Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
puppie

Re: Het WS-babytopic

Bericht door puppie »

!go Jeejtje! :static: :static:
kitten

Bericht door kitten »

Jaaaaa, spannend! Deze tijd en dit gevoel komt nooit meer terug. Ook niet bij een tweede. Heel bijzonder! En eng, ja, dat ook. ;) Maar ik weet zeker dat jullie dat prima aan kunnen!
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ook ik herinner me dat gevoel nog als de dag van gisteren. Zo spannend, bijzonder, maar ook zo eng :smiley_panic: I wist dat ik vanaf een bepaals punt thuis kon bevallen. En toen begon het wachten, het ene moment uitzien naar de bevalling, je babietje in je armen kunnen houden. het andere moment was er weer paniek. Zou ik het aankunnen, zo'n bevalling? Ik ben zo'n watje, dacht ik, ik val al flauw als ik menstruatiepijn heb...(bleek allemaal heel anders :P )

Maar wat me nog het meest bijstond was het gevoel van dat alles vanaf dat moment ánders zou gaan worden. Ik zou Moeder worden. Geen meisje meer. En ook de relatie met mijn man zou anders worden. En inderdaad, alles wordt anders, maar uiteindelijk wordt ook alles weer normaal. Het duurt alleen flink wat jaartjes ;)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:smiley_panic: Whaaaaa juffie! Wat een mijlpaal!! :static:
Nu is het wachten dan echt begonnen. Wanneer zal Jeejtje komen?? Spannenddd!!!! :smiley_panic: :static: :inluv:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

vanaf wanneer begint de meldplicht?
**Self Rescuing Princess**
thaliya

Bericht door thaliya »

@ Anne: vanaf nu natuurlijk!

En updates elk uur zodra er iets gebeurt;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou, euh, dat lijkt me duidelijk! :mrgreen:

@Anne; of bedoel je voor de Verloskundige? Ik heb tijdens de vorige controle afgesproken dat ik tot aan de volgende controle (a.s. dinsdag) sowieso bij de start van de weeën of het breken van de vliezen altijd even bel, en als ik die controle heb gehad en alles ziet er nog steeds goed uit, dan gelden de volgende belinstructies:

1) Bij ongerustheid
2) Bij je eerste kindje bel je ons bij minimaal twee uur lang weeën om de 4 tot 5 minuten, waarbij de wee ongeveer 1 minuut aanhoudt. Ben je al eerder bevallen, dan bel je bij weeën om de 5 minuten, die je weer herkent als de weeën van de vorige bevalling.
3) Bij het breken van de vliezen is het belangrijk om te weten of het hoofd goed is ingedaald, zodat je weet wanneer je ons moet bellen.
We vertellen je vanaf de 37e zwangerschapsweek bij iedere controle of het hoofdje wel of niet is ingedaald.
* Goed ingedaald hoofd: als de vliezen 's nachts breken en je hebt geen weeën om de 4 tot 5 minuten en het vruchtwater is helder, dan hoef je pas 's morgens te bellen. Overdag kan je ons altijd bellen, dan maken we een afspraak om in de loop van de dag langs te komen.
Is het vruchtwater groen-bruin of zit er veel bloed bij, dan moet je altijd direct bellen.
* Niet goed ingedaald hoofd: als de vliezen breken moet je gaan liggen en altijd direct bellen.
4) Bij ruim helderrood vaginaal bloedverlies (meer dan een kraamverband vol binnen een half uur) moet je ons bellen. Een beetje bloedverlies met wat slijm erbij is geen probleem, waarschijnlijk is dat de slijmprop die naar buiten komt.
MILF :grin_ani:
thaliya

Bericht door thaliya »

meldplicht is dat je je elke dag even meld hier zodat we weten dat je nog niet aan het bevallen bent. Tenminste, dat is het op het viva forum :)

En 37 weken... 't is idd een geweldige mijlpaal!

Oh, oh, kan ik heel even opscheppen dat ik echt de leukste baby ever heb? Als hij nu aan het eten is, stukjes banaan of zo, en je komt naast hem staan dan gaat hij je voeren. Zo liefffff
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
fran

Bericht door fran »

taika schreef:Oh, oh, kan ik heel even opscheppen dat ik echt de leukste baby ever heb? Als hij nu aan het eten is, stukjes banaan of zo, en je komt naast hem staan dan gaat hij je voeren. Zo liefffff
:yes: JA! :yes: Natuurlijk!

Natuurlijk is jouw baby echt de leukste! Gelukkig wel voor jou..... ;)

Lieve groet,
musje
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Doe je rapley, taika? :)
En natuurlijk is jouw baby het liefste en zo ;). Mag ik straks ook van de mijne vinden, toch? :mrgreen:

Meldplicht op het forum... Okee, ga je dat aan mij vragen? Grinnnn ik wóón hier zowat! :P Dag niet geWSt is een dag niet geleefd ofzoiets. ;) Maar goed, komt voor elkaar, ik zal me iedere dag even melden. :lol:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik heb me alvast voorbereid. Cadeau voor juffie staat al op de woonkamer tafel te pronken. Ik wou al spontaan zelf direct een baby toen ik het zag, dat was juiste cadeau dus :P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

JEEEEEEJTJE!!! Schiet eens op!!! Mama is nieuwsgierig want er blijken cadeautjes klaar te staan! :static:

Vanavond van Miss_Meeko en Toran ook al een schattige pyjama en een boekje voor in bad gekregen! Leukkk!!! (Grappig trouwens hoe leuk je cadeautjes die niet direct voor jezelf zijn kunt vinden. :) )
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik kan ook niet meer normaal naar babyspullen kijken. Ik denk meteen awww, wat lief, zal ik niet... voor Jeejtje...?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

awww :)
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik doe idd Rapley en gaat perfect. Hij kan nu, met 11 maanden, redelijk zelfstandig eten. Wel een knoeiboel, maar ik zie nu al voordelen t.o.v. vriendinnen die pureren en hapjes voeren. Uit eten gaan is bijvoorbeeld een stuk makkelijker; hij eet gewoon stukjes kip, groenten enz, geen potjes Olvarit die mee moeten.

En cadeautjes kopen voor baby's is leuk, ze krijgen nog leuker ;)

En die meldplicht geldt juist voor mensen die hier zowat wonen. Anders schieten we helemaal in de stress als jij er een dagje niet bent :).
Plaats reactie