Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
claddagh

Re: Het WS-babytopic

Bericht door claddagh »

Als alles mee zit ben ik omstreeks 21 september echt oma.
Ik kan niet wachten, bijna net zo geweldig als zelf zwanger zijn.
Als ik o.a een flacon baby zeep zie dan moet ik er aan ruiken.
Volgens mij ook een vorm van fetisjisme :)

Liefs claddagh
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Leuk claddagh! Mijn moeder vindt oma zijn ook erg leuk!
**Self Rescuing Princess**
claddagh

Bericht door claddagh »

Leuk om te lezen eireann-S ik kan dat wel begrijpen en voelen.
Weet iemand of de online fotoalbums van b.v van de hema geschikt zijn voor tekst.
Ik wil mijn 9 maanden dagboek laten drukken of printen voor mijn kleinkind.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wij zijn erg tevreden over de kodak foto site. Kan je gelijk laten afdrukken en opsturen en makkelijk delen met anderen. En die doen ook mokken en muismatten en al dat soort spul.
**Self Rescuing Princess**
murron

Bericht door murron »

Ja je bent hoogzwanger juffie ! HOOGZWANGER grinn
Ik herken het nu al wat je schreef van veters niet meer goed kunnen strikken,ik zet de voet dan op een traptrede en sta scheef te strikken,wc gebeuren gelukkig nog niet zo heel veel last van,maar is niet prettig,tukken smiddags doe ik al een tijdje,want heb maar weinig energie nog steeds,en ik waggel al :shock:
we hebben 2 weken terug al een GUO gehad ,maar beeb vond het na een poosje wel genoeg en draaide de rug toe,daardoor kon het hartje niet goed bekeken worden en daarom moeten we zo weer heen.De oorspronkelende reden voor de GUO was gelukkig goed,dus wel een reden voor.
aarrggh anderhalf uur moeten we al in sjoekhoes zijn en zit hier nog in me kloffie...gaat snel andere kleren aandoen ....laterssss
JerryM

Bericht door JerryM »

what's a GUO?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
dbj

Bericht door dbj »

murron

Bericht door murron »

GUO is bijna hetzelfde als een gewone 20 weken echo,maar krijg je alleen als er een medische indicatie is.Die is er bij ons persoonlijk niet ,alleen in een graad hoger.Het is wel familiair?(goed geschreven??)
Maar het was weer gaaf en super en alles was woeiii :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Goed geschreven. En, bedankt voor de uitleg, ik kende alleen SEO als term. :)

Een andere vraag. Sinds een paar weken word ik elke ochtend wakker met een ontzettend pijnlijke linkerpols waarbij mijn hand ook nog eens geregeld slaapt. Ook laat ik steeds dingen uit mijn hand vallen. Gister heb ik het er met mijn fysio over gehad en die vermoedde meteen het carpaaltunnelsyndroom. Dat is kort gezegd een beknelling van een zenuwtunneltje in je hand. Nu lees ik links en rechts op internet dat dit een zwangerschapskwaaltje kan zijn. Door je zwangerschap en het vasthouden van vocht, kan dit syndroom ontstaan. Het voordeel van dit ontwikkelen tijdens je zwangerschap, is dat je zwangerschap iets tijdelijks is en dat de kans groot is dat de aandoening na je zwangerschap weer verdwijnt. Dat hoop ik zeer zeker, want de behandeling is anders een operatie...
Volgende week wil ik wel even langs de huisarts, gewoon even laten checken. Ik las ook dat je bij heftige klachten (en die heb ik toch wel) een spalk kunt laten aanmeten, voor 's nachts, maar ik vraag me af hoeveel zin dat nog heeft, ik ben over 4 weken uitgerekend en zo'n spalk zal ook wel enige weken maaktijd hebben. Maar goed, even overleggen kan nooit kwaad.

Heeft er iemand ervaring met CTS tijdens de zwangerschap? En vooral: ging het over? Heb je tips?
MILF :grin_ani:
murron

Bericht door murron »

Ik moet maandag gewoon naar de Vk en wil (als ik het niet vergeet) ook zoiets vragen,want ik heb ook steeds een doof tintelend gevoel in linkerhand/vingers.
Als ik het dus niet vergeet zal ik hier haar antwoord daarop ook wel neer zetten :)
cinderella

Bericht door cinderella »

Het lijkt met dat ze voor dit soort dingen toch wel een soort van standaard-spalk hebben, die niet op maat gemaakt hoeft te worden?
toen doet er nu niet meer toe
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Laat Jerry anders heel zachtjes (echt heeeeel zachtjes) van je hand naar je schouder vegen en dan afstrijken. Liefst in een positie dat je hand hoger dan je elleboog en elleboog hoger dan je schouder ligt. (bv als je op je rug ligt in bed met 1 kussentje onder je elleboog en 2 onder je pols. Dan kan het vocht beetje zakken en die strijktechniek is een manier om vocht weg te masseren. Maar het moet heel zachtjes, anders knijp je net de afvoerdingetjes dicht en helpt het niks. Ik denk niet dat het erg veel gaat uitmaken, maar je kan proberen.
Na zwangerschap ga je minder vocht vasthouden en dus neemt zwelling en daarmee de druk op die tunneltjes af. Denk ook wel dat het dan betert.
(/fysio-mode)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gister hebben we een geweldige dag met chell gehad, ze heeft werkelijk prachtige foto's van mij, Jerry, mijn blob en van ons samen gemaakt. Ik heb tot nu toe 1 foto gekregen, de rest moet ze nog bewerken, maar hij is geweldig!!! En ik wil hem heeeeel graag delen!

Afbeelding

Een geweldige herinnering aan mijn eerste zwangerschap. De zwangerschap van Jeejtje.
MILF :grin_ani:
bibi{T}

Bericht door bibi{T} »

Wauw!!!!

Wat een ongelooflijk mooie foto!
Ben er even een beetje stil van :inluv:
puppie

Bericht door puppie »

Mooi juffie!!!
Plaats reactie