Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- kitten
Re: Het WS-babytopic
Waanzinnig mooi!!!
- Toran
Zoals ik net op fetlife zei... Wow.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- Yara
Wow, wat mooi juffie en chell!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Sabrina
In één woord: WOW!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
-
wow gaaf
Mooi zeg! Wat een goed idee om Chell te vragen foto's te maken van je buik!
- Peter^
- Contacteer:
Wat is die wieg mooi geworden! Zeker met de nieuwe bekleding en lakentje.
Toevallig? Heeft mijn zus voor haar dochter ook dezelfde wieg gebruikt, als waar zij en ik in hebben gelegen. En ook zij heeft een nieuw stofje voor de binnenkant erin gezet. Ja, hetzelfde patroon/kleuren.
Succes de komende weken!
Toevallig? Heeft mijn zus voor haar dochter ook dezelfde wieg gebruikt, als waar zij en ik in hebben gelegen. En ook zij heeft een nieuw stofje voor de binnenkant erin gezet. Ja, hetzelfde patroon/kleuren.
Succes de komende weken!
Geniet van de positieve momenten.
Erg mooie foto juffie.
Vk vetrelde dat een (ouderwetse?) skeeler handschoen mss wel verlichting zou kunnen geven voor je hand/pols.
Vk vetrelde dat een (ouderwetse?) skeeler handschoen mss wel verlichting zou kunnen geven voor je hand/pols.
Jeetje, gezien ons gesprek in het zwembad ben ik nu bang om te zeggen dat ik deze mooi vind...juffie schreef:Gister hebben we een geweldige dag met chell gehad, ze heeft werkelijk prachtige foto's van mij, Jerry, mijn blob en van ons samen gemaakt. Ik heb tot nu toe 1 foto gekregen, de rest moet ze nog bewerken, maar hij is geweldig!!! En ik wil hem heeeeel graag delen!
Een geweldige herinnering aan mijn eerste zwangerschap. De zwangerschap van Jeejtje.
wat kan mij het schelen, MOOIE foto juffie!

- cinderella
Vanaf de 28e te koop bij de Lidl, voor E29,99.colet schreef:Een dompelpomp? Kan ik die dan ook voor iets anders gebruiken?
Ik zou niet eens weten waar ik dat moest kopen.
*kelder heeft en in laagste deel van dorp woont*
toen doet er nu niet meer toe
- juffie
- Site Admin
Net bij de huisarts geweest, het is inderdaad carpaaltunnelsyndroom. Ik moet het proberen uit te zingen, de zwangerschap duurt nog maar een paar weken en om daar nou een brace voor aan te meten...
Als het goed is, dan verminderen de klachten na de bevalling, en zo niet, dan kijken we weer verder. Jerry kan wel 's avonds een latje of iets vast zwachtelen aan mijn pols, dat zou ook al verlichting kunnen brengen. Vanochtend was het bijvoorbeeld zo erg dat ik mijn eigen bh niet kon vastmaken, zo zeer deed mijn pols.
Ik hoop maar dat het snel na de bevalling verdwijnt.
Als het goed is, dan verminderen de klachten na de bevalling, en zo niet, dan kijken we weer verder. Jerry kan wel 's avonds een latje of iets vast zwachtelen aan mijn pols, dat zou ook al verlichting kunnen brengen. Vanochtend was het bijvoorbeeld zo erg dat ik mijn eigen bh niet kon vastmaken, zo zeer deed mijn pols.
Ik hoop maar dat het snel na de bevalling verdwijnt.
MILF 

- kitten
zou zo'n skeeler polsbeschermer niet helpen?
- juffie
- Site Admin
- Crownless
Ik vind het wel allemaal nog steeds echt ontzettend spannend!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!