"Uit kast komen" in vanille omgeving

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Peter^
Contacteer:

"Uit kast komen" in vanille omgeving

Bericht door Peter^ »

Ik was donderdag avond naar een hoogbegaafden borrel. Had een (HB) vriendin uit kinky scène meegenomen. Die droeg halsbandje zonder ring.

Het onderwerp "Hoe krijg je je hoofd leeg" kwam ter sprake. Vriendin vertelde dat ze dat bereikt als iemand haar vast bindt en controle overneemt. Ze vertelde het op zo'n manier dat anderen dit bijzonder vonden. Zij hadden wel vooroordelen van bdsm in hun gedachten.

Ik vertelde dat ik het halsbandje bij haar om had gedaan toen ik haar van de trein haalde. Bezoekers konden zich niet voorstellen dat zo'n rustig en zacht persoon zoals ik daarmee bezig ben.
Maar ze keurden het niet af.

Dit was de eerste keer dat ik buiten de scène over mijn bdsm activiteiten sprak. Maar wel in betrouwbare omgeving. Een openbaring waarvoor ik nog niet "aangevallen" ben.
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Re: "Uit kast komen" in vanille omgeving

Bericht door kitten »

Ben je er in het verleden wel om aangevallen? Of had je dat gewoon nog niet eerder gedaan, er open over zijn?
thaliya

Bericht door thaliya »

Zat er een angst om aangevallen te worden? Ik ben er, als het zo ter sprake komt, best open over. Nog nooit vervelende, laat staan aanvallende, reacties gehad. Eigenlijk waren het altijd gewone gesprekken en zeker bondage is vrij geaccepteerd.
Ik ga mensen geen blauwe plekken/striemen foto's laten zien, dat vraagt teveel uitleg voor de meeste van dit soort conversaties.
Wel laat ik die soms zien als ik vanilla aan het stappen ben en een man zegt, vaak nadat ik ze al heb afgewezen, dat ze zo lekker dominant zijn in bed.
Werkt perfect als afschrikmiddel.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik ben vaak in mijn leven aangevallen/ gepest omdat ik in diverse dingen anders ben dan anderen. Ouders hadden mening dat mensen die aan bdsm doen in een psychiatrische inrichting thuis horen.

Ik ben tijdens een functie gesprek op werk eens negatief aangesproken op mijn gedrag n.a.v. dat een teamleider mij op Kamasutra bij vssm stand had gezien.

Als ik bekend maak dat ik het (als sub) fijn vindt als vrouwen dominant over mij zijn: dan loopt iedereen over mij heen.
Geniet van de positieve momenten.
thaliya

Bericht door thaliya »

Dan begrijp ik je angst wat beter, dank je wel voor je uitleg!

Onprofessioneel ook, van je leidinggevende. Zeker omdat die er zelf blijkbaar ook was.

Ik vraag me af of mensen over me heen zouden lopen als ze zouden weten dat ik sub ben. Kan het me heel moeilijk voorstellen, volgens mij is het heel duidelijk dat ik op het werk de leiding heb over mijn team (en informeel ook wel in andere teams). Maar wie weet...
Als je dat idee hebt dan snap ik nog beter waarom je het niet graag deelt.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie