Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door juffie »

Jaaaa! :smiley_panic: IK OOK!!!

Zo'n gek idee, dat we bijna papa en mama zijn...
MILF :grin_ani:
murron

Bericht door murron »

kitten schreef:zou zo'n skeeler polsbeschermer niet helpen?
murron schreef:Erg mooie foto juffie.
Vk vetrelde dat een (ouderwetse?) skeeler handschoen mss wel verlichting zou kunnen geven voor je hand/pols.
zoals ik maandag dus al zei :|

succes met de laatste loodjes iig
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh... dat had ik ook even over het hoofd gezien, murron. Sorry...

Dank je wel!
murron

Bericht door murron »

Yw juffie :)
kitten

Bericht door kitten »

Ik wel hoor murron!! Daar had ik het idee vandaan! :thumbsup: Vond het een hernoemwaardig idee. ;)
murron

Bericht door murron »

:bloos: snorrie was vanmorgen nogal kort door de bocht,had een pokkehumeur nl.
Vind het heerlijk om weer zwanger te zijn,maar de kwalen die erbij zitten ben ik even goed zat.
Geen energie,te moe,buik gaat al flink in de weg zitten,kan weinig in huis doen,negatief antwoord gekregen op zolder tot slaapkamer te maken,kunnen nog niet met de beebkamer bezig,gefrustreerd door van alles,pijnlijke rug,zere nippies en gisteraaf echt een mega pijnlijke boob.
Nah jah voor de meeste kwaaltjes nog 17 weken volhouden :)
kitten

Bericht door kitten »

Balen joh, van die slaapkamer (en alle kwaaltjes die je kwellen ook)! Waarom mag het niet?
murron

Bericht door murron »

Omdat een zolder een bergingsruimte is en niet alle maten "goed" zijn.Ow en er geen kachel(tje) zit.Heck we hebben boven nooit geen kachels aan
Daar kan ik op zich nog wel een beetje in mee gaan,maar ik heb al verschillende keren gezegd dat we wel een groter raam willen hebben ivm een aankomende slaapkamer.Er is alleen niemand geweest die zei of vroeg als het wel mag van de woningbouw (ook van de WB zelf niet) en daarbij de halve straat heeft er een slaapkamer van gemaakt.(wss zonder toestemming dan)
Het kromme is dat er wel een hobbykamer of dergelijks van gemaakt mag worden.

Leeftijden van de kids vind ik te veel van elkaar afliggen om ze dan maar bij elkaar op de kamers te dumpen en daarbij vind ik ook dat ook de kids hun eigen privacy-ruimte mogen/moeten hebben

Balen wel idd die kwaaltjes,maarrr nog 17 weken! sjucht :nopompom: :)
JerryM

Bericht door JerryM »

Blijven bellen met de woningbouw. Als je een paar dagen niets hoort, blijven bellen. Gooi vooral je zwanger zijn in de strijd, voel je absoluut niet bezwaard, wordt desnoods een beetje 'fake' emotioneel enzo, zorg er voor dat de persoon aan de andere kant je graag wil helpen en misschien naar andere oplossingen op zoek gaat.

Voor slaapkamers gelden regels zoals verwarming en hoogte.

Wat ook wel kan werken is vragen of je er een hobbykamer van mag maken, en daarvoor meer licht wil hebben, en ookal weten ze misschien wel waar het echt om gaat, dan kunnen ze het zo opschrijven en kunnen er opeens wel dingen gedaan worden.

Wat jij vervolgens met die hobbykamer doet, en dat het de hobby van je kinderen is om er te slapen, hoeven zij weer niet te weten.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
sandra

Bericht door sandra »

Spannend allemaal!!!! Elke keer even forum als eerste openen of er al nieuws is.

Heel veel plezier en succes in ieder geval!! :) Zo gaaf!!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

eh.. slaapkamer is toch hobbykamer? dus volgens mij lieg je niet als je vertelt er een hobbykamer van te maken hoor:)

ik bedoel.. die boobs zit er toch ook niet tegen je wil, heb je in slaap/hobbykamer verwekt terwijl je bezig was je hobby uit te voeren?:P
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
murron

Bericht door murron »

Gniffel
denk alleen dat je beeb bedoelt ipv boobs phe :P ;)
We gaan er ook wel een kamer van maken ,maar geeft beetje onrustig gevoel ofzo als je zeker weet dat het wel of geen probs kan gaan geven.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

zoiets idd murron,, je buik in ieder geval:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*MIJLPAAL*

Vandaag ben ik 37 weken zwanger!!! :banana: Dat wil zeggen dat ik vanaf nu thuis mag bevallen en dat Jeejtje 'op tijd' is als de bevalling nu begint. Daarnet zijn de klossen bezorgd, dus straks gaat het bed omhoog. Binnen nu en 5 weken hebben we zeker weten een kind. En dat is best een gekke gedachte. Nog maar 3 weken tot de uitgerekende datum...

En soms vind ik het allemaal zo eng. Gaan wij dit wel goed doen? Kunnen wij dit wel? OH MY GOD EEN KIND! Aan de ene kant kan ik de bevalling wel aan de gang dénken, ik ben zo benieuwd hoe dat is en vooral; wat eruit komt, maar aan de andere kant wil ik een poosje terug in de tijd.

Dit is nu veilig, we weten nu hoe de situatie is; Jerry en juffie samen. En dat werkt voor ons heel erg goed. Maar straks veranderd álles. En dat is iets waar ik best tegenop zie. Ik weet niet wat ik kan verwachten, en dat is eng.
Ook wanneer het gaat gebeuren is niet duidelijk, en ook niet *hoe*. Een heleboel dingen zullen we moeten afwachten en dat is voor iemand die graag precies weet waar ze aan toe is, zoals ik, best een opgave.

Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat we deze 'magische' grens hebben gehaald, volgende stap om thuis te kunnen blijven is helder vruchtwater hebben als de vliezen breken.

En wat een gek idee dat het *dus* vanaf nu ieder moment zou kunnen beginnen zeg! Okee, de kans is groot dat het nog een paar weken duurt, maar toch. En ook dat, nog maar een paar weken. Misschien hebben we volgende week al wel een kind! Al die tijd was dat punt nog weken of maanden weg, en nu is het ineens: volgende week is mogelijk. Waaaah!!! :smiley_panic:

Ik heb er erg veel zin in, kijk er enorm naar uit, maar tegelijkertijd freak ik out bij de gedachte!!! :banana: ende :smiley_panic: dus.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Beetje zenuwen voor het onbekende lijkt me heel normaal! Geniet nog maar lekker even van z'n tweeën voor het genieten met z'n drieën kan beginnen!
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie