Plaatjes!
Re: Plaatjes!
juf als je ondertussen iets anders gaat doen met je handen .. kopje thee roeren of zo iets peuk draaien .. dan gaat ze de andere kant op
ik zie alleen met de site mee en kom ook niet uit wat ik moet zien bij de stip
zou t mijn autisme zijn?
@ kitten welke site trouwens?
liefs
scorpi

zou t mijn autisme zijn?
@ kitten welke site trouwens?
liefs
scorpi
- kitten
Bij de stip vallen na een paar secondes puntje-staren de kleurtjes weg en zie je enkel een bijna helemaal grijs vlak.
- juffie
- Site Admin
Nope... dan nog niet.oeps2 schreef:juf als je ondertussen iets anders gaat doen met je handen .. kopje thee roeren of zo iets peuk draaien .. dan gaat ze de andere kant op
De omgeving van de stip wordt bij mij wel wit trouwens...
MILF 

- Sabrina
Klopt, dat gebeurde bij mij wel.kitten schreef:Bij de stip vallen na een paar secondes puntje-staren de kleurtjes weg en zie je enkel een bijna helemaal grijs vlak.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Mack
Mijn hersenen werken vreemd...
Bij mij veranderde niets.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
heuhh heb jij wel 2 hersenhelften juf ???juffie schreef:Nope... dan nog niet.oeps2 schreef:juf als je ondertussen iets anders gaat doen met je handen .. kopje thee roeren of zo iets peuk draaien .. dan gaat ze de andere kant op

- JJV
Ik zat me vooral af te vragen waar dat 'gently used' vandaan kwam. Used oke, maar gently????
- kitten
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b3mlsTmoINA[/youtube]
- kitten

The keywords on the box read "Interesting," "Flash," and "Up and Down," which sound like they were written by the happiest pedophile in playland.
Dussssss...
- JJV
- JJV