reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Wow... Ik ben onder de indruk... Kreeg onderstaand binnen via een email - en geen indicatie waar 'zij' mijn advertentie had gevonden...
----------------
hallo,
ik zag je advertentie waarin je op zoek bent naar een strenge meesteres,
ik ben olga 37 jaar gitzwart lang haar,donkere ogen en ontzettend streng!
ik ben op zoek naar een onderdanige man die graag opdrachten voor mij uitvoert,in ruil voor sexbeloningen!
kun jij je hierin vinden?
ik zag dat wij niet ver bij elkaar vandaan wonen!dat maakt het contact leggen een stuk makkelijker.
ik woon aleen en ben single,en heb een aparte sm kamer ingericht met allerlei attributen!
mischien dat wij elkaar zo snel mogelijk kunnen gaan ontmoeten? zodat we van elkaar kunnen
genieten?als je mij een sms stuurt: 333 OLGA naar 2323(1,5pb) dan hebben we gelijk contact en kunnen
we besprken van hoe en waar we elkaar gaan ontmoeten? ik hoop snel van je te horen! ook heb ik spannende foto's van mezelf zodat je kunt zien hoe ik eruit zie!
meesteres OLGA
----------------
Proest...
a) als ik al een ad zet, dan vraag ik zeker niet naar een meesteres, laat staan een strenge !
b) sexbeloning? heb ik niet nodig...
c) wat leuk een 2323 sms nummer (oftewel poot uitdraai nummer) - Zeker zo'n pro domina die op zoek is naar een geldslaaf.
/gaat weer verder met andere dingen - mijn lachbui is weer weggeebt...
----------------
hallo,
ik zag je advertentie waarin je op zoek bent naar een strenge meesteres,
ik ben olga 37 jaar gitzwart lang haar,donkere ogen en ontzettend streng!
ik ben op zoek naar een onderdanige man die graag opdrachten voor mij uitvoert,in ruil voor sexbeloningen!
ik zag dat wij niet ver bij elkaar vandaan wonen!dat maakt het contact leggen een stuk makkelijker.
ik woon aleen en ben single,en heb een aparte sm kamer ingericht met allerlei attributen!
mischien dat wij elkaar zo snel mogelijk kunnen gaan ontmoeten? zodat we van elkaar kunnen
genieten?als je mij een sms stuurt: 333 OLGA naar 2323(1,5pb) dan hebben we gelijk contact en kunnen
we besprken van hoe en waar we elkaar gaan ontmoeten? ik hoop snel van je te horen! ook heb ik spannende foto's van mezelf zodat je kunt zien hoe ik eruit zie!
meesteres OLGA
----------------
Proest...
a) als ik al een ad zet, dan vraag ik zeker niet naar een meesteres, laat staan een strenge !
b) sexbeloning? heb ik niet nodig...
c) wat leuk een 2323 sms nummer (oftewel poot uitdraai nummer) - Zeker zo'n pro domina die op zoek is naar een geldslaaf.
/gaat weer verder met andere dingen - mijn lachbui is weer weggeebt...
In haar tekst komt ze ook niet zo streng over.
SMS v d buurman die niet aan BDSM doet, maar.......................:
Heb je zin? Mag alles met me doen.
Dus ik laat hem weten dat hij wederom de magische gave heeft om te willen afspreken als ik al bezoek heb.
(zo magisch is die gave niet, maar goed)
Antwoord SMS:
Jammer. Was 1malig. Hoor je wel weer.
Ahhh wel lief van hem dat hij mij zo mist, dat ik hem zelfs mag slaan of vernederen. Dappere nilla toch.
Heb je zin? Mag alles met me doen.
Dus ik laat hem weten dat hij wederom de magische gave heeft om te willen afspreken als ik al bezoek heb.
(zo magisch is die gave niet, maar goed)
Antwoord SMS:
Jammer. Was 1malig. Hoor je wel weer.
Ahhh wel lief van hem dat hij mij zo mist, dat ik hem zelfs mag slaan of vernederen. Dappere nilla toch.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Kun jij onderstrepen in een sms? 

