Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Ja de huisarts zei ook zoiets idd. Ik mag nu 2 uur lichte activiteit en dan 2 uur rusten om en om.
En dan hopen dat t snel verbetert!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Pien »

Wat naar Voleuse. Ik hoop met je mee
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

God ik wordt zo depressief van het nieuws. Er komt gewoon weer een dikke zomergolf aan alleen deze keer draagt niemand meer maskers en doet de overheid niks. 5 van mijn collega's hebben in de afgelopen weken corona gehad. En ik zit nog steeds met mijn rust schema. En het helpt wel, als ik me er streng aan houd, maar mijn leven is niet leuk meer zo "^^.

Ik ben nu onderweg naar een concert dat al twee jaar achter elkaar is uitgesteld. Ik kijk er heel erg naar uit. Het is de eerste keer dat ik mijn huis uit ben in weken (voor langer dan 10 min). Maar dikke kans dat ik er daarna wekenlang doodmoe van ben. Ik heb rustpauzes ingebouwd en ik hoop er maar het beste van. Wat een tijd leven we in :/
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door thaliya »

Sinds vorige week hebben we nu 15 besmettingen op school, en dat is alleen personeel.

Afgelopen vrijdag hadden we studiedag. Met de bus naar het strand en daar activiteiten, grotendeels buiten. Iedereen heeft in de ochtend getest en niemand was aan het hoesten of proesten. Maar toch een heel aantal mensen besmet :(. Nu dus maar weer maatregelen op school, om moedeloos van te worden :(.

Ik hoop dat je concert leuk is en dat je het een beetje volhoudt, Voleuse!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

Ik was afgelopen week in het lokale ziekenhuis, daar begonnen ze alweer met mondkapjes. In n dorp hier in de buurt (Venhuizen) schijnt na de kermis 50%!!! corona te hebben, het naastgelegen Enkhuizen iets minder maar ook heel erg hoog percentage.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Pien »

Hier na een feestweek ook weer flink in de besmettingen.

Hoe is het concert Voleuse?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

Maar als er zoveel besmettingen zijn en de ic's niet uitpuilen... Is het dan nu wel... Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar soort van "gewoon een griepje"? Wetende dat aan influenza ook veel mensen dood gaan en klachten overhouden hè! Maar niet zoveel dat we er de maatschappij voor stil leggen en zo.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door eireann »

Ik maak me daarin meer zorgen km long COVID :(
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Mack »

eireann schreef: 22 jun 2022, 14:20 Ik maak me daarin meer zorgen km long COVID :(
Dat!
Met Beestje gaat het nog altijd niet beter. Voor sommigen is dit een heel langdurig en naar verhaal. :(
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

Ja, maar dat is met griep ook hoor. Daar kun je ook heel naar uitkomen. Gelukkig is het zeldzaam. En dan zeg je, long covid is niet zo zeldzaam, maar alle gevallen van long covid die ik ken zijn van voor/midden in de vaccinaties. Niet post vaccinatie+booster periode. Ik heb het idee dat het inmiddels heel zeldzaam is geworden dat je van covid zo ziek kunt worden. Niet nooit, maar zeldzaam.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Crownless »

Ik heb geen zin meer om de dingen die ik leuk vind in het leven te beperken voor corona, om vervolgens jaloers toe te kijken naar de groep mensen die schijt hebben aan de regels.

Mensen werden nog steeds ziek. Er was nauwelijks goede leiding. Ik denk echt nog wel dat ik mensenlevens heb gered door me destijds wel zo goed mogelijk aan de regels te houden. Maar het hielp niet goed genoeg. Het virus muteert te snel. Ik haal wel weer boosters als medici zeggen dat het een goed idee is. Maar ik ga niet weer ophokken en klappen voor de zorg terwijl er geen geld gaat naar verbeteren van de zorg, of betere salarissen, of wat dan ook dat het personeelsprobleem oplost. Want ik heb niet het idee dat daar in wordt geïnvesteerd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Nou ja ik had al m'n vaccinaties en boosters hoor kitten :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Peter^ »

Hoorde dat het kabinet weer bijeengekomen is ivm Corona. Ik ben voorzichtig met contacten. Ben wel besmet geraakt met griep. Ik heb geen behoefte meer aan ophokken. (Fraaie uitdrukking @Crownless ). Ben nog niet hersteld van vorige ophokken.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door puppie »

Wij moeten op het werk alweer mondkapjes op als we binnen 1,5m van de patiënten komen :nopompom:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Yara »

Wij ook inderdaad..
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Plaats reactie