red (?) chatplaza

Ook BDSM-ers halen wel eens de voorpagina
Plaats reactie
JJV

red (?) chatplaza

Bericht door JJV »

dus...
vanmorgen was ik er nog
vanmiddag kreeg ik een redirect naar: https://redchatplaza.nl

wie weet kenden sommigen hier t nog als chatcafe (ik ben van voor de fusie, dus kwam op beide)
en er was de nodige doorloop naar ws...

Laatste tijd was t vooral veel gescheld, getrol en gedox...
(dus de 'veilige chat omgeving' die ze beloven in zowel t handvest als de gofundme neem ik niet echt serieus)
maar

ter info enzo.
~\v/~
Charles

Re: red (?) chatplaza

Bericht door Charles »

Het is nogal een fortuin die ze bij elkaar willen sprokkelen. Vraag me af of een chat anno nu nog wel interessant is gezien de vele andere mogelijkheden die er tegenwoordig zijn, zoals Discord.
De chat hier op het ws-forum doet het ook al heel lang niet meer.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
kitten

Bericht door kitten »

Ja, dat was mijn gedachte ook een beetje. Maar ze hadden natuurlijk wel een enorm bereik, dus dat zal ook niet goedkoop zijn. Discord is ook niet gratis en daarbij komt nog meer als je mankracht moet (wil) betalen voor moderatie.
JJV

Bericht door JJV »

ehmja.. ze willen oa weer mods inzetten maar ook ai-moderatie
en sinds maandag is er een slordige 500 euro ingezameld. (maandag stond de teller al iets over 500)
Toran gaf op fetlife aan dat de gofundme al actief is sinds maart
... en t doel is 2½ ton

geen idee bij welk bedrag ze alsnog live gaan weer
.. en ook geen idee hoeveel van de actieve chatters dan weer terug komt. (wat mij betreft waren de leukere chatters al grotendeels weggepest)

Ik chatte zelf altijd bij vlagen... en had bij de laatste software wissel nog een actief account/budget bij ze van de vorige software...
dus geen idee of ik zelf ga bijdragen. (grote kans van 'neen')
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Weggepest. :O Niet gewoon verwaterd zoals hier?
JJV

Bericht door JJV »

deels ook natuurlijk, maar ik hoorde van paar jaar terug dat de mods een paar mensen geblokt/time out gezet hadden die regelmatig chatten en na de time out weg zijn gebleven. Ik heb dit zelf niet meegemaakt omdat dat net in een vlaag viel dat ik zelf weinig chatte.. volgens de geruchten waren er wat power hungry mods bezig geweest met onlogsiche inzet

maar afgelopen paar maanden (gemod werd er al paar jaar niet meer) zag je mensen die vrijwel dagelijks chatten ineens bestookt worden door trollen met flood teksten of copy-paste teksten van hun eigen opmerkingen.
Was 1 dame (?) bij die ik al jaren kende en die eigenlijk dagelijks wel even online kwam.. die van 1 op andere dag ineens weg bleef.
zij gebruikte de mute functie vrijwel niet ook...

'ze' waren laatste dagen bezig met een andere relatief vaste chatter.. alleen die mute wel.. dus die heeft er mogelijk minder last van.
(ik vond t al irritant om de lading op hem gerichte berichten te lezen, dus kan me voorstellen dat t voor hem ook altijd even een verzoeking was om de trollen te muten elke keer als ie binnen kwam)

tot vorige maandag toen de site ineens omgeleid werd was er eigenlijk elk moment van de dag wel een klein groepje tot vaste groep profielen die actief aan het chatten was. Zeker in de avond waren er eigenlijk altijd wel wat profielen actief.
(en dan kwam ik zelf maar in 1 van hun boxen, wat ik begreep waren er meer boxen waar t nog relatief bedrijvig was)
hoeveel mensen en chatbots er achter die profielen zaten weet ik dan niet. ik vermoedde wel dat er mensen tussen zaten die met verschillende profielen tegelijk actief waren en dus tegen zichzelf zaten te ageren.
~\v/~
JJV

Bericht door JJV »

.. en er kan weer gechat worden
(blijkbaar is er genoeg geld binnen)
~\v/~
Plaats reactie