Seks op feesten
- kitten
Re: Seks op sm feestjes?
dwangbuisjongen schreef:Nou, dan ben je op SM feesten daarvoor absoluut aan het verkeerde adres.
Ik denk zelfs dat het bij het overgrote deel van de SM feesten wel mag, tenzij jouw kijk op het begrip SM feesten erg afwijkt van het mijne.dwangbuisjongen schreef:Hmm, dat roept nu de vraag op: wat verstaan we onder het begrip "SM feesten"?

Met als gevolg - helaas - dat het bij "het mag" blijft. Het mag, maar het wordt zelden gedaan. En ik vind dat oprecht jammer, maar ik besef ook dat ik er zelf aan bijdraag, omdat ik ook het lef niet heb...Liefebeest schreef:Genoeg plekken waar het gecombineerd mag worden, alleen niet iedereen heeft er evenveel behoefte aan.

Bij BDSMzaken is het wel toegestaan, alleen niet bij de bar.Bitemarks^ )t( schreef:Ik weet niet hoe het zit met de Haagse jongerengroep en BDSMzaken in Paradise.
Dan zal het wel hierdoor komen dat ik het nooit meegemaakt hebt, dat er gewoon geneukt werd op een SM feest.kitten schreef:Met als gevolg - helaas - dat het bij "het mag" blijft. Het mag, maar het wordt zelden gedaan.Liefebeest schreef:Genoeg plekken waar het gecombineerd mag worden, alleen niet iedereen heeft er evenveel behoefte aan.
Of deze jongen was op zulke momenten gewoonweg ergens anders

Het is iid eerder een kwestie van niet doen, dan niet mogen.
Vaak mag men het wel, maar doet men het niet, maar van Mij mag het hoor.
Graag zelfs !
Aureus
Vaak mag men het wel, maar doet men het niet, maar van Mij mag het hoor.
Graag zelfs !
Aureus
- Yara
Het gebeurt op de samarium jongerenfessten vaker als je denkt is me als teamlid daar opgevallen. Vaak alleen achteraf ergens of in een darkroom die we ook op deze locatie hebben. Van ons mag het sowieso.Liefebeest schreef:Bij samarium mag het idd nog steeds, het wordt alleen zo goed als nooit gedaan. IIg als we het over neuken hebben dan he, pijpen en vingeren en aftrekken gebeurd wat regelmatiger.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Re: Seks op feesten
Ik heb met veel plezier geneukt in de darkroom van Club Church en weet dat anderen dat ook gedaan hebben.