Wat betekent voor iemand ‘subben’?
En hoe doe je dat?
Wat betekent
- phedre
- Contacteer:
Re: Wat betekent
voor iemand subben is voor mij me onderdanig opstellen, dienstbaar zijn, me mentaal aan hem/haar overgeven, hem laten bepalen over dingen waar hij na overleg over mag bepalen. Hoe je dat doet? tja.. t is n gevoel dat je hebt naar die persoon die maakt dat je dat doet/wilt.
ik ben me ervan bewust dat dit antwoord best vaag is, maar ik kan t niet beter uitleggen, t is zo erg een mentaal dingetje en dat is gewoon moeilijk uit leggen
ik ben me ervan bewust dat dit antwoord best vaag is, maar ik kan t niet beter uitleggen, t is zo erg een mentaal dingetje en dat is gewoon moeilijk uit leggen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Mack
De uitdrukking "subben" komt van "submissive" oftewel onderdanig.
Je gaat subben als je met iemand gaat spelen die in een duidelijke machtsverhouding boven jou staat; de een is de baas, de dominant (of "D", of top) de ander de onderdanige (of sub, of bottom)
Je gaat subben als je met iemand gaat spelen die in een duidelijke machtsverhouding boven jou staat; de een is de baas, de dominant (of "D", of top) de ander de onderdanige (of sub, of bottom)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Peter^
- Contacteer:
Kan me goed vinden in de omschrijving van phedre.
Geniet van de positieve momenten.
- Heidi