Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
puppie

Re: Het WS-babytopic

Bericht door puppie »

juffie schreef: Iets te eten, waar heb je dan zin in? Iets hartigs, zoals chips, of juist zoet? Nah ja, persoonlijk natuurlijk.
Ze maken sowieso beschuit met muisjes voor je :clown:

En daarna heb ik als eerste een broodje tartaar gegeten :biggrin:
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik mocht niks eten de hele dag, alleen veel drinken. En raad je aan om dat te doen want het is de bedoeling dat je na de bevalling plast (weet niet meer waarom, had wel een reden), pas daarna mocht ik van de verloskamer naar de gewone kamer.

Mijn gyn zei: chocola mee, voor na die tijd. Oh en lippenbalsem, dat was ook een goede tip van haar want ziekenhuislucht is droog.

En verder... iets te doen. Boek, of iphone of weet ik wat. Het kan best lang duren allemaal.

Nachthemd met knoopjes aan de voorkant als je borstvoeding gaat geven, is makkelijker.

En ja, die kraamverbanden... die heb je echt wel nodig.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Mijn zus is sinds kort ook weer zwanger :static:
Ze hebben al een zoontje van nu 1,5 en er komt er dus nog eentje bij.

*stiekem zelf ook ooit wel zou willen, maar het lichamelijk niet aan zou kunnen*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gefeliciteerd tante Liefebeest! :static:

Enne spannend anne! :smiley_panic: Het komt goed! Echt!!! :)

Over pijnbestrijding: heb ik me al enigszins in verdiept; ik kan kiezen tussen pethidine en een ruggenprik. Remifentanil wordt in Tiel niet gegeven, dus die valt af. Nu ben ik helemaal niet zo te spreken over pethidine, de verhalen daarover en het effect op de baby vind ik nou niet echt aansprekend. En mijn verloskundige was er ook niet weg van. Dus, mocht het zover komen, dan wordt het toch een ruggenprik.

Laptop met series vind ik een heel goede tip, dank tessie!!! :thumbsup:
Drinken en dextro enzo heb ik al in huis daarvoor. En ik zal ook een paar pakjes Evergreens ofzo in mijn tas stoppen. En een zak krentenbollen standby houden (diepvries).
Chocola: uiteraard! Alleen om die nu al in mijn tas te stoppen... Het wordt nog wel heet enzo natuurlijk... Maar chocola is altijd gooood!

Telefoonsnoertje/lader lijkt me ook wel handig, misschien toch eens een keer een extra exemplaar aanschaffen. We kunnen wel betaald op internet in het ziekenhuis, maar telefoon om te WS-sen en natuurlijk om heul veul smsjes en whatsappjes te kunnen sturen als ik dat wil. :static:

Over een uurtje hebben we trouwens onze eerste cursusavond van Samen Bevallen. Ben erg benieuwd!
MILF :grin_ani:
thaliya

Bericht door thaliya »

Waarom wil je een ruggenprik, als ik vragen mag? Veel plezier op cursus :)

En gefeliciteerd, zus van Liefebeest!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
JerryM

Bericht door JerryM »

De bedoeling is thuis bevallen, maar mochten we naar het ziekenhuis moeten en pijnbestrijding wordt noodzakelijk, dan is de keuze tussen pethidine en ruggenprik, en dan wordt het de ruggenprik.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
kitten

Bericht door kitten »

Ruggenprik is gelukkig zelden noodzakelijk. Die wordt wel ingezet bij problemen met de bloeddruk, dan krijg je ook niet echt een keuze, want dan is er gewoon medische noodzaak. Maar denk er niet lichtzinnig over: het leidt tot veel meer ingrepen (vacuümverlossing, keizersnede) en kan pittige bijwerkingen hebben (dagenlang hoofdpijn naderhand).

Gewoon voor de thuisbevalling gaan, als het ff kan! ;)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Schoonzus heeft net mam even gebeld, broer is naar huis spulletjes halen. Ze heeft 10 cm ontsluiting en mag dadelijk beginnen met persen.

Spannend!
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Had zelf vlak daarna nog smsje van schoonzus gehad, nu nog wachten. Ik ben niet zo goed in wachten! Zou liever helpen of iets doen!
kitten

Bericht door kitten »

Broer is naar huis en ze heeft volledige ontsluiting?? Wat voor onmisbare spullen zijn dat? :shock: Papa's moeten bij hun barende vrouw blijven! :shock:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Weet ik veel, maar hij is denk ik minder dan een kwartier weggeweest (wonen erg in de buurt)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:static: :static: :static: :banana: :banana: :banana: :static: :static: :static:

Het neefje is geboren! een uur geleden ongeveer, alles is goed met moeder en kind! Broer klonk een beetje in de war met de volgorde van gebeurtenissen, maar ook heel erg blij!

Morgen of overmorgen langs :) :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv: :inluv:
puppie

Bericht door puppie »

Gefeliciteerd tante Anne!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Woohoo! Gefeliciteerd, tante anne!!! Wat leuk!!! :banana:
MILF :grin_ani:
wandering