Gefeliciteerd tante Liefebeest!
Enne spannend anne! :smiley_panic: Het komt goed! Echt!!!
Over pijnbestrijding: heb ik me al enigszins in verdiept; ik kan kiezen tussen pethidine en een ruggenprik. Remifentanil wordt in Tiel niet gegeven, dus die valt af. Nu ben ik helemaal niet zo te spreken over pethidine, de verhalen daarover en het effect op de baby vind ik nou niet echt aansprekend. En mijn verloskundige was er ook niet weg van. Dus, mocht het zover komen, dan wordt het toch een ruggenprik.
Laptop met series vind ik een heel goede tip, dank tessie!!!

Drinken en dextro enzo heb ik al in huis daarvoor. En ik zal ook een paar pakjes Evergreens ofzo in mijn tas stoppen. En een zak krentenbollen standby houden (diepvries).
Chocola: uiteraard! Alleen om die nu al in mijn tas te stoppen... Het wordt nog wel heet enzo natuurlijk... Maar chocola is altijd gooood!
Telefoonsnoertje/lader lijkt me ook wel handig, misschien toch eens een keer een extra exemplaar aanschaffen. We kunnen wel betaald op internet in het ziekenhuis, maar telefoon om te WS-sen en natuurlijk om heul veul smsjes en whatsappjes te kunnen sturen als ik dat wil.
Over een uurtje hebben we trouwens onze eerste cursusavond van Samen Bevallen. Ben erg benieuwd!