Veel plezier vanmiddag bij de echo, murron! Ik hoop dat ze er een beetje voor gaat liggen zodat je alles rustig kunt bekijken.

Is het een standaard echo, of een met een bijzondere reden?
Vandaag hier alweer 36 weken zwanger... Nu ben ik echt echt wel hoogzwanger, he?
Nog maar 1 weekje tot de mijlpaal 'thuisbevallen'.
Aan de ene kant vind ik het zwanger zijn nog best lekker, aan de andere kant gaat Jeejtje me ook echt vreselijk in de weg zitten. Als in: ik kan niet meer normaal op de wc zitten en afvegen naderhand, want dan doet alles me zeer, want het kind zit dubbel. Of mijn schoenen dichtstrikken. Of sokken aandoen. Is echt niet grappig!
Ik ben erg blij dat het niet zo heet is momenteel, ik merk dat ik daardoor nog aardig kan functioneren, al moet ik wel iedere dag even gaan liggen voor een middagdutje.
Gelukkig zijn we echt helemaal klaar nu, het concept geboortekaartje ligt bij Kannibal_King, die gaat het drukken voor ons, dus nog even een proefdruk afwachten, en dan is ook dat klaar!
Het geboortekaartje vind ik zelf ook erg leuk geworden, erg persoonlijk. Naar aanleiding van een ontwerp dat Gilraen en cmeermin hebben gemaakt zijn wij zelf weer verder gaan stoeien en heeft Jerry zijn photoshop skills uit de kast getrokken om het helemaal naar onze zin te maken. De basis hebben we gelukkig door de dames aangeleverd gekregen, dat hadden we zelf nooit zo voor elkaar gekregen.