De verleiding was groot om m'n vroege weekend vanmiddag met uitgebreid bankhangen te beginnen, maar toch al bijna alles gedaan wat ik wilde/moest doen:
afwas
stofzuigen
was opruimen
sollicitatiebrief en CV checken (versturen is to do voor zaterdag)
spul voor laarzen kopen en laarzen en andere schoenen ook meteen inspuiten/poetsen
tas inpakken
en eindelijk een oorbel proberen te fixen, maar toen ging ie helemaal kapot
to do:
mailtje sturen mbt tijdelijk baantje
wachten op lift
roleplayen
geweldig weekend hebben!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
haha vriendinnetje van me heeft wegens overmatige ranzigheid een vuilniszak gepakt en alle lege peukenpakjes uit mijn auto erin gegooid. Nog een paar van die vriendinnen en hoef mijn auto niet meer te wassen.. Da's ook een idee..
kerstkaarten versturen.
naar de dokter.
koffer in pakken
nieuwe pinpas activeren.
tickets voor new york uitprinten.
toelatings formulier invullen :smiley_panic:
lijst maken met wat er me moet...het liefst voor het inpakken van de koffer!!!!
koude voeten warm maken!!!!!!!!!!!
To do + planning:
- Essay plan Literary Essay Macbeth; (10:00 - 12:00)
- Schoolproject debating; (13:00 - 14:00)
o Leerlingen mailen;
o Inschrijving mailen;
o Tijdsplanning maken;
- WER-dossier;
o Professionele casus; (14:00 - 15:00)
o Reflectieverslagen; (15:00 - 16:00)
Ta da + tijd:
- Essay plan Literary Essay Macbeth; (10:00 - 11:15)
- Schoolproject debating; (11:15 - 12:30)
o Leerlingen mailen;
o Inschrijving mailen;
o Tijdsplanning maken;
En ik ben alweer hard aan 't werk met wat ik eigenlijk van 14:00 - 15:00 pas zou doen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik moet nog 10 observatie verslagen uitwerken en ik heb daar helemaal geen zin in, maar het moet. Heb het ook al veel te lang uitgesteld; sommige observaties waren al 6 weken geleden nu...
Waar is Stichting Daphne als je ze nodig hebt....
Hoop het het hier plaatsen helpt want ik ben wel zo'n streber dat ik het zsm als TADA wil hebben
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington