Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
Re: Het WS-babytopic
Hmpffff nou heb je zelfs mij zenuwachtig, nerveus ende onrustig juffie.......ben niet nieuwschierig hoor.....maar jeetje mag van mij nu wel komen 

- kitten
Spannend! Als je in drukpunten gelooft, die van je baarmoeder zitten in het kleine holletje tussen je duim en wijsvinger. Daarin knijpen kan ook weeën opwekken/versterken. 

- juffie
- Site Admin
Ik zat toch wakker te zijn, vond ik me toch van chell een mail met daarin de foto's van de shoot die ze 3 weken geleden bij ons thuis heeft gemaakt. En ze zijn me toch mooi! 
Ik ben er zó blij mee, wat een prachtige herinnering aan mijn zwangerschap!!!
Dank je wel, lieve chell!!!

Ik ben er zó blij mee, wat een prachtige herinnering aan mijn zwangerschap!!!
Dank je wel, lieve chell!!!

MILF 

- kitten
Oh, oh, oh, nieuwsgierig!!!
- Daantje
- Contacteer:
Iedere keer als ik dit topic actief zie dan moet ik gelijk kijken of Juffie al bevallen is
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Ik ben blij dat je er blij mee bent juffie 

Ik check het ook first thing in the morning and last thing at night 

- madeleine
- juffie
- Site Admin
Awww. lief. :close_knuf:fixertje schreef:Iedere keer als ik dit topic actief zie dan moet ik gelijk kijken of Juffie al bevallen is
En sorry voor de spanning die we dan steeds veroorzaken...

Maar nee, hier nog steeds alles rustig. Vannacht hebben we wel samen beneden gezeten, Jerry was ook wakker geworden. Oh, enne, weeën-time-app, Jerry haz it.

Afgezien van wat buikpijn was en is er nog niks aan de hand waar ik nou echt van onder de indruk ben. Momenteel voel ik weer niks, dus nog niets aan de hand.
Eens kijken wat de dag van vandaag gaat brengen, al hoop ik niet te veel, ik vind de 13e niet zo'n leuke datum, eerlijk gezegd...

MILF 

Nou, op de buikband (heet dat zo??) staat als geboortedatum 19 augustus 2011...Gilraen^ schreef:Ik check het ook first thing in the morning and last thing at night
Dus we moeten nog een klein weekje geduld hebben, jeetje zal heus wel netjes op tijd zich melden

En niet lang erna zal JerryM het zeker en vast wereldkundig maken, toch?
Maar die datum op die buikband wil niet zetten dat Jeejtje dan ook echt geboren wordt hoor 
Vanaf nu zou gewoon heel normaal zijn. En de exacte datum weet je nooit vantevoren...
*ook iedere dag 's morgens en 's avonds dit topic checkt*

Vanaf nu zou gewoon heel normaal zijn. En de exacte datum weet je nooit vantevoren...
*ook iedere dag 's morgens en 's avonds dit topic checkt*
- juffie
- Site Admin
Nee, inderdaad, het is de verwachte datum, de uitgerekende datum, maar het kan ieder moment gebeuren nu. En het kan ook nog 2 weken langer duren. (Maar dat zei ik niet hardop!
)
Daarbij rolt Jeejtje er niet uit, dus ik zal zelf misschien gaandeweg ook nog wel wat updates posten.
En ik denk dat een van de eerste dingen die we doen, misschien nog wel voordat we gaan 'bellen', even een berichtje posten.
Heej, we weten dat jullie allemaal meeleven en wij zijn ook niet voor niks WS-meubels enzo he?
*Zou het alleen best jammer vinden als het volgende week vrijdag, dus wél op de EDD gaat gebeuren, want dan zit 80% van WS op het Nextfeest. Kan ik updaten wat ik wil, niemand die het leest!
* Ik wil wél reacties en zenuwachtig gestress enzo he! :smiley_panic: 

Daarbij rolt Jeejtje er niet uit, dus ik zal zelf misschien gaandeweg ook nog wel wat updates posten.

Heej, we weten dat jullie allemaal meeleven en wij zijn ook niet voor niks WS-meubels enzo he?

*Zou het alleen best jammer vinden als het volgende week vrijdag, dus wél op de EDD gaat gebeuren, want dan zit 80% van WS op het Nextfeest. Kan ik updaten wat ik wil, niemand die het leest!

MILF 

Ik ga niet naar NEXT
Dus zal wel braaf reageren als het wel die datum wordt, goed? En m'n vriendje zal dan vast ook wel meelezen enzo!

- juffie
- Site Admin
Jeeej! In ieder geval nijn als publiek!
Ook niet naar bed gaan dan he, als het 's avonds begint?
En minimaal de wekker zetten midden in de nacht om te kijken of er al nieuws is!

Ook niet naar bed gaan dan he, als het 's avonds begint?

En minimaal de wekker zetten midden in de nacht om te kijken of er al nieuws is!

MILF 

-
Als ik naar Next ga, stop ik gewoon mijn telefoon in mn bh en gluur af en toe