. En soms zijn er niet eens woorden voor nodig. Lig je daar in folie... je hoeft je maar 1 seconde te realiseren dat je in feite niets meer kunt... en je kunt zo die naalden voelen, terwijl er geen sprake van is of is geweest.

Prachtige wereld... echt!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Your mind playing tricks

Bericht door Peter^ »

*schop* wegens groot succes van een mind play.

Ik had op nieuwjaarsdag met een subje afgesproken om 's avonds te gaan eten. Aangezien er veel winkels/restaurants dicht waren, had ik subje gevraagd wat eerder te komen om aardappelen te schillen, penen schoon te maken en uien te snijden. Ik bracht het dat ik wel met een hutspot schotel verwend wilde worden. Toen ik in de bus zat, zag ik een 'stampot to go' winkel. Hetzelfde als een 'wok to go', maar dan voor stamppotten.

Subje vroeg wanneer er geschild moest worden, wilde op tijd beginnen met schillen. Ik zei dat ik die boodschappen wilde gaan halen, maar dat de winkels op nieuwjaarsdag dicht zijn. En dat ik wel een oplossing had: we zouden bij de 'stampot to go' wat gaan halen.

Eenmaal een eind op weg in de stad, deed ik sub een das voor de ogen. En leidde deze via allerlei 'draaiingen' en omweggetjes een eind verder. Ik stopte ergens, en zei: "Blijf hier wachten". Even was er paniek. Ik liep ergens naar binnen, (natuurlijk een oogje in het zeil houdend), vroeg welk tafeltje er vrij was* . En ging mijn sub halen.

Eenmaal binnen, haalde ik de das van de ogen af: Nog nooit eerder heb ik zo'n verbaasd subje gezien. In plaats van een hutspot, werd het een drie-gangen-diner in een leuk, gezellig warm restaurant. We hebben genoten, eerst van de grap/mindplay en daarna van het eten.

* Ik had dat restaurant al gereserveerd voor twee personen.
Geniet van de positieve momenten.
wandering

Re: Your mind playing tricks

Bericht door wandering »

Zie dit topic nu pas.

Mindplay vind ik geweldig. Gewoon dat hij een opmerking kan maken of iets kan doen en dat ik dan denk: hou je me nou voor de gek of niet? En dat je eigen hoofd allerlei scenario's gaat bedenken omdat hij iets zei of deed. Zulk soort dingen lijken best goed bij mij te werken, volgens mij tuimel ik er best snel in... maar het is ook wel eens zo dat ik denk dat hij me voor de gek houdt, maar dat hij het dan wél echt blijkt te gaan doen. Dus je weet het nooit en dat maakt het heel spannend.

Voorbeeldje: afgelopen weekend had hij een groot mes gepakt om touw mee door te snijden. Een tijd later lag ik geblinddoekt en maakte hij een opmerking over knifeplay. Ik voelde het mes over mijn borsten gaan. Ik vond het niet eng want ik wist dat hij niks ging doen, maar ik zou zweren dat ik op een gegeven moment voelde hoe het puntje van het scherpe mes zachtjes in mijn tepel gedrukt werd. Maar toen hij de blinddoek afdeed bleek het een klein, bot mes te zijn die hij had gebruikt, hij had ze omgewisseld! Maar echt hoor, ik wist zeker dat ik dat grote mes had gevoeld.

Het gebeurt ook wel eens dat hij helemaal niet bewust een mindfuck uit wil lokken, maar dat het mijn eigen hoofd is die met me speelt, bijvoorbeeld als ik niet kan zien wat hij doet. Of dat hij iets zei waar hij niks mee bedoelde, maar wat dan wel in mijn hoofd blijft spelen.

En dan heb ik tenslotte nog iets soortgelijks als de topicopener, dat de dominant niks doet in de richting waarin je denkt, maar dat je toch dingen voelt die er niet zijn. Dat je je eigen mindfuck creëert, onbewust natuurlijk. Ik heb dat iedere keer na spelen met kaarsvet: als het dan voorbij en opgeruimd is en ik lig tegen hem aan na te spacen, dan voel ik steeds hoe er druppeltjes kaarsvet op me neerkomen, en dat doet dan ook echt zeer! Hoe dat komt snap ik nog steeds niet, want ik weet op zo'n moment dat het geen kaarsvet kan zijn want ik lig in zijn armen en er zijn geen kaarsen in de buurt, maar ik voel het wel! Heel eng is dat, want ik heb dan ook het gevoel dat ik geen controle over de situatie heb terwijl het spel al voorbij is. Wat ik wel weet is dat ik spelen met kaarsen ontzettend eng vind en dat het heel veel effect op me heeft. Dus na zoiets ben ik echt ver weg. Misschien heeft dat ermee te maken, dat ik dan eerder vatbaar ben voor het voelen van dingen die er niet zijn? Net zoals bij de openingspost de folie ervoor zorgde dat de sub diep in space was en daardoor misschien geleid werd door haar eigen gedachtenkronkels?
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Your mind playing tricks

Bericht door Peter^ »

Vooraf had ik een grapje gemaakt over mindfucks. "Vandaag geen grapjes/mindfucks had ze gezegd'

De voetbalwedstrijd Griekenland-Duitsland. Mijn subje wilde graag voetbal wedstrijd zien, maar hoefde niet perse, als ik dat niet zou willen. Wat doe je dan als Dom?
Haar op haar rug vastleggen en blinddoeken. En de tv aanzetten. Leuk geluid op de achtergrond van de wedstrijd. Wil je kijken? aan haar vragen. Nee, toch maar niet. Oke, na stand te hebben gekeken, tv uitgezet.

Haar vertellen na een kwartier: Je krijgt met het gemeenste speeltje even veel slagen als er doelpunten gescoord zijn. En als er een even aantal doelpunten gescoord is, verdeel ik ze over je beide borsten.

Ben je er klaar voor schat? "ik heb hier dit zweepje" (gemeenste). Ben je er echt klaar voor? Er wordt geknikt. Ik zie hoe ze haar spieren spant en zich probeert weg te trekken. De zweep zwiept door de lucht..........

.....en dan blijft het stil. Grote verbazing op haar gezicht. :confused: Geen klap.

De stand van de wedstrijd was 0-0.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Your mind playing tricks

Bericht door Arno »

Hoi

Hij is geweldig, die ga ik onthouden.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gesloten