Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
elvi

Re: Het WS-babytopic

Bericht door elvi »

ja zeker een 5 deurs is echt heel handig.

en ja wij hebben een vrij nieuwe auto.
dus dat klopt wel denk ik.
het handige aan die kliksystemenen is dat je er later van zelfde merk gewoon ook het stoeltje en het verhoginkje in kan klikken.

dus dat is wel fijn.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*meldt*

Niks aan de hand, morgenochtend weer een afspraak bij de verloskundige. :)
MILF :grin_ani:
puppie

Bericht door puppie »

Isofix is ongetwijfeld heel mooi, maar toen ik het prijskaartje zag besloot ik spontaan dat vastzetten met de gordel ook prima ging! :mrgreen:
leonietje

Bericht door leonietje »

Hoe ging het bij de verloskundige?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Was goed, mijn bloeddruk viel gelukkig erg mee, was weer keurig aan de lage kant, en dat had ik nu niet echt verwacht zeg maar, zeker ook niet omdat hij vorige week zo hoog was, maar dat zal dan weer alles met de warmte te maken hebben gehad.

Verder was Jeejtje weer keurig verder ingedaald, iets gegroeid voor zover ze kon voelen en ligt hij er klaar voor.

Eens zien of we de afspraak van volgende week woensdag halen, of niet. ;)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Fijn juffie! en spannend!
**Self Rescuing Princess**
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Jeetje die heeft het maar getroffen! Dit kleine mensje komt in een warm en ruimdenkend nest terecht, waar zielsveel van hem of haar gehouden zal gaan worden!

Lief Jeetje,
Doe je een beetje rustig aan met je moeder als je geboren gaat worden? En weet dat je vader en moeder twee geweldige mensen zijn die erg uit hebben gekeken naar je komst! Je bent een heuse liefdesbaby, ontstaan uit het vuur tussen je vader en moeder. ( Jaja, ik weet dat je dat nu liever nog niet wil weten...)
Die moeder van jou hé, dat is een moeder die ieder kind zou wensen, ( als je twaalf bent zul je dat waarschijnlijk niet meer met me eens zijn, i understand) ze is slim, doortastend, loyaal en warm. En je vader...je vader is een bikkel! Een stille, kalme en ietwat eigenzinnige man, die zich met alles wat hij in zich heeft voorbereid heeft op je komst. Wow, Jeetje, je bent een bofkont!

Ook wij kijken uit naar je komst lieverd!!!! Kom snel, maar voorzichtig!

Tot snel, lief kleintje!!!!!!
leonietje

Bericht door leonietje »

Wow ruby doe jij eens niet van die tranen trekkende berichtjes als ik op mijn werk ben hihi
Maar het is wel helemaal waar!

Ik +1 jou post
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Lieve ruby...

Dank je wel...

*Teveel emoties om verder te reageren, tranen over mijn wangen nu...*

Wat LIEF! :close_knuf:

En dank ook lieve leonie! :close_knuf:

Nouhou, kunnen jullie wel tegen een emotioneel wrak?
(Maar dit zijn wel fijne tranen in ieder geval!)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

nu begin ik ook spontaan tranen in mijn ogen te krijgen. Mooi gezegd ruby en helemaal waar. Wat ik van jullie heb gezien, mag Jeetje zich in zijn handen knijpen met zulke ouders.
thaliya

Bericht door thaliya »

Heel mooi gezegd :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:inluv: het is allemaal waar hoor juffie!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Nou zeg, ruby....ik ging het toch maar even lezen. Dat waar mensen tranen van in hun ogen kregen. En ik dacht: knap als iemand na zo'n dag met veel gedoe tranen in mijn ogen weet te krijgen...

Het is gelukt. En ik moet verdomd mijn best doen om niet om allerlei redenen nu helemáál door te slaan in huilen... :cry:

:inluv: mooi...
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Verrek, ik moet me ook al aansluiten bij het huilende volk... Wow ruby, wat moooooi verwoord! :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Echt, steeds als ik het lees, springen de tranen in mijn ogen... Ik had dit echt even nodig. :inluv:

Morgen (over 2 uurtjes) is het 11-08-11, zou een errug mooie geboortedatum zijn, maar het ziet er voorlopig nog niet echt naar uit dat Jeejtje aanstalten aan het maken is... :nopompom:
Plaats reactie