dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: dromen over ws topic

Bericht door kitten »

@Voleuse: :worshippy: Je hebt de Carnaval Festival wachtrij draaglijk gemaakt. Briljante droom!

@fixertje: daar mag Heerscher zelf op reageren... :schater:
Mack

Bericht door Mack »

@Voleuse:
Wat voor 'n pilletjes neem jij voor het slapen gaan? En mag ik er ook wat? :clown: :P :mrgreen:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@kitten: Wachtrij voor Carnaval Festival? Serieus???
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bijzonder Voleuse, heel bijzonder :)

Ik heb vanacht Chell naar de slaapkamer gestuurd, vastgebonden en geslagen, gezweept en gecaned.

Ehm. Geen idee waar dat vandaan kwam.

Daarna zijn we naar Frankrijk gegaan om een oude boom van omhakken te redden.
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mack schreef:@Voleuse:
Wat voor 'n pilletjes neem jij voor het slapen gaan? En mag ik er ook wat? :clown: :P :mrgreen:
Ik heb gewoon een erg levendige verbeelding :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
JerryM

Bericht door JerryM »

Gooische Vrouwen gezien?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

ja idd Jerry, dat tweede stuk van de droom had ik wel door :) Dat eerste stuk was toch apart :)
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Misschien onderdrukte verlangens? :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
colet

Bericht door colet »

Voleuse schreef:Misschien onderdrukte verlangens? :P
Hahahaha, wil ik hier net mijn laatste nachten komen posten en hardop aan jullie vragen hoe het komt dat ik elke nacht droom over seks/spel en WS-ers.
Na de laatste post hoeft dat niet meer :clown:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:shutup: Ik zei niks! Was een grapje, heus :P
kitten

Bericht door kitten »

Vertel, colet!
leonietje

Bericht door leonietje »

Vertel vertel ik ben ook nieuwsgierig
colet

Bericht door colet »

Pfffoeh... Ik droom niet zo spectaculair als Voleuse, hoor.
Al heb ik zeker onderdrukte verlangens :hypocrite:

Afgelopen week was ik een nacht bij juffie om te naaien. Terwijl zij naar boven loopt komt er visite...een hele bups familie ofzo, binnen. Een nichtje ging gelijk nasi maken en geeft mij ook een bord, want ik moet wel goed eten. Ondertussen loop ik op en neer om boven dingen op te meten. Boven staat Jerry dan steeds op een laddertje te wachten met de centimeter om alles zorgvuldig mee te helpen meten.
Een vriendinnetje van midi is er ook en zit naast Jeejtje, die in een gróót bed slaapt, om te kijken dat ze er niet uitvalt. Juffie stopt haar kind dan ook steeds vaster in.

Als ik weer beneden kom, zit ik te naaien aan een imense tafel en zit er een leuke :oops: neef voortdurend met spelden en naalden in mij te prikken. Er ontstaat een discussie die ik glimlachend aanhoor over de reden waarom het bij iedereen pijn doet en ik die naalden wel fijn lijk te vinden. De leuke neef leidt mijdusdanig af dat de gordijnen uiteindelijk aan de bank vastgenaaid zitten. Misschien omdat ik bleef naaien aan die gordijnen terwijl hij mij op de bank werpt en daar ehm.... :bloos: mij onwijs neemt. Neef was echt lekker ding en veeeels te jong voor mij.*
Ik kan mij, eenmaal wakker, voorstellen dat je dan alles aan elkaar naait. Of eh...bij elkaar naait :clown:
*gek is dat...alsof ikzelf ergens tweede helft dertig/tegen de veertig ben blijven steken :S

Dan komt de schoonfamilie van juffie binnen. Grote negers :shock: en zit ik me af te vragen of Jerry soms geadopteerd is. Ineens zitten er achter de bank, waarop ik net ben genomen, twee kleine kindjes die ook zusjes blijken te zijn van Jerry. die zitten er al dagenlang, vertellen ze dan. De schoonouders brengen de hondjes terug, want die waren logeren. Dat willen ze soms, zegt juffie, en ze heeft geen zin in steeds maar nee zeggen tegen de hondjes.

Ondertussen zit aan tafel AndereBart en die zit alle spelden en naalden in een grote slakom met alcohol te ontsmetten. Naast hem zit een ws-er die vaag bleef (m, sub, klein, verlegen)
die elke naald aanpakt en afdroogt om ze vervolgens evenm in zijn mond te steken en af te likken.
Ik twijfel achter mijn naaimachine over de steriliteit en hygiene en of ik dat niet even zal zeggen, maar dan weten die neef en nichten gelijk dat ik méér doe met spelden en naalden. Ik werp dwingende blikken op AndereBart die dat toch ook moet weten, maar die kijkt mij steeds vragend aan.

Leuke neef moet ineens naar huis van zijn ouders en gooit zich als een peuter op de grond omdat hij niet mee wil. Om hem heen gaat iedereen staan te kijken met popcorn erbij.
Uiteindelijk gaat hij mee als hij mij nog een kusje mag geven. Hij grijpt gelijk overal en zijn vader trekt hem van mij af. Mensen eromheen gooien popcron en joelen.

Daarna was droom snel over.
Andere dromen morgen ofo, want typen op foon gaat niet zo snel :(
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

OMG, niet zo spectaculair zegt ze dan ook nog. Ik zit hier helemaal met rode oortjes en ik ben toch wel wat gewend.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

haha! Wat een leuke familie heb ik dan ineens! Geweldig verhaal colet, ik lolde!
MILF :grin_ani:
Plaats reactie