of gewoon een vent die achter de pc zit commerciele smsjes te beantwoorden... maar voor hetzelfde geld is ze wel echt domina en verzend ze smsjes als bijbaantje. Echt rl contact zal er echter niet van komen.Marcuw schreef:c) wat leuk een 2323 sms nummer (oftewel poot uitdraai nummer) - Zeker zo'n pro domina die op zoek is naar een geldslaaf.
Knap he?MDF schreef:Kun jij onderstrepen in een sms?
Het is een gave.
Ik heb een spontaan gedicht gekregen in mijn mailbox schoen *glim glim*
- Crownless
Niet zozeer een contactadvertentie. Maar wel een maf gesprek op omegle. Ik ben blijkbaar 'homo' omdat ik niet geil wordt van het laten zien van m'n tieten via een webcam.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: m/f
Stranger: ?
You: f. you?
Stranger: m
Stranger: how old?
You: 24
Stranger: nice
im 20
You:
Stranger: so wanna flash on webcam?
Stranger:
(A)
You: No
Stranger:
Stranger: please
You: not a chance. Sorry
Stranger: why not?
You: I don't get horny from showing my tits to a random stranger. There's nothing in it for me
Stranger:
)
Stranger:
*
Stranger: homo
Your conversational partner has disconnected.
or save this log or send us feedback.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: m/f
Stranger: ?
You: f. you?
Stranger: m

Stranger: how old?
You: 24
Stranger: nice

You:

Stranger: so wanna flash on webcam?
Stranger:

You: No

Stranger:

Stranger: please

You: not a chance. Sorry
Stranger: why not?
You: I don't get horny from showing my tits to a random stranger. There's nothing in it for me
Stranger:

Stranger:

Stranger: homo
Your conversational partner has disconnected.
or save this log or send us feedback.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
zooooo te lezen zijn er heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel zieke mensen....pffff whahahahaha lol lol lol
Je zou haast een advertentie plaatsen puur allen voor de reactie's hihi
Je zou haast een advertentie plaatsen puur allen voor de reactie's hihi
@ Yelte
Dat begreep ik al...Ben niet helemaal ehmm blond zeg maar.
Ik bedoel dus een nep advertentie ergens plaatsen en dan de reacties daarvan hierop zetten of is dat ook de bedoeling?? (ff een vangnet ander lijk ik zo dom
)
Dat begreep ik al...Ben niet helemaal ehmm blond zeg maar.
Ik bedoel dus een nep advertentie ergens plaatsen en dan de reacties daarvan hierop zetten of is dat ook de bedoeling?? (ff een vangnet ander lijk ik zo dom

Nepadvertenties lijken me niet de bedoeling. Daar zijn er al teveel van. Eentje is al teveel. Er zijn ook nog steeds goed bedoelende mensen die erop reageren tenslotte.
Klopt ben ik het met je eens Lucifer....Maar toch het blijft verleidelijk om te doen
(doe het niet hoor)

Hij is nu mijn vaste slaaf uiteraard
Reactie op mijn FL profiel:
Hoi MEESTERES
Ik heb je profiel bekeken en zou ik graag een sessie met je willen ervaren,ik ben 28 jaar heb ervaring met sm en hou vooral van ballbusting en cbt...hoe en waar kunnen we een sessie houden?
mvg *naam*
en deze ook natuurlijk :
hi mistress i like u and i like ur profile i hope u give me the chance to serve u as ur sub iam 25 iam an actor not star yet but in way dont worry about the distance may be i can come over u plz dont ignore me just give me the chance may be i will be good my email is ****@yahoo.com
hij is de volgende dag gekomen
(denk ik.. maar niet naar mij toe
)

Hoi MEESTERES
Ik heb je profiel bekeken en zou ik graag een sessie met je willen ervaren,ik ben 28 jaar heb ervaring met sm en hou vooral van ballbusting en cbt...hoe en waar kunnen we een sessie houden?
mvg *naam*
en deze ook natuurlijk :
hi mistress i like u and i like ur profile i hope u give me the chance to serve u as ur sub iam 25 iam an actor not star yet but in way dont worry about the distance may be i can come over u plz dont ignore me just give me the chance may be i will be good my email is ****@yahoo.com
hij is de volgende dag gekomen

Ruim een jaar geleden in contact gekomen met een 'dominant' via BDSMzaken. Ik voegde hem toe op MSN en dat was meteen het eerste en laatste gesprek :icon_biggrin: . Hij begon meteen dat ik alleen met hem mocht praten op MSN. Anderen moest ik dan dan maar blokkeren op dat moment en als ik met anderen wilde kletsen moest ik dat eerst vragen. *oh, jij bepaald dat ik mag praten met MIJN vrienden?* Ook was hij een groot fan van Bon Jovi en moest dat ook leuk gaan vinden *hoor liever mijn poezen mauwen hihi*.
U snapt het al... het was al afgelopen voordat er iets kon ontstaan.
U snapt het al... het was al afgelopen voordat er iets kon ontstaan.