Sub met halsband bij Ribhouse Bronco in Groningen Gezocht

Gesloten
femke

Sub met halsband bij Ribhouse Bronco in Groningen Gezocht

Bericht door femke »

Op zaterdag 9 oktober 2010 was ik met mijn Meester in Ribhouse Bronco te Groningen. Op een gegeven moment kwamen jullie, een stel en waarvan de vrouwelijke helft een mooie zwarte halsband met een ring droeg, binnen. Mooi om in een restaurant een sub te zien binnenkomen met een zichtbaar gedragen halsband.

ik kreeg van mijn Meester de opdracht contact te zoeken met jullie door een briefje met onze gegevens bij jullie op tafel achter te laten. Helaas ging er bij mij van alles mis, ik blokkeerde volkomen ik heb bij jullie aan het tafeltje gestaan met een briefje maar ben ook snel weer weggerend. Helaas heb ik mijn Meester vreselijk teleurgesteld. Niet alleen door het briefje niet achter te laten maar nog meer door Hem een tijdje in de waan te laten dat ik dit wel gedaan had. Hier heb ik vreselijk veel spijt van.

Herkennen jullie je in deze omschrijving en vinden jullie het leuk om contact met ons te leggen dan zouden wij dit erg op prijs stellen. Wij zijn een stel van in de 40 en staan open voor leuk contact.
Yelte

Re: Sub met halsband bij Ribhouse Bronco in Groningen Gezoch

Bericht door Yelte »

Kun je dat stel ook iets meer omschrijven?
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Sub met halsband bij Ribhouse Bronco in Groningen Gezoch

Bericht door Daantje »

'k Weet dat er een clubje actieve bdsm-ers uit groningen en omstreken zich hebben verenigd onder de naam BDSM Noord Nederland. Hebben ook een forumpje volgens mij. Probeer het daar ook eens te vragen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
femke

Re: Sub met halsband bij Ribhouse Bronco in Groningen Gezoch

Bericht door femke »

fixertje dank je wel voor de tip en Yelte ik ga je in een PBtje antwoorden.
Vast bedankt voor het meedenken.

femke
Gesloten