madeleine
- madeleine
madeleine
Hoi.
Ik moest het even checken in mijn gebruikersprofiel, maar ik schijn in 2009 lid geworden te zijn. Ik dacht dat ik gewoon mijn oude voorsteltopic af kon stoffen, maar dat is helaas verdwenen. De laatste paar weken/maanden lurk ik weer vrij veel op WS en het leek me wel zo netjes om mezelf dan ook weer 'kenbaar' te maken.
Madeleine is mijn tweede voornaam, en deze nick of een verbastering daarvan (Maddyleine) gebruik ik voor mijn profielen op de ' dark-sites'. Al zul je daar weinig activiteit vinden. Mijn behoeftes slapen op dit moment, maar ik kan ze blijkbaar ook niet helemaal loslaten.
Ik ben 47 jaar oud, zzp er en werk als organisatieadviseur. Vorig jaar heb ik een nieuw huisje gekocht waar ik woon met twee katten. Ik woon in de mooiste stad achter de duinen. Houd van motorrijden, lezen, netflix, sauna en vooral van met vrienden in kroegjes zitten.
Ik moest het even checken in mijn gebruikersprofiel, maar ik schijn in 2009 lid geworden te zijn. Ik dacht dat ik gewoon mijn oude voorsteltopic af kon stoffen, maar dat is helaas verdwenen. De laatste paar weken/maanden lurk ik weer vrij veel op WS en het leek me wel zo netjes om mezelf dan ook weer 'kenbaar' te maken.
Madeleine is mijn tweede voornaam, en deze nick of een verbastering daarvan (Maddyleine) gebruik ik voor mijn profielen op de ' dark-sites'. Al zul je daar weinig activiteit vinden. Mijn behoeftes slapen op dit moment, maar ik kan ze blijkbaar ook niet helemaal loslaten.
Ik ben 47 jaar oud, zzp er en werk als organisatieadviseur. Vorig jaar heb ik een nieuw huisje gekocht waar ik woon met twee katten. Ik woon in de mooiste stad achter de duinen. Houd van motorrijden, lezen, netflix, sauna en vooral van met vrienden in kroegjes zitten.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- eireann
- Site Admin
- kitten
Re: madeleine
Welkom terug! 

- pluis
Ben blij dat je er weer wat vaker bent. Huisje met twee katten achter de duinen klinkt idyllisch 

- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Nee hoor, ik ben er vrij zuinig op tegenwoordig

https://www.wanderingspirits.nl/forum/v ... 539#p23539
Evengoed welkom terug!
- Arno
Welkom terug, ik had jou inderdaad gemist. Maar fijn dat je weer terug bent.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.
Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora
Met vriendelijke groet;
Arno
Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora
Met vriendelijke groet;
Arno
- juffie
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Leuk dat je weer terug bent.
Bovenstaande is mijn persoonlijke visie, mening. Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe dit door lezer wordt geïnterpreteerd of de daaruit voortvloeiende gevolgen.