Ik heb Tim en Tom nu zo'n twee maanden en ze zijn behoorlijk goed gewend. Tom is stiekem favoriet, aanhankelijk en speels. Soms wat erg de avonturier. En hij apporteert! Ligt nu naast me beetje bij te komen.
En Tim is wat beheerster, maar komt ook graag bij me zitten. Of bovenop me, zo op borsthoogte/in my face. Gezellig hoor
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
@feline, denk bij suikerziekte ook eens aan versvoer. Lees eens op barfplaats.nl of kijk eens naar het boekje Voer voor Carnivoren
De schrijfster is zelf dierenarts.
Om het niet te veel een onderonsje te laten worden.. Zijn er meer mensen die dit herkennen bij het verlies van een huisdier?
Ik voel me zo'n dramaqueen of iig abnormaal hierin..
Dan drama queen ik heerlijk met je mee. Ik had 3 heren. Overmorgen 3 jaar geleden is mijn Tom doodgereden. Heb hem geboren zien worden en net geen 15 jaar bij me gehad. Mis hem nog iedere dag, kan m niet vergeten. Mijn vorige buren vertelden me vlak voor ik verhuisde dat ik nog steeds alle drie de katten riep als het bedtijd was en toen was ie al ruim 2 jaar dood. Slapen gaan was altijd kat links en kat rechts van me en Tom bovenop mijn voeten......het is nog steeds vreemd dat ik gewoon mijn voeten kan bewegen snachts.
Tja dan ben ik maar een drama queen....overmorgen loop ik toch weer de hele dag te janken ondanks dat het 3 jaar is.
Heel herkenbaar! Ik heb nooit een eigen paard gehad, maar de band met m'n vorige verzorgpony was er niet minder om..
Vandaag komt de dierenarts voor Pony. Ze loopt al sinds zondag heel erg kreupel..
@fixertje: Wat een leukerd!
@Voleuse: Weet je al wat voor een?
Vandaag is de dierenarts voor Pony geweest. Ze krijgt nu pijnstilling en moet het been koelen. Gelukkig zijn er heel wat mede-vrijwilligers die voor haar willen zorgen, nu ik er het weekend niet ben, maar voel me toch een beetje schuldig..
en ik ga Tim en Tom missen dit weekend. Je raakt toch best snel aan je beestjes gewend. Misschien wil een van de ardennengangers wel een Tom-imitatie doen en apporteren?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!