skaoot schreef: ↑18 jul 2023, 11:09
Dus, ik zat in een Tmobile helpdesk chat gesprek laatst, werd prima geholpen, en toen kreeg ik "is alles helder en naar tevredenheid, of kan ik nog iets voor je betekenen? "
Uhm, die emoji maakten het een beeeeeetje raar? Of is dat Helpdesk Nieuwe Stijl en ben ik old skool gewend?
Wij millenials worden oud, we kunnen niet meer mee met Gen Z..
Ik denk niet dat dit een leeftijd dingetje is. Ik vind het wel ongepast. En als het een leeftijd dingetje is, dan moet dat even een supervisor optreden en uitleggen dat wij ouderen mensen dat als ongepast ervaren. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat dat leeftijd is.
Mijn container stond ineens gisteravond bijna leeg aan de weg. 2 weken later. Dus ik heb em verplaatst naar de ophaalplek achter mn huis ipv voor het huis. Ben benieuwd of ie vanavond leeg is. En dan morgen maar weer ff de gemeente bellen. Ik heb namelijk niks aan 2 groene containers in mn uppie.. voelde wel raar mn eigen container terug jatten
leonietje schreef: ↑19 jul 2023, 13:15
Mijn container stond ineens gisteravond bijna leeg aan de weg. 2 weken later. Dus ik heb em verplaatst naar de ophaalplek achter mn huis ipv voor het huis. Ben benieuwd of ie vanavond leeg is. En dan morgen maar weer ff de gemeente bellen. Ik heb namelijk niks aan 2 groene containers in mn uppie.. voelde wel raar mn eigen container terug jatten
Verzamel ze allemaal! XD
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Wellicht kan je de 2e container nog voor iets anders gebruiken. Grote kans dat de gemeente voor zo'n situatie geen procedure heeft ingericht. En dat het je hoop tijd en energie gaat kosten om het geregeld te krijgen wat jij wilt.
Ik heb gewoon geen zin in een extra container in m'n achtertuin. Met 1 telefoontje had ik een nieuwe container. Ophalen lijkt me dan ook geen gedoe. Ik hoefde er ook niet voor thuis te zijn want ze hebben hem gewoon bij de voordeur gezet.