Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Vrolijk!

Bericht door miss_meeko »

Op fetlife is voor degenen die het nog niet hebben gezien nu een ice challenge topic. Vandaag echt veel lol mee gehad. Zowel met kijken als foto's van mijzelf en later Toran maken. We doen dat soort dingen niet snel dus was wel heel tof dat het volgens mij ook leuk gelukt is.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

Van mijn uitzonderlijke vrije vrijdagavond gebruik gemaakt om bij een van mijn oudste en best vrienden te gaan eten. K had m zo gemist!

Weinig mensen met wie ik zo eerlijk kan praten en die me zoveel nieuwe inzichten geeft.

<3
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Vrolijk!

Bericht door miss_meeko »

Kringloopwinkel kreeg vandaag een buslading hotelspullen binnen. En nu heb ik voor 15 euro mooie verduisterende overgordijnen voor de hele bovenverdieping 😁
Had zelfs minder kwijt kunnen zijn want kon het formaat niet goed inschatten dus nu heb ik er teveel....
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Dat is lekker! Was je er toevallig of had iemand je getipt?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Vrolijk!

Bericht door miss_meeko »

Heb mijzelf daar ooit voor de mailing aangemeld en daar stond het in inclusief prijzenlijstje (ze hadden matrassen, kussens, vitrage, gordijnen, dekbedden en kleine vuilnisbakjes als ik mij niet vergis). En voor 3 euro per gordijn was ik wel nieuwsgierig. En toen vond ik eenmaal daar een van de kleuren ook nog mooi (ze hadden blauw en een rare kleur groen) dus was het fijn dat ze nu ook allemaal passen. Had geen idee welke maten de gordijnen waren en wat ik nodig had. Ze zijn ook nog allemaal gewassen volgens mij want ze ruiken en zien er helemaal schoon uit.
Moet nog wel gordijnrails kopen en een paar haakjes vervangen. Maar dat is ook niet zo duur.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Ik heb mijn dressoir opgeruimd, het was een verzamelplek voor allerhande spullen, van pennen en lege batterijen tot oorbellen en post. Nu is het een opgeruimde kleine vierkante meter met dingen waar ik graag naar kijk.

Het was minder werk dan ik dacht en wordt er blijer van dan verwacht.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Goed bezig! Fijn is dat :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Vrolijk!

Bericht door miss_meeko »

Op vakantieveilingen voor 1 euro (+5 euro administratiekosten) kaartjes gekocht voor candy men ladiesnight (nep chippendales). Dus nu ga ik in september met Thaliya erheen :D nog nooit naar zoiets geweest en staat wel al een tijdje op mijn bucket list dus helemaal zin in.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Vrolijk!

Bericht door thaliya »

Woot woot!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door Daantje »

Bijna thuis na een leuke Amsterdam Pride. Met als totale first world problems: de gratis witte wijn was te zoet om te combineren met de eveneens gratis hamburger daar op het VIP deck waar ik gratis toegang voor heb gekregen. Yeah, ik ben dit jaar een corporate sell out, hoezo principes... :mrgreen:

Daarna een klein beetje gecompenseerd door met wat activisten te gaan eten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Live post vanaf het Boulevard theater festival in Den Bosch. Dit is ons dagje uit bij wijzen van vakantie dit jaar en het is TOF!!! Supertoffe voorstellingen al gezien, vandaag. :)
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 334
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Vrolijk!

Bericht door pluis »

Zelf gisteren en vandaag een tripje geboekt naar de UK voor later deze maand. Ik ga (o.m.) naar Leeds. :inluv:

Oh, en lekker met de ferry. Zin in! Pluis on a boat...
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Fijn, Pluis!

Even aanraders voor iedereen voor wie Den Bosch deze week nog bereisbaar is.

De voorstelling 'Burning Butterfly' over de ervaringen van de actrice toen ze twee jaar in een stripclub werkte heeft echt diepe indruk op me gemaakt. Voorstelling duurt een half uur en kost iets van 6 of 8 euro en werd elk uur gegeven op het festivalplein. Ze heeft ook een versie van een uur waar ze het theater mee in wil, en die wil ik zeker ook nog zien. Hier een artikel van VICE over haar ervaring en het stuk en dit is de link naar de info van het Boulevard Festival erover.

Dansvoorstelling "Gönülden Gelen - Wat uit de ziel komt" van een Turks-Nederlandse danser en choreograaf vond ik ook erg mooi. Turkse volksdans zoals Buikdans, Halay en Zeybek vervlochten met moderne dans, neoklassiek ballet en urban dance. Toen we aankwamen was deze voorstelling net klaar en er kwam zoveel applaus uit de tent dat ik zeker wist dat ik daar ook heen wilde. Stelde niet teleur.

We zijn ook nog naar Minaret geweest, die wat duurder was (een langere voorstelling in een theaterzaal ipv een korte voorstelling in een tent). Het onderwerp van de veerkracht van een stad die weggebombardeerd is geweest sprak me aan en ik was wel nieuwsgierig. Gemaakt door mensen die er over mee kunnen praten, want de theatergroep komt uit Beirut en die stad lag in 1982 net zo in puin als Aleppo nu, staat in de omschrijving. De voorstelling maakt gebruik van interactieve media, zoals projectie van video van de dansers en synthesizers die bewegingen van de dansers omzetten in geluid (en sommige op een interessante manier deel van de voorstelling, maar dat verklap ik niet voor het geval je er naartoe wil). Zarath vond het een erg indrukwekkende voorstelling en werd er helemaal in meegesleept, ik vond het eigenlijk niet zo boeiend en heb me actief zitten vervelen. Heel grappig hoe onze ervaring van die voorstelling heel erg uit elkaar liep. :)

We hebben nog meer gezien en nog veel meer dingen niet gezien die we ook wel hadden willen zien. Aanrader!

Voetnoot: het kleine eten en drinken is allemaal tegen toeristen-prijzen. Neem vooral zelf iets lekkers mee wat in je tas past en een flesje water of zo en bewaar je geld voor de voorstellingen anders koop je je echt arm aan alleen al iets te drinken af en toe en een snack. Eén keertje even op een leuk terrasje zitten is leuk, maar als je meerdere voorstellingen wil zien en niet uit wil drogen, gaat de teller redelijk lopen qua horeca. Voor de betaalde toiletten kun je dan wel weer een dagkaart kopen voor 1 euro (of voor € 2,95 een 'Plaspartout' voor alle dagen) en de toiletten zijn echt superleuk aangekleed als 'Theater de Spetter' met een circus-achtige ambiance en de toiletten zelf zijn schoon en netjes. Die dagkaart heb ik er zeker uitgehaald. ;)

En voor wie alleen naar de gratis dingen wil, is er ook een festival brochure om met gesloten beurs te komen, staat wel ergens op de site.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Ik wil daar al jaren naar toe, nog nooit geweest! Als ik er morgen rond wil banjeren is er voor rozetje genoeg te zien?
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Vrolijk!

Bericht door Ravelijne »

Er zijn wel dingen voor kinderen geloof ik, maar ik weet niet welke en welke leeftijden. Ik zou even op de site kijken, volgens mij hebben ze daar ook gidsen voor verschillende typen bezoekers waar ook wel iets voor gezinnen in stond, meen ik.
Plaats reactie