Pfffoeh... Ik droom niet zo spectaculair als Voleuse, hoor.
Al heb ik zeker onderdrukte verlangens
Afgelopen week was ik een nacht bij juffie om te naaien. Terwijl zij naar boven loopt komt er visite...een hele bups familie ofzo, binnen. Een nichtje ging gelijk nasi maken en geeft mij ook een bord, want ik moet wel goed eten. Ondertussen loop ik op en neer om boven dingen op te meten. Boven staat Jerry dan steeds op een laddertje te wachten met de centimeter om alles zorgvuldig mee te helpen meten.
Een vriendinnetje van midi is er ook en zit naast Jeejtje, die in een gróót bed slaapt, om te kijken dat ze er niet uitvalt. Juffie stopt haar kind dan ook steeds vaster in.
Als ik weer beneden kom, zit ik te naaien aan een imense tafel en zit er een leuke

neef voortdurend met spelden en naalden in mij te prikken. Er ontstaat een discussie die ik glimlachend aanhoor over de reden waarom het bij iedereen pijn doet en ik die naalden wel fijn lijk te vinden. De leuke neef leidt mijdusdanig af dat de gordijnen uiteindelijk aan de bank vastgenaaid zitten. Misschien omdat ik bleef naaien aan die gordijnen terwijl hij mij op de bank werpt en daar ehm....

mij onwijs neemt. Neef was echt lekker ding en veeeels te jong voor mij.*
Ik kan mij, eenmaal wakker, voorstellen dat je dan alles aan elkaar naait. Of eh...bij elkaar naait
*gek is dat...alsof ikzelf ergens tweede helft dertig/tegen de veertig ben blijven steken :S
Dan komt de schoonfamilie van juffie binnen. Grote negers

en zit ik me af te vragen of Jerry soms geadopteerd is. Ineens zitten er achter de bank, waarop ik net ben genomen, twee kleine kindjes die ook zusjes blijken te zijn van Jerry. die zitten er al dagenlang, vertellen ze dan. De schoonouders brengen de hondjes terug, want die waren logeren. Dat willen ze soms, zegt juffie, en ze heeft geen zin in steeds maar nee zeggen tegen de hondjes.
Ondertussen zit aan tafel AndereBart en die zit alle spelden en naalden in een grote slakom met alcohol te ontsmetten. Naast hem zit een ws-er die vaag bleef (m, sub, klein, verlegen)
die elke naald aanpakt en afdroogt om ze vervolgens evenm in zijn mond te steken en af te likken.
Ik twijfel achter mijn naaimachine over de steriliteit en hygiene en of ik dat niet even zal zeggen, maar dan weten die neef en nichten gelijk dat ik méér doe met spelden en naalden. Ik werp dwingende blikken op AndereBart die dat toch ook moet weten, maar die kijkt mij steeds vragend aan.
Leuke neef moet ineens naar huis van zijn ouders en gooit zich als een peuter op de grond omdat hij niet mee wil. Om hem heen gaat iedereen staan te kijken met popcorn erbij.
Uiteindelijk gaat hij mee als hij mij nog een kusje mag geven. Hij grijpt gelijk overal en zijn vader trekt hem van mij af. Mensen eromheen gooien popcron en joelen.
Daarna was droom snel over.
Andere dromen morgen ofo, want typen op foon gaat niet zo snel