hoge hakken topic
Re: hoge hakken topic
kan ze nergens vinden :icon_confused:
Ja op van die doorklik sites.
Ook geen blink schoenen website gevonden nog, terwijl het toch echt het merk was. Wehkamp heeft meer Blink schoenen en laarzen, maar net niet die ene.
Misschien Wehkamp mailen? fotootje d'r bij? of het nou juist oude collectie is of heel misschien juist de nieuwe?
Zoekt nog naar blink's eigen site
Ja op van die doorklik sites.
Ook geen blink schoenen website gevonden nog, terwijl het toch echt het merk was. Wehkamp heeft meer Blink schoenen en laarzen, maar net niet die ene.
Misschien Wehkamp mailen? fotootje d'r bij? of het nou juist oude collectie is of heel misschien juist de nieuwe?
Zoekt nog naar blink's eigen site
- JJV
- JJV
- eireann
- Site Admin
Het hangt van het model van de schoen af.
Maar de schoenen die JJV hierboven postte zien er inderdaad niet mooi uit met de open tenen.
Maar de schoenen die JJV hierboven postte zien er inderdaad niet mooi uit met de open tenen.
- JJV
nou
ik weet niet of t goed op de foto overkomt,
maar deze dame had milimeters speling op de hak
ook door die open teen
en natuurlijk die enorme hak
ik schat ze toch wel 12cm eigenlijk
ik weet niet of t goed op de foto overkomt,
maar deze dame had milimeters speling op de hak
ook door die open teen
en natuurlijk die enorme hak
ik schat ze toch wel 12cm eigenlijk
~\v/~
Ik vind het sowieso niet mooi, eigenlijk, open tenen.
Vandaag heb ik voor het eerst mijn schoenen met hak een hele (werk)dag aangehad. Moest zelfs iets meer lopen dan ik eerst dacht, en nu doen mijn voorvoeten wel een beetje pijn, maar ik ben trots dat ik het de hele dag volgehouden heb
Vandaag heb ik voor het eerst mijn schoenen met hak een hele (werk)dag aangehad. Moest zelfs iets meer lopen dan ik eerst dacht, en nu doen mijn voorvoeten wel een beetje pijn, maar ik ben trots dat ik het de hele dag volgehouden heb

- kitten
Nope, ook geen fan van open tenen schoenen. 

- Peter^
- Contacteer:
Die laarzen waar kitten het over heeft, deden mij al eerder smelten, vandaar dat ik ze (samen met overige kledingstukken) al op een festival had vastgelegd op de "gevoelige plaat".
Ik denk dat het effect van de diagonale ritsen is: je blik wordt als het ware omhoog gevoerd door de lijnen. En de rits: kinky (zie in m'n fantasie al dat deze zo langzaam omlaag wordt getrokken.:
Ik denk dat het effect van de diagonale ritsen is: je blik wordt als het ware omhoog gevoerd door de lijnen. En de rits: kinky (zie in m'n fantasie al dat deze zo langzaam omlaag wordt getrokken.:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
vraag me toch af in hoeverre mensen dat waarderen. Zomaar doelbewust gefotografeerd worden.
Ik ben opzoek naar een mooie geen-hak-schoen. Maar steeds als ik een schoenewinkel in loop zie ik alleen maar hoge hakken die ik kopen wil.... en dat is niet de bedoeling.... lastig hoor !
Ik ben opzoek naar een mooie geen-hak-schoen. Maar steeds als ik een schoenewinkel in loop zie ik alleen maar hoge hakken die ik kopen wil.... en dat is niet de bedoeling.... lastig hoor !
**Self Rescuing Princess**
- JJV
A. Blake girl schreef:ze heeft ook een stringetje...uihm mooi rood rokje aan

~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
@abg: dat van dat rokje, vond ik ook bij een foto van highheel1 op pagina 7
@eireanne: Op dat festival wemelt het van de fotografen. Het is daar algemeen bekend dat als je je daar zo kleedt, dat je voor een lens terecht komt. En ik heb de foto's voor publicatie hier zo bewerkt, dat ik bovenzijde (herkenbaarheid) heb weggeknipt.
@kitten: wellicht hier op het forum een oproepje plaatsen: "wie kan mij vertellen waar ik deze laarzen kan kopen"?

@eireanne: Op dat festival wemelt het van de fotografen. Het is daar algemeen bekend dat als je je daar zo kleedt, dat je voor een lens terecht komt. En ik heb de foto's voor publicatie hier zo bewerkt, dat ik bovenzijde (herkenbaarheid) heb weggeknipt.
@kitten: wellicht hier op het forum een oproepje plaatsen: "wie kan mij vertellen waar ik deze laarzen kan kopen"?
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
*geeft Kiyan een por*
@Peter: ik vind dat je discreet met de foto's en de mevrouw om ging.
En idd, dat zijn die laarzen!
Het oproepje staat feitelijk al. 
@Peter: ik vind dat je discreet met de foto's en de mevrouw om ging.