Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
murron

Re: Het Groot Vrouwelijke Ongemakken Topic

Bericht door murron »

hahahah jij bent erg !!!! :kiss:

maar :yes: bewust gestopt met pil slikken :hypocrite:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Hey dat is mijn regeltje! :ugeek:
faery

Bericht door faery »

Grmbl. Ik heb implanon sinds januari, en was vanaf die tijd een keer of 4 ongesteld geweest. Ongeveer eens per 2 maanden dus. Ik was enkele weken terug ongesteld, en nu alweer! Gewoon na een kleine maand. Balen! :evil:

Als dat zo blijft, is de kans groot dat ik misschien weer terug ga naar de pil. Dan weet ik ten minste precies wanneer ik ongesteld wordt, en ben ik ook eens per twee maande ongesteld (slikte de pil altijd door). Want zo is het enige voordeel van implanon dat ik niet aan het innemen van een pil hoed te denken...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Misschien een idee om met je gynaecoloog (of huisarts) te bespreken om de pil naast je implanon te gaan slikken? Dat heeft nog wel wat voordelen t.o.v. de pil, omdat je dan sowieso nog altijd safe bent, ook als je een pil vergeten bent. Daarnaast hoef je maar een hele lichte pil te nemen, want een klein beetje extra hormonen is vaak al genoeg om menstruaties tegen te houden, als je die blijft houden terwijl je implanon hebt. Wel rot though!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ongesteld zijn is stom! maar de legale vreetbuien zijn leuk :static:
en het huilen om niks is ook wel leuk, vanochtend moest ik huilen om shreck 3 aant einde...als alles weer happy ending is enzo...my god!

maarja zo lang je er de lol maar van in ziet :P
faery

Bericht door faery »

Ja, hoor eens even, als ik de pil ernaast moet gaan slikken, dan mag dat ding er wat mij betrefd er gewoon uit hoor. Ik heb toch geen seks, dus de enige reden dat ik dat ding nu slik is tegen die godsgruwlijke menstruatie.

/pms-modus uit ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*geeft chocolade, thee, een warme kruik en heel veel knuffels*

:close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
katzen

Bericht door katzen »

ik heb al een flinke tijd de nuva ring
ideaal! die ring hou je 3 weken in, dan je stopweek waarin je ongesteld word
mn huid is veel zuiverder, en mn menstruatie een stuk minder pijnlijk!
Manlief voelt er niks van, dus dat is ook mooi meegenomen! :static:
faery

Bericht door faery »

Heb ik ook wel eens over nagedacht, een nuvaring, maar gezien mijn niet altijd prettige relatie met mijn vagina (vervelende ervaringen uit het verleden), leek me dat een minder goed idee.
greeneye

Bericht door greeneye »

niet om de nuvaring af te kraken maar ik vond het helemaal niet. vriendleif voelde hem zitten tijdens de sex en ik ben tijdens het gebruik ervan gewoon zwanger geworden.

Nu heb ik sinds 3,5 jaar een spiraaltje maar helaas nog steeds gewoon ongesteld elke keer. maar het was volgens de arts wel het veiligste middel wat er was.
katzen

Bericht door katzen »

ik denk dat er zo allemaal vel voors en tegens zijn voor verschillende anticonceptie
een vriendin van mij *wat al ee redelijk gezette dame was, moet ik zeggen*
had ook een spiraaltje, wat uitgegleden buiten haar weten
en kwam er in de 7e maan van haar zwangerschap achter, omdat ze "een nogal ongemakkelijk gevoel in dr buik had"
de moeder van mijn beste vriendin is dwars door de pil heen zwanger geworden
een vriendin van my kon de implanon niet verdragen en had veel meer bloedverlies dan normaal

ik denk dat het enige wat 100% werkt totale onthouding is :D
oeps2

Bericht door oeps2 »

in belgie hebben ze een nieuw anticonceptiemiddel

**paracetamolletje tussen de knieeen **

nah ff zonder gekheid ..
ik heb van mn 14e tot mn 25ste de pil geslikt
zonder enig probleem was er heel tevreden mee
toen kwam ik erachter dat ik onvruchtbaar was .. dus gestopt met de hele zooi
wat een verademing ... ik voelde mijn lijf weer :static:
nadat ik dus 3x zwanger was geweest (doktoren kunnen gelukkig ook gewoon uit hun nek lullen )
ben ik weer aan de pil begonnen
dat was een ramp
emotioneel en een bitch .. gestopt dus maar toen een
spiraaltje
das geen leuk ding met fisten
spiraaltje eruit
uiteindelijk hebben we besloten dat manlief er nu maar eens aan moest geloven
kortom
ik voel me zonder helemaal jeah :banana:
en hij ook !
mijn ongesteldheid is van vroeger 9 dagen leegbloeden naar 4 dagen vrij normaal gesetteld
eens in de 3 maanden is t meer pijnlijk maar verder nix ..
kitten

Bericht door kitten »

katzen schreef:een vriendin van mij *wat al ee redelijk gezette dame was, moet ik zeggen* had ook een spiraaltje, wat uitgegleden buiten haar weten en kwam er in de 7e maan van haar zwangerschap achter, omdat ze "een nogal ongemakkelijk gevoel in dr buik had"
de moeder van mijn beste vriendin is dwars door de pil heen zwanger geworden
een vriendin van my kon de implanon niet verdragen en had veel meer bloedverlies dan normaal
En zo ken ik iemand die door pil én condoom zwanger is geworden.
En iemand die na sterilisatie een "kadootje" kreeg.
katzen schreef:ik denk dat het enige wat 100% werkt totale onthouding is :D
Check.

Al schijnt het hormoonspiraaltje wel het meest betrouwbaar te zijn. Betrouwbaarder zelfs dan mannelijke sterilisatie. Voor mij, met een niet-monogame relatie, is sterilisatie van de man iig geen oplossing. :mrgreen: En alleen condoom, daar waag ik me niet aan. Ik vind het wel fijn te weten, als er iets mis gaat met een condoom, dat ik dan iig geen kind ga krijgen! :shock: Dus vandaar mijn keuze voor Mirena.
oeps2

Bericht door oeps2 »

paracetamolletje tussen de knieeen kit :mrgreen:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wauw oeps wat heftig om te denken dat je onvruchtbaar bent en dan toch niet. Wauw.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie