WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
CraZaay

Re: WS valt af!

Bericht door CraZaay »

kitten schreef:Waarom pas weer als je onder de 100 zit?
Omdat ik anders niet genoeg vooruit kan, dat is het kantelpunt waarop het in de weg komt te zitten.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:Waarom pas weer als je onder de 100 zit?

En uh... Ik vind bij mannen iets meer dan weer aantrekkelijk. :bloos:
Ik vind bij mannen én vrouwen iets meer aantrekkelijk... :mrgreen:.

En Crownless: Inderdaad een hele grote knuffel! Bryan bedoelde 't vast niet zo, sommige mannen zijn gewoon niet zo... subtiel met woorden, I guess. En sporten is gewoon leuk, en yay!
CraZaay

Bericht door CraZaay »

kitten schreef:En uh... Ik vind bij mannen iets meer dan weer aantrekkelijk. :bloos:
Owja, net vergeten te vragen: neuken?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

vandaag twee keer op de weegschaal geweest, niet van plek verandert niks. Kilo verschil, en ik heb nogniet ontbeten, zat half uurtje tussen. Bizar.

Ik ben van plan de auto op het treinstation neer te zetten bij mijn werk, en dan lopend de rest :)

In Ierland liep ik ook een uur per dag -half uur heen, half uur terug- en dat nu niet doen draagt erbij aan de groei geloof ik :)

misschien ook wel lekker tegen de stress :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

*stuurt Crazaay naar het flirt topic* :neenee:

Lopen is goed, eireanne! Ik denk dat dat half uur zeker scheelt!
CraZaay

Bericht door CraZaay »

chippie_ schreef:Daar val je ook van af :!:
Of je komt er negen maanden flink van aan.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Crownless, wat goed dat je gaat sporten :static: We komen je hier wel elke woensdag aanmoedigen om te gaan hoor :) Ik vind het nu al knap van je in elk geval.
En misschien kan je ook tegen Bryan zeggen dat hij voortaan wat subtieler doet :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Voortbordurend op de weegschalen, de 1dayfly van vandaag:

http://www.1dayfly.nl/index.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Jullie zijn liev! En ja, jullie hebben gelijk, sporten is stiekem ook wel yay. Maar support is welkom :icon_biggrin:

Stomme was ook toen ik tegen hem zei dat ik woensdag ga sporten (let wel, meneer heeft me afgelopen week drie keer gevraagd wanneer ik ging sporten) hij semi-wazig keek en zei 'ik ga maandag sporten'. AARGH! Mannen! :roll:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Alsof vrouwen zo leuk zijn :nosmile:

;)
cinderella

Bericht door cinderella »

Super voor je buikje is pilates. Je wordt er ook iets leniger van, en het kost lekker geen moeite. Bij werd de boel heel snel strakker.
toen doet er nu niet meer toe
Crownless

Bericht door Crownless »

Ehm, is het ook leuk? Das mijn grote probleem. Iets kan nog wel zo ontzettend goed werken, als ik er geen reet aan vind, haak ik af.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
faery

Bericht door faery »

Center parcs is niet goed voor je... Weeg nu weer 78 kilo, het gewicht waarop ik startte toen ik weer serieus ging afvallen zo'n half jaar geleden, en een kilo meer dan vorige week :frusty:

Nu ja, vandaag ben ik begonnen met het "afbouwen" van eten, aangezien ik vrijdag begin met sapvasten. Even gooien met eetlijstjes:
Vandaag:
O: 250g kwark met balans cruesli
L: 1 dubbele bruine boterham magere smeerkaas, 1 dubbele bruine boterham smeerworst
A: salade met halve komkommer, 2 tomaten, half bolletje mozzarella, wat olijfolie, peper, zout en basilicum
T: (over de hele dag) 2 appels, zak wortels
Verder heb ik vanmorgen nog wel een kop groene thee gedronken (zit cafeine in), maar vanaf nu ga ik over op kruidenthee en water: geen cafeine meer dus.

Eten woensdag:
O: 250g kwark met balans cruesli
L: 4 rijstwafels met kaas (20/30+ ofzo)
A: iets salade achtigs, weet nog niet wat
T: zak wortels, fruit (weet nog niet wat)

Eten donderdag:
O: 150-250g kwark
L: 4 rijstwafels met mager beleg
A: gazpacho
T: fruit, groente

En vrijdag, zaterdag en zondag dus niks, naast veel water en kruidenthee en 700ml groentesap.
pebbles

Bericht door pebbles »

ik val dus niet af omdat ik al heel lang op mijn reserves leef.. blijkbaar... omdat ik tekort aan ijzer, caclium, eiwit en vit d heb.. dus ik kan sporten wat ik wil, ik kan lijnen wat ik wil m aar zal niet afvallen, dus we gaan opzoek naar een andere manier... ((pfff heb je eigenlijk niet voor niets een gastric bypass om af tevallen) *mopper*
faery

Bericht door faery »

Slik je al vitamine-pillen pebbles? En anders daar ee beetje mee experimenteren, merk kan al veel uitmaken (blijkbaar ;) heb dit van iemand die daar meer van weet)
Plaats reactie